Zobacz temat - 620ti vs S70 T
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - 620ti vs S70 T

tomii620si - Nie Lis 01, 2015 12:15
Temat postu: 620ti vs S70 T
Witam.
Jako, że historia kołem sie toczy myśle ostatnio o ponownym kupnie rovera.. 620ti lub 820ti ale przeszukując olx trafić na np. Rovera 620ti to graniczy z cudem..

No i tu zaczeło sie szukanie według mocy, kasy etc.. Rovera pokazało mi jednego i to średniego... ale za to pokazało mi kilka przeróżnych Volverinów.. Przewaznie 2.4T i 2.5T np. S70R.. No i tutaj przyszedł moment zastanowienia..

620ti ma w serii 200 koni i szpere ale za to jest dosyć mocno oporowy jeśli chodzi o tuning a i wytrzymałosć tego silnika jest totalnie nie znana.. Ale myśle, że 250koni to tak u niego rozsadna granica.. S70 ma wieksze silniki.. Chyba już nowsze turbiny i troche wieksze.. Są calkiem nie źle wyposażone i można znaleźć też turboautomat jakbym chciał sie powozić co w przypadku Ti jest nie możliwe.. Szpery brak ale jest za to kontrola trakcji .. No i sama wytrzymałość silników wydaje mi sie wieksza - wieksza moc wytrzyma na ori gratach.. Co w przypadku np. T5R ma spore uzasadanienie bo ori 2.5 ? ma 240 koni a raczej to nie jest jego granica..

Pewnie, że na choryzoncie tez jest saab 9-5 ale wiekszośc to słabsze wersje 2.0T.. S40 mi sie nie podoba..

prosze o jakieś sensowne wypowiedzi w porównaniu tych aut :P Moze ktoś miał oba ? Bo nie ukrywam, że podobaja mi sie te S70..

Markzo - Nie Lis 01, 2015 12:42

Jezu Ty to masz dylematy... 40 tematów o kupnie a dalej auta nie ma :roll:
tomii620si - Nie Lis 01, 2015 13:06

Marek - juz 4 albo 5 zmiana auta w tym roku :P

Tyle, że co coś szukam z Roverów etc to gówno jest... Albo turbo wali zgona, albo nie ma progów albo jeździł łepek 18 lat i fura na fotkach i opisie spoko a na miejscu jak pojechałem oglada 620Ti to zgon taki, że tragikomedia.. ale 6 koła wołał...

a czy tematów milion :P

1. kiedys kiedyś zalożony ogólny i teraz ten typowo o porównaniu S70 i 620ti .. Powiedzmy, ze chce uniknąc takich problemów jak miales Ty czy Pyros, że rok walki wymiany turbin, wałków i innych i poza unikalnością auta na drodze bo R czy MG jest mało to w nagrode dostaje sie rozjechany silnik ..

Markzo - Nie Lis 01, 2015 13:18

tomii620si napisał/a:
Powiedzmy, ze chce uniknąc takich problemów jak miales Ty czy Pyros, że rok walki wymiany turbin, wałków i innych i poza unikalnością auta na drodze bo R czy MG jest mało to w nagrode dostaje sie rozjechany silnik ..

jakiej walki? ja miałem plan i go konsekwentnie realizowałem, a że było za duzo koksu... zdarza się ;)

tomii620si - Nie Lis 01, 2015 13:20

No i właśnie o ten koks chodzi.. ze fajnie by było jakby nie trzeba było remotnować silnika przy mocy ~250 koni.. a nie ukrywam, że auto o mocy ~200 koni dla mnie juz nic nie urywaja i chce sie wiecej :P

A walka - wałki, kółka, td04 bo ori turbo nie daje rady.. no troche tego było aby przesunąc moc o 50koni ? co w turbodoładowanym silniku zazwyczaj nie stwarza trudności..

greg-si - Nie Lis 01, 2015 16:16

Jakby co moja 800`ka może być do sprzedania ale... za 6k nie sprzedam :D
Markzo - Nie Lis 01, 2015 16:40

tomii620si napisał/a:
No i właśnie o ten koks chodzi.. ze fajnie by było jakby nie trzeba było remotnować silnika przy mocy ~250 koni.. a nie ukrywam, że auto o mocy ~200 koni dla mnie juz nic nie urywaja i chce sie wiecej

A walka - wałki, kółka, td04 bo ori turbo nie daje rady.. no troche tego było aby przesunąc moc o 50koni ? co w turbodoładowanym silniku zazwyczaj nie stwarza trudności..

może Rover nie jest dla Ciebie ;)

greg-si - Nie Lis 01, 2015 16:45

Markzo napisał/a:
może Rover nie jest dla Ciebie ;)

Stare volvo w cenie starego rovera za to będzie na pewno lepszym obiektem do tuningów. Jeżeli wogóle będzie napędzane własnym silnikiem :)

tomii620si - Nie Lis 01, 2015 16:46

Marek - własnie chodzi o to, że ja lubie Rovery.. Tylko chciałbym aby w tej niepozornej budzie ukrywał sie prawdziwy seryjny zabójca a 2.0T 250koni - GTi naszych czasów mnie zostawi z tyłu.. Dlatego też pytanie o Volvo :P


Greg - S70 nie są wcale takie drogie.. a mi nie zależy na topowej wersji

longer86 - Nie Lis 01, 2015 17:27

tomii620si, chyba czas na Rover'a JET 1 :D
tomii620si - Nie Lis 01, 2015 18:42

ale śmieszne autko haha :)

nie no myślałem, ze proste pytanie... Ti a S70 bo może ktoś miał styczność ale widze temat idzie w strone pierdu pierdu :P ahah

Vigoslaw - Nie Lis 01, 2015 19:20

tomii620si,

Volvo łatwiejsze mody i więcej do wyciśnięcia z silnika, do tego dużo info o tuningu i filmików
Volvo z R to prawie 80% automaty... środek, materiały dobrej jakości (skóra)
plastiki i pokrętła lubią sie wycierać...
Do tego jak trafisz porządny, to nie będziesz miał problemów z rdzą...
Wady słabe ori heble, duża masa i deska rozdzielcza poprawna do bólu...

Rover wiesz i znasz...

Pozdrawiam,

Vig

pelson91 - Nie Lis 01, 2015 19:42

oj nie pogardziłbym taką R-ką od Volvo :mrgreen: uwielbiam kanty, nawet 850R w kombi bym wielbił <3
longer86 - Nie Lis 01, 2015 19:43

Volvo bardziej zadziorne, rover konserwatywny,

Volvo lekko obniżone śmiga takie kolo mnie co widzę to się oglądam.
Będę szczery, gdyby były w takim samym budżecie, to brałbym volvo

bociannielot - Nie Lis 01, 2015 20:54

Ori heble w V i tak pewnie lepsze niż w R oryginały... s70T w dobrym stanie nie jest łatwo kupic, eksploatacja jest droższa niż w R ale ogolnie auto raczej lepsze. Jeden Rabin powie R, drugi powie volvo :lol: .
Markzo - Nie Lis 01, 2015 22:07

Tzn. ja podziwiam taki tok myślenia, że kupi się stare, mocne auto, dołoży mocy i będzie ok. Nie, nie będzie. Te auta wymagają inwestycji już na start, bo mają swoje na karku a i przez te lata nikt ich nie oszczędzał. Po co się kupowało takie s70 czy 620t? Miały zap*dalać i to robiły. 20, 15, 10 lat temu. Teraz zrobisz soft w s70 i co, turbo, motor, skrzynia przyjmą na klatę +50 czy 100km? no taaa... trzeba mieć świadomość, że tuning nigdy nie jest tani ;) obawiam się, że bez solidnego zastrzyku gotowki czy 620 czy s70 przy jakichkolwiek modach się po prostu wysrają ;)
tomii620si - Pon Lis 02, 2015 11:38

Marek ale tu nie chodzi o rzeczy eksploatacyjne czy zregenerowanie turbiny która moze wrócić ta co jest.. Tylko o wytrzymałość silnika.. w 620ti już ten silnik raczej dużo na siebie nie przyjmie.. A volvo z tego co poszukałem robi duzo wieksze wartości i to bez problemu.. A jak coś poleci w kosmos to i czesto pełno, serwis 2km od domu, i tam jak zacznie np. brac olej przez pierścienie czy coś to wsadzam OEM i moge spokojnie krecić cisnieniem i softem co w przypadku Ti jak sam wiesz granica tuningu na OEM gratach leży nisko.. Bo fakt - tobie i pyrosowi mogło rozwalić te silniki przez przypadek, złe zgranie pierścieni z tlokami, brak smarowania .. etc.. ale równie dobrze to może byc juz granica tego silnika ..


chyba faktycznie stanie na Volverinie.. :P

slax - Pon Lis 02, 2015 17:48

pytanie tylko czy 100 km wiecej i prawie 150 wiecej niuta to malo na seryjnych gratach?
tomii620si - Pon Lis 02, 2015 18:12

Nie.. To nie mało ale to akurat sie udało Pyrosowi który mógł mieć silnik w mega stanei ale z drugiej strony marek tez swój silnik robił i widzisz.. 50 kunia i strzeliło :( .. a szkoda bo kibicowałem chłopakowi mocno i dalej to bede robił jak poskłada maszinu :)
Markzo - Pon Lis 02, 2015 19:53

tomii620si napisał/a:
50 kunia i strzeliło

skąd wiesz, że 50?

slax - Pon Lis 02, 2015 20:24

Ja trochę nie rozumiem o co z ta mocą Tobie Tomek chodzi? W takim tomcacie np 300km 350 km to już wystarczająco IMHO bo to ośka i nawet z torsenem tego nie przeskoczysz :d więcej nie ma sensu. a teraz weź ciężkiego volviaka, jeśli nawet silnik kapkę więcej wytrzyma i ugrasz 50km więcej to co z tego kiedy to cięższe auto. Waga robi tu swoje nie ma co, nawet maniek jak jechał moim Tomcatem to mówił ze to zupełnie inne auto niż jego zs, a ten sam silnik, podobna moc. ja tez mam porównanie do mojego 620 Ti, wcześniej Ti dla mnie było szybkie, a teraz haha to nie jedzie zwyczajnie :D

trochę mi się wydaje ze nie wiesz sam czego chcesz, bo taki volviak bez większego dłubania tak samo jak 620 ti nie będzie jakiś bardzo szybki, a jak chcesz mocno dłubac to potrzebna kasa, a Ty chcesz wszystko tanio i na LPG :D Tak się nie da. nie kupisz 620 Ti za 4-5 koła w super stanie bez wkładu, dołożysz drugie tyle zanim to zacznie śmigać jak seria, sam sie o tym przekonałem a trafiłem dobra bazę naprawdę. Tak samo będzie w volvo czy innym mocniejszym autem, przecież ludzie to z jakiegoś powodu sprzedają, a jak chcesz doinwestowany to nie za 4 000 :d