|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] pompa vp30
seba11917 - Pon Lis 09, 2015 09:02 Temat postu: [R45] pompa vp30 Witam. Mam pytanie odnosnie sprawdzenia cisnienia paliwa
pompy vp30. chodzi mi oto jakim manometrem to sprawdzic
do cieczy czy normalnie na powietrze,i czy jeden koniec podlaczam
na pomie a drugi na przewodzie zasilajacym paiwo?
Prosze o wytlumaczenie mi tego jak mozecie bo mysle u kolegi to zrobic
i niebardzo wiem jak
kadzaf - Pon Lis 09, 2015 12:15 Temat postu: Re: [R45] pompa vp30
seba11917 napisał/a: | Witam. Mam pytanie odnosnie sprawdzenia cisnienia paliwa
pompy vp30. chodzi mi oto jakim manometrem to sprawdzic
do cieczy czy normalnie na powietrze,i czy jeden koniec podlaczam
na pomie a drugi na przewodzie zasilajacym paiwo?
Prosze o wytlumaczenie mi tego jak mozecie bo mysle u kolegi to zrobic
i niebardzo wiem jak |
a jakie ma obiajwy cisnienie wewnetrzne najlepiej sprawdzac wpinajac sie przed zawor powrotny pompy ,co do manometra to taki jak wymieniles styknie
Remigiusz - Pon Lis 09, 2015 13:18
seba11917, Pisałem tobie w twoim temacie jak się to robi I tez gdzie się trzeba wpiąć.
seba11917 - Pon Lis 09, 2015 13:46
Remigiusz wiem ze pisałeś ale tam na tych obrazkach
widze ze tylko jest wpięte na gorze pompy po odkręceniu sruby
i tu pytanie czy tylko tam się podpiac i ten manometr to na powietrze
ma byc?
Remigiusz - Pon Lis 09, 2015 14:50
seba11917, Obrazka żadnego nie dawałem gdzie sie manometr wpina Napisałem jak i gdzie się wpina. Na obrazku był tylko pokazany zaworek ciśnienia i jak się go ustawia i co ma pokazywać manometr. Na zdjęciu tm bardziej była pompa mechaniczna
Tutaj się mierzy ciśnienie wewnątrz pompy:
[ Dodano: Pon Lis 09, 2015 14:50 ]
Ta śruba jest miedzy pompa a silnikiem od strony świec żarowych ja widać.
kadzaf - Pon Lis 09, 2015 19:38
podpinam sie pod temat .moj ciezko pali przestawianie kata nie pomaga w ogole nie chce zlapac nawet cieply , po uruchomieniu metaliczny dzwiek podejrzewam elektrozwor kata wtysku dziwne troche , na obu przewodach zasilanie jest
seba11917 - Pon Lis 09, 2015 20:06
Kadzaf jaki masz kat ustawiony.
Filtr paliwa kiedy wymieniales?
[ Dodano: Pon Lis 09, 2015 20:06 ]
Remigiusz dzieki za foto. Teraz wszystko jasne.
To podpinam tam manometr i to wszystko.
Remigiusz - Pon Lis 09, 2015 20:38
Tak powinno tam byc na odpalonym silniku 0,5bara
seba11917 - Czw Lis 26, 2015 15:11
na odpalonym i na wolnych obrotach zgadza się?
[ Dodano: Pon Lis 09, 2015 20:46 ]
a ten manometr to taki jak do ciśnienia czy ciśnienia cieczy bo kolega cos mowil ze sa takie i takie
[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 15:11 ]
mam problem z podpięciem się manometru do pompy,mierzyl
już ktoś z was ciśnienie bez wyciągania pompy?
Remigiusz - Czw Lis 26, 2015 19:06
Tak jak pisałem nie wiem czy się są mierzyć z pompa w aucie
Ogólnie sieto na stole robi i na wolnych obrotach.
seba11917 - Czw Lis 26, 2015 20:13
Czyli Remigiusz podsumowujac musze zalozyc pompke elektryczna jak gadaliśmy we
wcześniejszych postach. A wiec pompka 0,5 bara podpiac pod zapłon i niech chodzi caly czas. Mysle ze pompy wtryskowej nie uszkodzi to?
[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 20:03 ]
jeszcze jedno pytanko te pompki maja przepustowość 80-100 litrow paliwa na godzine.
nie za szybko będą pompowaly
[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 20:13 ]
mysle nad taka może być?
http://allegro.pl/pompa-p...5800651080.html
Remigiusz - Czw Lis 26, 2015 21:22
Dokładnie taka trzeba pompę A myślisz ze pompa wtryskowa mniej przetłacza paliwa tez około 200l na godzinę 100l/h to jest 1,67 l/min to tez nie za wiele
Ja taka dokładnie mialem/mam (jest w Maluchu teraz )
[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 21:22 ]
seba11917 - Czw Lis 26, 2015 21:48
a to czerwone cos przy pompie na końcu przewodow?
dziekuje za fotki. miałeś a teraz nie czyzby nie sprawdzala się
czy pompe wtryskowa robiles?
[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 21:48 ]
a za mało paliwa nie będzie podawala czasem i jak z osiągami nie będzie mułowaty?
Remigiusz - Czw Lis 26, 2015 21:54
seba11917, Wyciągnąłem ja bo myślałem ze ona była winna jak mi auto w czasie jazdy gasło, ale jak pisałem okazał się ten filterek w śrubie Banjo winowajca A ze mi trzeba było pompę do malucha to już nie montowałem z powrotem i po drugie montowałem VNT i mi ta pompa wadziła Ale jeszcze powróci
To czerwone jest kondensator na stykach pompy żeby nie robiła zakłóceń an CB-Radio
[ Dodano: Czw Lis 26, 2015 21:54 ]
Nie czemu, paliwa podaje ona dość
seba11917 - Czw Lis 26, 2015 22:14
dziekuje ci za dokładne wyjaśnienie fajnie ze można jeszcze liczyc na kogos.
tak wiec po wyplacie zamowie i zaloze.
a dużo roboty z tym podlaczeniem do zapłonu?
Remigiusz - Czw Lis 26, 2015 23:08
seba11917, Ukradłem prąd z wtyczki od EGR masz tam stale +12V i mase z obudowy wziąłem Tylko niech nie zdziwi ciebie ze we wtyce EGR sa dwa plusy bo to myli Jedno jest stale plus drugie jest masa PWM z ECU która może pokazywac +6V
|
|