Zobacz temat - [R45] pompa vp30
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] pompa vp30

seba11917 - Pon Lis 09, 2015 09:02
Temat postu: [R45] pompa vp30
Witam. Mam pytanie odnosnie sprawdzenia cisnienia paliwa
pompy vp30. chodzi mi oto jakim manometrem to sprawdzic
do cieczy czy normalnie na powietrze,i czy jeden koniec podlaczam
na pomie a drugi na przewodzie zasilajacym paiwo?
Prosze o wytlumaczenie mi tego jak mozecie bo mysle u kolegi to zrobic
i niebardzo wiem jak

kadzaf - Pon Lis 09, 2015 12:15
Temat postu: Re: [R45] pompa vp30
seba11917 napisał/a:
Witam. Mam pytanie odnosnie sprawdzenia cisnienia paliwa
pompy vp30. chodzi mi oto jakim manometrem to sprawdzic
do cieczy czy normalnie na powietrze,i czy jeden koniec podlaczam
na pomie a drugi na przewodzie zasilajacym paiwo?
Prosze o wytlumaczenie mi tego jak mozecie bo mysle u kolegi to zrobic
i niebardzo wiem jak

a jakie ma obiajwy ?? cisnienie wewnetrzne najlepiej sprawdzac wpinajac sie przed zawor powrotny pompy ,co do manometra to taki jak wymieniles styknie :)

Remigiusz - Pon Lis 09, 2015 13:18

seba11917, Pisałem tobie w twoim temacie jak się to robi :/ I tez gdzie się trzeba wpiąć.
seba11917 - Pon Lis 09, 2015 13:46

Remigiusz wiem ze pisałeś ale tam na tych obrazkach
widze ze tylko jest wpięte na gorze pompy po odkręceniu sruby
i tu pytanie czy tylko tam się podpiac i ten manometr to na powietrze
ma byc?

Remigiusz - Pon Lis 09, 2015 14:50

seba11917, Obrazka żadnego nie dawałem gdzie sie manometr wpina :) Napisałem jak i gdzie się wpina. :P Na obrazku był tylko pokazany zaworek ciśnienia i jak się go ustawia i co ma pokazywać manometr. Na zdjęciu tm bardziej była pompa mechaniczna :wink:

Tutaj się mierzy ciśnienie wewnątrz pompy:

[ Dodano: Pon Lis 09, 2015 14:50 ]
Ta śruba jest miedzy pompa a silnikiem od strony świec żarowych ja widać.

kadzaf - Pon Lis 09, 2015 19:38

podpinam sie pod temat .moj ciezko pali przestawianie kata nie pomaga w ogole nie chce zlapac nawet cieply , po uruchomieniu metaliczny dzwiek podejrzewam elektrozwor kata wtysku dziwne troche , na obu przewodach zasilanie jest
seba11917 - Pon Lis 09, 2015 20:06

Kadzaf jaki masz kat ustawiony.
Filtr paliwa kiedy wymieniales?

[ Dodano: Pon Lis 09, 2015 20:06 ]
Remigiusz dzieki za foto. Teraz wszystko jasne.
To podpinam tam manometr i to wszystko.

Remigiusz - Pon Lis 09, 2015 20:38

Tak powinno tam byc na odpalonym silniku 0,5bara :wink:
seba11917 - Czw Lis 26, 2015 15:11

na odpalonym i na wolnych obrotach zgadza się?

[ Dodano: Pon Lis 09, 2015 20:46 ]
a ten manometr to taki jak do ciśnienia czy ciśnienia cieczy bo kolega cos mowil ze sa takie i takie :mrgreen:

[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 15:11 ]
mam problem z podpięciem się manometru do pompy,mierzyl
już ktoś z was ciśnienie bez wyciągania pompy?

Remigiusz - Czw Lis 26, 2015 19:06

Tak jak pisałem nie wiem czy się są mierzyć z pompa w aucie :/

Ogólnie sieto na stole robi i na wolnych obrotach.

seba11917 - Czw Lis 26, 2015 20:13

Czyli Remigiusz podsumowujac musze zalozyc pompke elektryczna jak gadaliśmy we
wcześniejszych postach. A wiec pompka 0,5 bara podpiac pod zapłon i niech chodzi caly czas. Mysle ze pompy wtryskowej nie uszkodzi to? :mrgreen:

[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 20:03 ]
jeszcze jedno pytanko te pompki maja przepustowość 80-100 litrow paliwa na godzine.
nie za szybko będą pompowaly

[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 20:13 ]
mysle nad taka może być?
http://allegro.pl/pompa-p...5800651080.html

Remigiusz - Czw Lis 26, 2015 21:22

Dokładnie taka trzeba pompę :) A myślisz ze pompa wtryskowa mniej przetłacza paliwa tez około 200l na godzinę :D 100l/h to jest 1,67 l/min to tez nie za wiele :)

Ja taka dokładnie mialem/mam (jest w Maluchu teraz :P )




[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 21:22 ]




seba11917 - Czw Lis 26, 2015 21:48

a to czerwone cos przy pompie na końcu przewodow?
dziekuje za fotki. miałeś a teraz nie czyzby nie sprawdzala się
czy pompe wtryskowa robiles?

[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 21:48 ]
a za mało paliwa nie będzie podawala czasem i jak z osiągami nie będzie mułowaty?

Remigiusz - Czw Lis 26, 2015 21:54

seba11917, Wyciągnąłem ja bo myślałem ze ona była winna jak mi auto w czasie jazdy gasło, ale jak pisałem okazał się ten filterek w śrubie Banjo winowajca :wink: A ze mi trzeba było pompę do malucha to już nie montowałem z powrotem i po drugie montowałem VNT i mi ta pompa wadziła :wink: Ale jeszcze powróci :P

To czerwone jest kondensator na stykach pompy żeby nie robiła zakłóceń an CB-Radio :wink:

[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 21:54 ]
Nie czemu, paliwa podaje ona dość :wink:

seba11917 - Czw Lis 26, 2015 22:14

dziekuje ci za dokładne wyjaśnienie fajnie ze można jeszcze liczyc na kogos. :mrgreen:
tak wiec po wyplacie zamowie i zaloze.
a dużo roboty z tym podlaczeniem do zapłonu?

Remigiusz - Czw Lis 26, 2015 23:08

seba11917, Ukradłem prąd z wtyczki od EGR masz tam stale +12V i mase z obudowy wziąłem :) Tylko niech nie zdziwi ciebie ze we wtyce EGR sa dwa plusy bo to myli :) Jedno jest stale plus drugie jest masa PWM z ECU która może pokazywac +6V :wink: