|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Auto do 10 tyś.
takanchi - Pon Lut 01, 2016 22:22 Temat postu: Auto do 10 tyś. Witam, szukam samochodu do 10 tyś. Myślę nad modelami Rovera, MG, Audi A4, Oplu Vectra B, Fordzie Mondeo. Polecicie coś jeszcze? Szukam sedan/limuzyna. Wygodnego auta, mało awaryjnego, może być silnik 1,8. Licze na pomoc bo na prawde nie wiem co wybrać.
AdaskoC - Pon Lut 01, 2016 22:28
W tych pieniądzach to raczej rover 45
Chyba że masz troche na utrzymanie auta to roverka 75 w silniku CDT
takanchi - Pon Lut 01, 2016 22:52
Podkreślam, że nie musicie polecać tylko roverków przeglądałem pewne oferty i czy 45 po lifcie za 10000 tys to jest autentyk ?
AdaskoC - Pon Lut 01, 2016 23:01
a to są jakieś inne marki samochodów jeszcze ?
takanchi - Pon Lut 01, 2016 23:09
Hah no są , ale jak się już upierasz to powiedz co sądzisz o polifcie r45 za 10 tys http://otomoto.pl/oferta/...html#60ac6a7995 cos takiego
Markzo - Pon Lut 01, 2016 23:25
Vectra gnije i to cholernie mocno... w każdym miejscu. Dach, progi, nadkola, podszybie, drzwi itp itd. Do tego wbrew obiegowej opinii części są dość drogie (chyba, że kupujesz najtańszy szajs), a zawieszenie kiepsko znosi nasze drogi - nieustannie coś się wysyrywa (3 vectry w rodzinie, niestety w każdej tak było). Do tego upierdliwie usterki elektryki/elektroniki, to jakiś czujnik zeświruje, to walnie checkiem a błędów nie ma itp itd. Na plus na pewno motor, x20xev całkiem rozsądnie pali i 136KM styka do jazdy + dobrze znosi LPG
Mondeło ma problemy z rdzą podobnie do vectry, jednak na pewno jest dużo wieksze (ogrom miejsca w środku) i przyjemniej zestrojona zwiecha. Nie wiem jaki motor polecać, bo nie jeździłem żadnym dłużej
Od siebie... bierz 45/zs bo w ogolnym rozrachunku wyjdzie najtańsza eksploatacja i najlepsze prowadzenie
takanchi - Pon Lut 01, 2016 23:32
Wiesz , jestem dość młodym kierowcą , a nie chce podróżować tylko do mechanika, a co dam rade zrobie sam, jesli pomożecie? A ty jak myslisz ten polift to na serio?
prebenny - Pon Lut 01, 2016 23:41
Do 10 tyś to tak jak Adaś pisze R45 albo Astra G.
takanchi - Pon Lut 01, 2016 23:46
A co z tym r45 polift ktos opdowie ?
i jak przy r45 z awaryjnoscia jaki silnik czy cos
tomii620si - Wto Lut 02, 2016 00:35
A ja bym postawił na A4... Genialne zawiszenie, Dobry ochrona przed korozją (no chyba, ze ktoś zahaczyl), dobre audio.. dobre wyciszenie.. Silniki diesla klekocza co prawda ale są nie do za@#!@n!@.. Benzyna 1.8T z gazem daje rade po calości, ewentualnie mozna wybrać 2.8 (1.6 jest 8V i gówno warte wiec o tym zapomnij a 1.8 żre tyle co 1.8T).. Czesci do vaga i komputer dostaniesz nawet w kiosku ruchu czy spożywczym i wybranych punkach statoil i żabka haha ..
Zawias ? Pierdo!enie o szopenie .. Wielu ale to naprawde wielu moich kumpli to vagowcy z krwi i kosci.. Komplet wahaczy np. do A4 B6 (my gadamy raczej o b5 polift no ale) kosztuje 500zł.. Tragedii nie ma moim zdaniem bo wskład takiego zestawu wchodzi całkiem sporo.. Jak sie postarasz dostaniesz wersje z quattro (droższy serwis ale za to 4łap) ..
z tego co wymieniłeś to chyba najlepsze według mnie.. (za 10k spokojnie dorwiesz polifta wiec to juz nie ta sama smutna a4 co na poczatku produkcji)
Mondeło mk3 - sam myslałem bardzo powaznie nad tym autem ale.. benzyna z tego co pisza na forach nie bardzo znosi gaz a jeśli juz to konkretny (r4).. V6 podobno lepiej.. TDDi - fajne silniki ale troche przy słabe jak do tej budy (duzo na rynku jest 90kM wersji).. TDCi - silnik genialny... dopuki nie zacznie sie psuc.. a to, że wtryskiwacze padną masz jak w banku - chyba ze ktoś juz to zrobil.. koszty sa naprawde spore - wiekszosc ludzi woli sprzedać auto niż je robic.. To chyba tyle
Vigoslaw - Wto Lut 02, 2016 08:16
Za 10k masz szeroki wybór
od Alfy 156
BMW 3
Citroen C5
Chevrolet Evanda
Chrysler PT Cruiser; Neon; Sebring; Stratus - tutaj wieksze silniki, ale za to japońskie np. 2,0
Honda Accord; Civic sedan
Hultaj Sonata; Lantra; elantra
Lancia Lybra
Mazda 626 z końca produkcji, albo xedos
Mercedes C klasa
Mitsu Galant; Lancer
Nissan Primera; Almera
Peugeot 306; 307; 406
Renault Laguna, Megane
Saab 900; 9-3
Seat Toledo; Leon
Skoda Octavia
Subaru Impreza; Legacy
Toyota Corolla; Avensis
Volvo S40
Jak widzisz, kwestia wyboru
Czy chcesz nudne wozidło, czy coś bardziej unikatowego
Nudne masz Vagi, Francuzy i japończyki
Wyzwania to amerykańskie włoskie
Polecam S40, fajną C klase; Peugeota 406;
Pozdrawiam,
Vig
bociannielot - Wto Lut 02, 2016 09:33
tomii620si napisał/a: | Silniki diesla klekocza co prawda ale są nie do !@!$#@n!@.. Benzyna 1.8T z gazem daje rade po calości | diesle te wcale nie są tak spoko, a do 1.8T ciagle olej się dolewa, ja nie wiem czemu te auta maja tak zaczepista opinie, najlepsze ze sami wlasciciele mega je chwalą a potem idą i dolewają ten olej...
daniello - Wto Lut 02, 2016 15:17
Ten to musiał chyba konkretnie z tyłu zarobić, masakryczne spasowanie lewej części tylnej klapy do reszty.
Poniżej na zderzaku jakby szprajem malowany, ale to może światlo się tak odbija.
takanchi - Wto Lut 02, 2016 15:41
Czyli cena nie pasuje do modelu Vigoslaw, tak wiem , wachlarz wyboru jest szeroki owszem nie chce nic nudnego ale musze liczyć się z tym zeby auto nie bylo awaryjne Szukam sedan/limuzyna, myślałem o s40 ale nie wiem jak spalanie itd. no i licze na tanie częsci albo zamienniki, by wrazie możliwosci samemu wymieniac, no i slinik maks 1.8/ 2.0 by nie miec duzych oplat ,czekam na zawęzenie twojego spisu, za który i tak juz dziękuje
bociannielot - Wto Lut 02, 2016 16:28
takanchi, 2.0 bier jak chcesz s40 najlepiej turbo 160-165km, spalanie przy normalnej jezdzie takie samo od 1.8 do 2.0t
Vigoslaw - Wto Lut 02, 2016 17:16
takanchi,
To było zestawienie w miarę dobrych samochodów
Szukaj S40 z 2,0 ssaka, bądź turbawkę, GDI sobie odpuść, no chyba, ze nie chcesz gazować...
Każdy USA to samochód tak prosty że sam go złożysz i rozłożysz, więc też fajny trop.
Z doświadczenia bierz 2,o, bo pali tyle ile 1,6 - 1,8, a frajda i elastyczność większa.
Najważniejsza jest blacha, więc kieruj się tym kryterium.
Co do czeci to wszystkie samochody podane z listy do najdroższych w obsłudzę nie nalaeżą.
Sky is the limit
Vig
takanchi - Wto Lut 02, 2016 17:55
No , ale widze ze mało miejsca w tym s40 ... A wiecie wygoda:) jesli nie znajdzie sie nic innego to pewnie wybor padnie na niego, a co z mazda 6 ? saabem? no i roverkami? Nie wiem ale jedziłem juz paroma samochodami i szukam troche wygody. Co mowicie? i s40 2.0 diselek tak? i pamietajcie o oplatach za 2.0
sknerko - Wto Lut 02, 2016 19:08
takanchi napisał/a: | s40 2.0 diselek | diesel z renault laguna syf
takanchi - Wto Lut 02, 2016 20:43
Mówim o volvo wiec benzyna 2.0 tak?
AndrewS - Wto Lut 02, 2016 22:26
tomii620si napisał/a: | Komplet wahaczy np. do A4 B6 (my gadamy raczej o b5 polift no ale) kosztuje 500zł.. |
kumpel pracuje na stacji diagnostycznej i mi często powtarzał, za cześci w takiej cenie, po roku z wcale nie dużym przebiegiem już sa luzy, no i za dobry towar sypal kwotami 4 razy wiekszymi, chyba że tak potaniało
tomii620si - Wto Lut 02, 2016 23:04
bociannielot napisał/a: |
tomii620si napisał/a:
Silniki diesla klekocza co prawda ale są nie do !@!$#@n!@.. Benzyna 1.8T z gazem daje rade po calości
diesle te wcale nie są tak spoko, a do 1.8T ciagle olej się dolewa, ja nie wiem czemu te auta maja tak zaczepista opinie, najlepsze ze sami wlasciciele mega je chwalą a potem idą i dolewają ten olej...
|
bociannielot napisał/a: | takanchi, 2.0 bier jak chcesz s40 najlepiej turbo 160-165km, spalanie przy normalnej jezdzie takie samo od 1.8 do 2.0t
|
zapomnij.. Mam 1.9T i o spalaniu w okolicy 10/100 nawet przy spokojnej jeździe mozesz powąchać.. 12/100 gdzie ja robie w 90% trasie z predkoscia 120km/h.. oczywiscie jak mam lepszy dzień i chce sobie powyprzedzać to 15 wita
takanchi napisał/a: | No , ale widze ze mało miejsca w tym s40 ... A wiecie wygoda:) |
Owszem.. Porownywalnie do R600 (ta sama klasa) jest malo miejsca, a wygoda.. R600 był wygodniejszy.. Juz nie mowie o zawieszeniu bo to zaleznie co kupisz ale fotele, pozycja za kierownica.. No i przy V40 jest problem z tylnym zawieszeniem - błachy ale jednak.. W różnych rocznikach, wersjach silnikowych etc byly zmieniane pierdółki które nie pasuje z 1 do 2'giego.. I po vinie zazwyczaj idzie bezproblemowo namierzyć ale nie zawsze sie to udaje i sasiad tak był 3 dni bez auta bo co zamówił to sie okazywalo, ze to dalej nie ta czesc do chciał (nie pamietam o co teraz chodziło)
AndrewS potaniało.. Kilka lat temu 2-3 na komplet zawias trzeba było połozyc cała wypłate.. Teraz juz ceny sie unormowały.. no ale nie oszukujmy sie.. Musiały spaśc bo Pass b5, a4 b5 czy co tam ma jeszcze ten sam zawias.. superb.. to juz stare furmanki i ceny czesci odstraszly od zakupu..
bociannielot napisał/a: | tomii620si napisał/a: | Silniki diesla klekocza co prawda ale są nie do !@!$#@n!@.. Benzyna 1.8T z gazem daje rade po calości | diesle te wcale nie są tak spoko, a do 1.8T ciagle olej się dolewa, ja nie wiem czemu te auta maja tak zaczepista opinie, najlepsze ze sami wlasciciele mega je chwalą a potem idą i dolewają ten olej... |
Powiem Ci tak - kupisz zajechanego TDi - kłopoty bo turbo, bo 2 masa (która w s/v40 też jest), zapychajace sie intercoolery.. Recepta ? maja 10k kupić auto od normalnego czlowieka (a za ta kase mozna nawet od vagowca cos relatywnie zadbanego kupic), co jakiś czas przewietrzyć turbine a nie tylko dziadek style do 2.5rpm.. 1.8T - bierze olej - kazdy vag bierze olej i to głownie dlatego, ze sa one fabrycznie spasowane dosyć luźno.. np. A8 D2 V8 bierze 0.5-1L/1000 i nikt sie jej nie czepia bo tak ma byc wedle producenta..
Ogólnie tak.. Jakbym miał teraz 10K i miałbym kupować auto.. Nie kupiłbym Rovera bo albo przestarzała konstrukcja typu 45 --> 400 .. albo 75, który przy konkurencji w tej cenie boski nie jest.. Mimo wszystko szukałbym w jakis popularnych markach - dostepnosc czesci etc.. Ja np. cenie sobie komfort dlatego też szukałbym w autach niemieckich (nie ze inne są gorsze i nie jest to reguła) ale po prostu jest w nich komfortowo, cicho.. czesci od zajoba..
Z japoncami jest wszystko fajnie puki nie zacznie brać auta ruda (choc w przypadku opla to wiemy ze jest podobnie) to dramat - wiec szukanie auta zadbanego lakierniczo - bo w tym wypadku wiekszosc napraw po stłuczce, przetarciu parkingowym etc konczy sie ruda..
Francuz jakiś - to moze byc dobra alternatywa.. Tanie auta a naprawde nie złe .. trzeba omijać wybrane modele jak np. Laga II w dieslu ale to jak Ci sie cos sposoba to sobie znajdziesz pelno info..
PRZEDEWSZYSTKIM napisz do czego ma być to auto.. Czy wygodna amfibia do pokonywania po 100 dziennie w spokoju, czy raczej sedan ze sportową nutką typu MG ZS ? i po prostu sedan bo Ci sie tak podoba..
Jakas moc/ silniki.. jesli benzyna to czy chcesz gaz? Cos wiecej
takanchi - Wto Lut 02, 2016 23:13
Lubie takie konkrety A więc, silnik myśle cos 1.8 ( bo opłaty, ale bede brał wspołwłasiciela ), może być gaz, chce jedziec nim do szkoly codzien 15 km + wypady w weekend 100 km, no to troszke w miesiacu jest, pozniej studia, wiec tez czasem 100 km i miasto. Tak cos sportowego, sedan/limuzyna bo w hatbacku r200 juz sie poprostu nie miejszcze, w vw polo nie moge siegnac pasów, niestety siłownia robi swoje. Wiec juz wiekszość rzeczy wiesz. Jak go kupie bedzie moim oczkiem w głowie i chetnie chcialbym moc go sam naprawiac myslalem o audi a4 czy tez bmw. Licze na twoja odpowiedz:)
? http://otomoto.pl/oferta/...html#4215ca0f79
NoPE - Wto Lut 02, 2016 23:34
takanchi napisał/a: | niestety siłownia robi swoje |
*to tylko BMW albo KAMAZ
*żart
tomii620si - Sro Lut 03, 2016 01:05
albo mercedes C124 / C126, W209 itd.. bo one maja podajniki pasów
a teraz ide spać wiec mazde obejrze jutro bo dzisiaj to juz widze świat rozmyty
bociannielot - Sro Lut 03, 2016 08:35
tomii620si, 1.9t t4 to nie 2.0t, chocby te 35 koni róznicy jest
[ Dodano: Sro Lut 03, 2016 08:35 ]
tomii620si napisał/a: | . A8 D2 V8 | moj ziomek mi o tym mówił, dla niego to wada i zeswapował na inny silnik swoje audi
takanchi - Sro Lut 03, 2016 08:42
Nie no z podajnikiem pasów nie przesadzajmy;) i karkiem też nie jestem ale szukam troszkę więcej wygody . Dalej nie wiem co wybrać bo co ktoś poleci to drugi ostro skarci
Vigoslaw - Sro Lut 03, 2016 09:34
Po opisie, to dla Ciebie pasuje BMW 3 Alfa 156, Saab 9-3 albo 9-5; Accord
Tylko to tanie nie jest
Vig
longer86 - Sro Lut 03, 2016 09:49
Volvo 850?
takanchi - Sro Lut 03, 2016 17:27
A co z mazda? I jak spalanie w bmw i saab i czesci ? I vectra C na prawde jest taka słaba? I audi ?
prebenny - Sro Lut 03, 2016 19:14
Vectra C 1.8 jest słaba (jechać się da ale wyprzedzać trochę gorzej). Plus za małą awaryjność, minus za rdzę i wnętrze
takanchi - Sro Lut 03, 2016 21:36
NO to vectra odpada. Roverki chyba też z tego co piszecie, BMW boje sie o spalanie;/ nie wiem jak audii, volvo czy mazda albo saab
prebenny - Sro Lut 03, 2016 21:44
Jak chcesz benzynę to i tak mierzyłbym w gaz. Co do vectry to niestety te 122 konie przy 1.5 tonowej budzie dupy nie urywają (tata ma VC kombi) ale jechać się da. Plus za spalanie - jakieś 8 do 10 litrów gazu. Minus, bo jak to opel lubi sobie chlupnąć oleju (taty 1.8 o dziwo dużo nie bierze - poniżej pół litra/1000 km, ale miałem kiedyś 1.4 16v potrafił koło litra oleju wziąć i 2.2 16v ten to 1-1.5 litra oleju chlał).
