|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - 620ti vs S70 T
tomii620si - Nie Lis 01, 2015 12:15 Temat postu: 620ti vs S70 T Witam.
Jako, że historia kołem sie toczy myśle ostatnio o ponownym kupnie rovera.. 620ti lub 820ti ale przeszukując olx trafić na np. Rovera 620ti to graniczy z cudem..
No i tu zaczeło sie szukanie według mocy, kasy etc.. Rovera pokazało mi jednego i to średniego... ale za to pokazało mi kilka przeróżnych Volverinów.. Przewaznie 2.4T i 2.5T np. S70R.. No i tutaj przyszedł moment zastanowienia..
620ti ma w serii 200 koni i szpere ale za to jest dosyć mocno oporowy jeśli chodzi o tuning a i wytrzymałosć tego silnika jest totalnie nie znana.. Ale myśle, że 250koni to tak u niego rozsadna granica.. S70 ma wieksze silniki.. Chyba już nowsze turbiny i troche wieksze.. Są calkiem nie źle wyposażone i można znaleźć też turboautomat jakbym chciał sie powozić co w przypadku Ti jest nie możliwe.. Szpery brak ale jest za to kontrola trakcji .. No i sama wytrzymałość silników wydaje mi sie wieksza - wieksza moc wytrzyma na ori gratach.. Co w przypadku np. T5R ma spore uzasadanienie bo ori 2.5 ? ma 240 koni a raczej to nie jest jego granica..
Pewnie, że na choryzoncie tez jest saab 9-5 ale wiekszośc to słabsze wersje 2.0T.. S40 mi sie nie podoba..
prosze o jakieś sensowne wypowiedzi w porównaniu tych aut Moze ktoś miał oba ? Bo nie ukrywam, że podobaja mi sie te S70..
Markzo - Nie Lis 01, 2015 12:42
Jezu Ty to masz dylematy... 40 tematów o kupnie a dalej auta nie ma
tomii620si - Nie Lis 01, 2015 13:06
Marek - juz 4 albo 5 zmiana auta w tym roku
Tyle, że co coś szukam z Roverów etc to gówno jest... Albo turbo wali zgona, albo nie ma progów albo jeździł łepek 18 lat i fura na fotkach i opisie spoko a na miejscu jak pojechałem oglada 620Ti to zgon taki, że tragikomedia.. ale 6 koła wołał...
a czy tematów milion
1. kiedys kiedyś zalożony ogólny i teraz ten typowo o porównaniu S70 i 620ti .. Powiedzmy, ze chce uniknąc takich problemów jak miales Ty czy Pyros, że rok walki wymiany turbin, wałków i innych i poza unikalnością auta na drodze bo R czy MG jest mało to w nagrode dostaje sie rozjechany silnik ..
Markzo - Nie Lis 01, 2015 13:18
tomii620si napisał/a: | Powiedzmy, ze chce uniknąc takich problemów jak miales Ty czy Pyros, że rok walki wymiany turbin, wałków i innych i poza unikalnością auta na drodze bo R czy MG jest mało to w nagrode dostaje sie rozjechany silnik .. |
jakiej walki? ja miałem plan i go konsekwentnie realizowałem, a że było za duzo koksu... zdarza się
tomii620si - Nie Lis 01, 2015 13:20
No i właśnie o ten koks chodzi.. ze fajnie by było jakby nie trzeba było remotnować silnika przy mocy ~250 koni.. a nie ukrywam, że auto o mocy ~200 koni dla mnie juz nic nie urywaja i chce sie wiecej
A walka - wałki, kółka, td04 bo ori turbo nie daje rady.. no troche tego było aby przesunąc moc o 50koni ? co w turbodoładowanym silniku zazwyczaj nie stwarza trudności..
greg-si - Nie Lis 01, 2015 16:16
Jakby co moja 800`ka może być do sprzedania ale... za 6k nie sprzedam
Markzo - Nie Lis 01, 2015 16:40
tomii620si napisał/a: | No i właśnie o ten koks chodzi.. ze fajnie by było jakby nie trzeba było remotnować silnika przy mocy ~250 koni.. a nie ukrywam, że auto o mocy ~200 koni dla mnie juz nic nie urywaja i chce sie wiecej
A walka - wałki, kółka, td04 bo ori turbo nie daje rady.. no troche tego było aby przesunąc moc o 50koni ? co w turbodoładowanym silniku zazwyczaj nie stwarza trudności.. |
może Rover nie jest dla Ciebie
greg-si - Nie Lis 01, 2015 16:45
Markzo napisał/a: | może Rover nie jest dla Ciebie |
Stare volvo w cenie starego rovera za to będzie na pewno lepszym obiektem do tuningów. Jeżeli wogóle będzie napędzane własnym silnikiem
tomii620si - Nie Lis 01, 2015 16:46
Marek - własnie chodzi o to, że ja lubie Rovery.. Tylko chciałbym aby w tej niepozornej budzie ukrywał sie prawdziwy seryjny zabójca a 2.0T 250koni - GTi naszych czasów mnie zostawi z tyłu.. Dlatego też pytanie o Volvo
Greg - S70 nie są wcale takie drogie.. a mi nie zależy na topowej wersji
longer86 - Nie Lis 01, 2015 17:27
tomii620si, chyba czas na Rover'a JET 1
tomii620si - Nie Lis 01, 2015 18:42
ale śmieszne autko haha
nie no myślałem, ze proste pytanie... Ti a S70 bo może ktoś miał styczność ale widze temat idzie w strone pierdu pierdu ahah
Vigoslaw - Nie Lis 01, 2015 19:20
tomii620si,
Volvo łatwiejsze mody i więcej do wyciśnięcia z silnika, do tego dużo info o tuningu i filmików
Volvo z R to prawie 80% automaty... środek, materiały dobrej jakości (skóra)
plastiki i pokrętła lubią sie wycierać...