Markzo - Sro Lut 03, 2016 21:54
Dla mnie w tym budżecie R45 1,8 +lpg będzie Cie stać na zakup i utrzymanie
takanchi - Sro Lut 03, 2016 22:00
Brzmi sensownie nawet, a zs też sie nada czy w tej cenie ciezko?. Ale wiesz nie wiem czy bedzie cos do kupienia , dlatego patrze jeszcze na te mazdy ale chyba nikt nie jest w nich rozeznany, a co z fordami? myśle o mondeo, no i te audice
longer86 - Sro Lut 03, 2016 22:01
Forum miłośników roverków i mg a każdy poleca jakieś inne marki. Markzo dobrze gada... 45 fajne auto, 600 tez ładne auta, ale juz wiekowe niestety... Choć slaxowe 600 mmm
Markzo - Sro Lut 03, 2016 22:07
Dla mnie sprawa jest prosta, 45 ma pancerną zwiechę, nie gnije jakoś przesadnie, w środku całkiem przestronnie i nie urywa głowy w czasie jazdy. Nie ma dwumas, turbin, egr'ow, zaawansowanej elektroniki. Bo sorki, ale wszystkie wymienione auta będą miały ok 12-14 lat. I trzeba się liczyć z pakietem startowym. Jeśli to ma być prosty dupo-wozik, to im będzie prostszy tym lepiej
Wiem jak wyglądają ceny części eksploatacyjnych do 45 i chociażby a4/passat/e46. 45tka jest najtańsza i tyle a za w miarę przyzwoity komplet wahaczy do chociażby b5 dalej trzeba wyłożyć ponad 1k pln, chyba, że to będzie najtańsze gówno z 4max czy coś koło tego, to po 10kkm wymienia się je ponownie
takanchi - Sro Lut 03, 2016 22:08
To, że szukam czegoś innego to niestety przez pieniądze, ale nie powiedziane, że nie wrócę do roverkow/mg jesli bede miał konkretny zasób gotówki. A chciałbym cos po po prostu po milenium ...
prebenny - Sro Lut 03, 2016 22:12
Ja mówiąc szczerze w tym budżecie bym celował w 45 IDT albo astrę G 1.7 diesel. Vectry C moim zdaniem do 10 tysi nie dostaniesz (chyba, że przegnity złom). Co do mazdy się nie wypowiadam, bo nawet nie wiem jaką oglądasz.
takanchi - Sro Lut 03, 2016 22:26
Jeśli nie znajdę czegoś 2000-2002 rok to zostanę przy rozpadającym sie r200 niestety. ale wole wkońcu iść na swoję. Opel mi sie poporstu nie podoba. Wiem ze roverki są dla was idealne
longer86 - Sro Lut 03, 2016 22:27
Nie idealne, ale nie sa gorsze od innych
takanchi - Sro Lut 03, 2016 22:34
Wiem, że są gorsze. Ale przejechałem sie troszke juz na roczniki 97, wiem ze auto sobie nie rowne. Ale chciałbym jednak cos 2000+ dlatego patrze na te volvo, audi, bmw, saab czy tez mazdy.
Vigoslaw - Czw Lut 04, 2016 09:15
takanchi,
A więc:
volvo S40 za 10 tyś spokojnie dostaniesz, troche rdzy może być, jednak wygodne i eleganckie.
Audi i BMW to dostaniesz początek millenium - trudno dostać zadbany egzemplarz, jak dla mnie to wolę 3 BMW, bo ma chociaż trochę pazura Wada to taka, ze raczej wioskowe samochody nie są w super stanie, jednak łatwy dostęp do cześci powoduje, ze możesz go szybko postawić na nogi.
SAAB najdroższy w utrzymaniu, niektóre silniki nie lubią gazu, za to dużo miejsca i rzadkość i indywidualizm.
Mazda 626 to solidny bolid, jednak lubi rdzę... jak trafisz z końca produkcji zdrową budę, to raczej mechanicznie szybko go nie dobijesz.
Rover 45 możesz celować spokojnie w przedział 2002 - 2004, czasami trafisz na gaz, dostaniesz niezłe wyposażenie i prostotę.
Podsumowanie:
Jak chcesz młode i proste auto to Rover
Jak chcesz mechanicznie proste i solidne to MAZDA, jednak blacha na -
Jeżeli chcesz połączenie prostoty, lekkiego luksusu to VOLVO.
Jak chcesz premium to SAAB, będzie drożej i bez gazu, ale mocno i szybko, do tego dobrej jakości materiały.
Jak chcesz dłubać to AUDI i BMW, bo super zadbane egzemplarze ok 13 - 15 k, za 10 zawsze będzie co robić, do tego pewnie będą najstarsze z całej stawki.
Pozdrawiam,
Vig
takanchi - Czw Lut 04, 2016 15:41
no dobra to zostaje roverek mazda i volvo to spoko zamyka skład szkoda ze vectra oklazała sie taka przegrana bo jest naprawde fajna. A dasz oponie o fordzie mondeo jesli moge poprosic ? Oraz rover jaki model , czy mg zs tez? wiadomo 75 i zt odpada. I volvo lubi gaz? Na prawde tak duzo pali jak ktos wyzej pisal?
Vigoslaw - Czw Lut 04, 2016 16:05
takanchi,
45 i ZS to w 80% to samo, 20% trochę inna zawiecha i body kit no i wnętrze
Tylko, ze 45 jest wiecej i są tańsze, do tego lepiej wyposażone i łatwiej z gazem
ZS najcześciej to diesel i 2,5V6 1,8 pojawia się sporadycznie
Mondeo w TDCI odradzam, w TDDi jak najbardziej, co do benzyny to 1,8 i 2,0 do gazu się nadaje.
Jest wielkie i potrafi gnić, ale to raczej z racji wieku.
Volvo lubi gaz, ale nie 1,8 GDI, ssaki, czyli 1,6 i 2,0 tolerują gaz
Wyzej chłopaki pisza o wersji t4 , która ma prawie 200 km, więc palić musi
Pozdro,
Vig
bociannielot - Czw Lut 04, 2016 16:06
volvo lubi gaz ale nie 2.0t4 200km(może i gdi 1.8 też jak Vig pisał?), mondeo to badziew, rover ciut tanszy od zs bedzie w eksploatacji
farek - Czw Lut 04, 2016 16:09
Mondeo odpusc, po pol roku sprzedałem.. ruda na dolnych rantach drzwi i nadkola tyl. Diesel raczej puści Cie z Torbami.bo jak nie dwumas, to pompa w tddi albo wtryski w tdci. Ja mialem mega problem z klima, 2 razy zatarlo sprezarke ale moze to wyjatek. Kolo pasowe walu czasem nawet podobno nowe idzie do reklamacji bo passk ma drgania az cala buda lata. Kaz d a naprawa.ciagnie za soba wymianę dodatkowych elementow, rosna koszta, to taka nieco bardziej skomplikowana konstrukcja. I na koniec tylne zawieszeneie skomplikowane, drogie i wiecznie cos stuka.
bociannielot - Czw Lut 04, 2016 16:09
Vigoslaw, jak ktos nie butuje to zwykłe 2.0T (nie t4 ) jest rozsądniejsze niz 1.6 albo 2.0 n/a, wiecej pod nogą, a spalanie to samo, mialem 1.8 i 13litrow lpg mi brało a bratu 2.0 10l, absolutnie nie brac 1.6
takanchi - Czw Lut 04, 2016 16:17
To zostaje volvo albo r45/zs jesli sie trafi. No nadal myśle nad tą mazda bo wyglada fajnie Napewno chciałbym kupic w gazie cos albo załozyc. Nie wiem co polecacie .
Vigoslaw - Czw Lut 04, 2016 16:26
Mazda jest większa w środku, ale najlepiej dla Ciebie to przymierzyć się do każdego z samochodów i zobaczyć gdzie poczujesz to coś
Zdecydowanie jak możesz to celuj w 2,0, bo pali tyle co 1,8, a kucyków więcej...
Pozdro,
Vig
bociannielot - Czw Lut 04, 2016 16:28
Koszta utrzymania v sa wieksze od R ale za to V jest lepiej wykonane. Zawsze są jakes + i - .
takanchi - Czw Lut 04, 2016 16:40
Koszty utrzymania ? co masz na mysli? czyli silnik co najmniej 2.0 (ale ty sie boje o oplaty nawet z wspolwlacicielem) w roverze ,volvo i mazdzie do tego gaz tak?
Dominoz - Czw Lut 04, 2016 16:43
Ja miałem przez 2 lata Honde Accord, 2001 rok, 2.0 VTEC+LPG (147KM).