Do tego jak trafisz porządny, to nie będziesz miał problemów z rdzą...
Wady słabe ori heble, duża masa i deska rozdzielcza poprawna do bólu...
Rover wiesz i znasz...
Pozdrawiam,
Vig
pelson91 - Nie Lis 01, 2015 19:42
oj nie pogardziłbym taką R-ką od Volvo uwielbiam kanty, nawet 850R w kombi bym wielbił <3
longer86 - Nie Lis 01, 2015 19:43
Volvo bardziej zadziorne, rover konserwatywny,
Volvo lekko obniżone śmiga takie kolo mnie co widzę to się oglądam.
Będę szczery, gdyby były w takim samym budżecie, to brałbym volvo
bociannielot - Nie Lis 01, 2015 20:54
Ori heble w V i tak pewnie lepsze niż w R oryginały... s70T w dobrym stanie nie jest łatwo kupic, eksploatacja jest droższa niż w R ale ogolnie auto raczej lepsze. Jeden Rabin powie R, drugi powie volvo .
Markzo - Nie Lis 01, 2015 22:07
Tzn. ja podziwiam taki tok myślenia, że kupi się stare, mocne auto, dołoży mocy i będzie ok. Nie, nie będzie. Te auta wymagają inwestycji już na start, bo mają swoje na karku a i przez te lata nikt ich nie oszczędzał. Po co się kupowało takie s70 czy 620t? Miały zap*dalać i to robiły. 20, 15, 10 lat temu. Teraz zrobisz soft w s70 i co, turbo, motor, skrzynia przyjmą na klatę +50 czy 100km? no taaa... trzeba mieć świadomość, że tuning nigdy nie jest tani obawiam się, że bez solidnego zastrzyku gotowki czy 620 czy s70 przy jakichkolwiek modach się po prostu wysrają
tomii620si - Pon Lis 02, 2015 11:38
Marek ale tu nie chodzi o rzeczy eksploatacyjne czy zregenerowanie turbiny która moze wrócić ta co jest.. Tylko o wytrzymałość silnika.. w 620ti już ten silnik raczej dużo na siebie nie przyjmie.. A volvo z tego co poszukałem robi duzo wieksze wartości i to bez problemu.. A jak coś poleci w kosmos to i czesto pełno, serwis 2km od domu, i tam jak zacznie np. brac olej przez pierścienie czy coś to wsadzam OEM i moge spokojnie krecić cisnieniem i softem co w przypadku Ti jak sam wiesz granica tuningu na OEM gratach leży nisko.. Bo fakt - tobie i pyrosowi mogło rozwalić te silniki przez przypadek, złe zgranie pierścieni z tlokami, brak smarowania .. etc.. ale równie dobrze to może byc juz granica tego silnika ..
chyba faktycznie stanie na Volverinie..
slax - Pon Lis 02, 2015 17:48
pytanie tylko czy 100 km wiecej i prawie 150 wiecej niuta to malo na seryjnych gratach?
tomii620si - Pon Lis 02, 2015 18:12
Nie.. To nie mało ale to akurat sie udało Pyrosowi który mógł mieć silnik w mega stanei ale z drugiej strony marek tez swój silnik robił i widzisz.. 50 kunia i strzeliło .. a szkoda bo kibicowałem chłopakowi mocno i dalej to bede robił jak poskłada maszinu
Markzo - Pon Lis 02, 2015 19:53
tomii620si napisał/a: | 50 kunia i strzeliło |
skąd wiesz, że 50?
slax - Pon Lis 02, 2015 20:24
Ja trochę nie rozumiem o co z ta mocą Tobie Tomek chodzi? W takim tomcacie np 300km 350 km to już wystarczająco IMHO bo to ośka i nawet z torsenem tego nie przeskoczysz więcej nie ma sensu. a teraz weź ciężkiego volviaka, jeśli nawet silnik kapkę więcej wytrzyma i ugrasz 50km więcej to co z tego kiedy to cięższe auto. Waga robi tu swoje nie ma co, nawet maniek jak jechał moim Tomcatem to mówił ze to zupełnie inne auto niż jego zs, a ten sam silnik, podobna moc. ja tez mam porównanie do mojego 620 Ti, wcześniej Ti dla mnie było szybkie, a teraz haha to nie jedzie zwyczajnie
trochę mi się wydaje ze nie wiesz sam czego chcesz, bo taki volviak bez większego dłubania tak samo jak 620 ti nie będzie jakiś bardzo szybki, a jak chcesz mocno dłubac to potrzebna kasa, a Ty chcesz wszystko tanio i na LPG Tak się nie da. nie kupisz 620 Ti za 4-5 koła w super stanie bez wkładu, dołożysz drugie tyle zanim to zacznie śmigać jak seria, sam sie o tym przekonałem a trafiłem dobra bazę naprawdę. Tak samo będzie w volvo czy innym mocniejszym autem, przecież ludzie to z jakiegoś powodu sprzedają, a jak chcesz doinwestowany to nie za 4 000
|
|