Spalanie w trasie- 9-11 L/100, a jazda bardzo przyjemna
Do 10tys spokojnie można takiego Accorda znaleźć. Jednak trzeba zwrócić uwagę na blacharkę, bo- jak to starsze japońce- lubią bąble wychodzić, głównie na nadkolach.
takanchi - Czw Lut 04, 2016 16:55
Żadnej hondy 2001 z 2.0 nie widze na otomoto xd nic, ale 2000 jest
bociannielot - Czw Lut 04, 2016 16:56
takanchi, masz auto i nie wiesz ze koszta utrzymania sa jakies?
takanchi - Czw Lut 04, 2016 16:57
Chodziły mi o jak duże, bo 2.0 to co innego
Dominoz - Czw Lut 04, 2016 16:58
takanchi napisał/a: | Żadnej hondy 2001 z 2.0 nie widze na otomoto xd nic, ale 2000 jest |
To auto było robione od 98-02.
Nie musi być chyba dokładnie 2001 rok?
Silnik 1.8 też spoko. Niby 11KM mniej od 2.0, ale też dobrze się zbiera. I o litr mniej pali.
takanchi - Czw Lut 04, 2016 17:00
Ale nadal gaz? no to dołozyłeś mi model do myślenia
Dominoz - Czw Lut 04, 2016 17:02
takanchi, ja miałem gaz- tak jak napisałem.
Muszą być dobre wtryskiwacze, regulacja u DOBREGO gazownika (regulacja podczas jazdy koniecznie) i auto śmiga bez problemu. Nie miałem żadnych kłopotów z LPG. Tylko trzeba dbać o filtry i tankować na dobrych stacjach.
Części zamienne- dość tanie. Sporo zamienników.
Każdy ogarnięty mechanik sobie z tym autem poradzi.
takanchi - Czw Lut 04, 2016 17:33
Fajnie, to honda, volvo , roverek albo mazda. Bede musiał sie przymierzyć , znaleźć ciekawe auta i obejrzec no i decyzja. Chyba ze ktos jeszcze cos napisze I czy warto szukac zs jak da rade
[ Dodano: Czw Lut 04, 2016 17:33 ]
volvo s80 tez sie nada? czy tylko s40?
bociannielot - Czw Lut 04, 2016 18:02
volvo to premium a s80 juz najbardziej premium, koszta lecą drastycznie w gore
farek - Czw Lut 04, 2016 18:24
Z tymi oplatami to na spokojnie, przedzialy w ubezpieczalni sa od 1,6i do 2,0. Stawka 1,8 i 2,0 bedzie jednakowa. Zobacz jeszcze sobie na 406 z konca produkcji w benzynie, do tego gaz. Calkiem przyjemne autko, sluzylo mi wiernie 3 latka, polecam jako.duzy i wygodny dupowoz
bociannielot - Czw Lut 04, 2016 18:33
farek, no 406 to bardzo wdzieczne wozidło
Vigoslaw - Czw Lut 04, 2016 18:43
Chcesz tanio z gazem i wygodnie to masz to:
http://allegro.pl/show_it...7702#68200b03c8
części bardzo tanie, i wszystko ma
Vig
takanchi - Czw Lut 04, 2016 21:19
Rozumiem wiec przy s 40 zostanę
[ Dodano: Czw Lut 04, 2016 21:19 ]
nieeee xd
tomii620si - Czw Lut 04, 2016 21:56
volvo klasa premium.. prosze Cie..
moze teraz ale za lat pierwszych s80 to wykonanie tragiczne.. u mnie co prawda nic nie trzeszczy ale za to wnetrze jest smutne jak flaki swiateczne.. wsiadajac od razu czuje sie jak ojciec dwojki dzieci.. co zreszta nie jest tylko moim odczuciem.. ceny czesci przy hondzie.. tragedi nie ma.. ale fura kolo premium nie stala a ceny owszem.. porownaj ceny blacharkie np. do hondy a volvo.. spalanie.. mowilem o moim t4 ale mam kumpla ktory ma carisme 1.8 a to to samo i tez oszczedne to nie jest.. dla mnie volvo nigdy nie bylo premium.. blizej stawiam do oplu czyli marka ktora stara sie taka byc (mowa o stsrych modelach) bo szef ma najnowsze xc90 d5 czy jakos tak i kozak.. decyzja nalezy do Ciebie ale mnie to auto nie zachwyca, utrzymanie kosztuje.. a nie widze roznicy pomiędzy accordem ktorych mialem 3.. sory ale mialem duzo starsze bmw i to moglem nazwac premium.. rozwiazania, wykonanie, wyciszenie, charakter . a w volvo ? dziadkowoz do oporu.. serio juz bym wolal rover honde niz volviaka.. chcesz to Ci mojego sprzedam hahahaha.. no ja zadowolony nie jestem pomimo ze mam fure ze szwajcarii, bezwypadkowe w stanie takim ze nic nie mam do naprawy.. a jak szukasz fury ze sportowym akcentem to volvo Ci tego na pewno nieda..
[ Dodano: Czw Lut 04, 2016 21:56 ]
z budy owszem.. ladne auto.. lusterka wpisane w auto, kozak dokladka ktora chcialem adaptowac do ti.. buda swietnie.. wnetrze moim zdaniem kondom.. jak szukasz auta porywajacego z charakterem to lepiej za 10 kup zadbane e36 z gazem niz volvo bo to jest dziadkowoz.. zreszta pomysl.. volvo kojaarzy Ci sie ze sportem ? bo mi pomimo swiadomosci piero...ecia wersji T4 5 6 to tak samo jak saaby.. wiem ze moga.. ze startowaly w btcc ale dla mnie volvo tak jak mercedes.. totalnie nie kojarzy sie ze sortowym charakterem pomimo topowych wersji ktore skopia tylek nie jednemu.
bociannielot - Czw Lut 04, 2016 22:03
tomii620si, cenowo z cześciami, a może rover wg Ciebie to premium było dzis V tez jest pozycjonowane w segmenice premium zreszta czy tego chcesz czy nie
Markzo - Czw Lut 04, 2016 22:12
tomii620si napisał/a: | zadbane e36 z gazem |
no to dopiero emanuje charakterem
prebenny - Czw Lut 04, 2016 22:13
Łysego w ortalionie
takanchi - Czw Lut 04, 2016 22:30
Tak mieszacie ze juz człowiek nic nie wie
to tak bmw , audi odpada, saab odpada, volvo odpada. Zostaje honda tak? Roverek, oraz mazda. Chyba ze cos zaporponujecie, no jestes ciekaw tej vectry bo braciak ma ale anglika i chodzi ladnie
[ Dodano: Czw Lut 04, 2016 22:30 ]
Ale ciesze sie bo duzo mi to daje informacji
tomii620si - Czw Lut 04, 2016 22:37
premium to moze jest nowe v40.. to stare ktore ja mam to kolo premium moze stalo na parkingu.. rover premium nie jest ale przynajmniej ceny nie sa z kosmosu..
a bmw... patrzycie przez pryzmat bandy debili na osiedlu na calkiem fajne auta (jesli zadbane) jak nawet ostatni zakup kolegi z tego forum e34 w turasie..
sami jezdzicie zakamuflowana opcja niemiecka w angielskim mundurze haha.. a rwd daje duzo wiecej sportowych emocji niz jakies dziadkowate volvo.. chocby 318is ktory jest bardziej kopkiwy na 1 i 2 od 320.. auto dla studenta ze sportowa zylka lub jakas 325.. volvo.. od lat mialem te auta za do uja nie podobne ale kupilem z zalozeniem ze moze mam zle podejscie.. niestety.. moja v40 jest tak samo z kija jak kumpla s80.. pomimo ze s40 to nic innego jak carisma..
bede na kompie to zobacze co charakternego mozna kupic do 10.. kiedys widzialem chyba za 8 zadbane e36 w sedanie ori motorsport 318is (tylko w is byly) w kolorze dakar gelb i oczywiacie pelnym m pakiecie i nie biedne.. ale i tak najwazniejsza jest latka marki a nie faktyczne wlasciwosci ..
takanchi - Czw Lut 04, 2016 22:44
Dzieki , wielki dzięki Tomaszu jak mniemam imienniku, no bmw ładne auto ale nie chce sie pchac co mnie zje przez paliwo.
tomii620si - Czw Lut 04, 2016 22:48
no w bmw to roznie bywa.. kumpel ma 320.. jezdzi normalnie to i 10 spali.. ja kiedys 740i v8 spalilem 8/100 na trasie ale to byla najwiesza meczarnia swiata... 520/525 tak w normie 12/100 ale..waga 1600.. 3er jest duzo lzejsza i kopliwa.. czesci pelno a serwis e34 i e36... czesci do rovera sa drogie przy nich haha... no i aso z cenami jak sklep - niektóre czesci nie oplaca sie kupowac zamiennika bo w aso jest kilka zl drozsze ..
takanchi - Czw Lut 04, 2016 23:03
A bmw w gazie by sie oplacało jaki model? Co poweisz o tej madzie co pisalem, a co myslisz o seacie? Toledo naprzykład , no i o hondzie accord
[ Dodano: Czw Lut 04, 2016 23:03 ]
taka meganka ? http://allegro.pl/show_it...1496#3980ed86ed
Dominoz - Czw Lut 04, 2016 23:04
Ja Honde Accord miałem i złego słowa nie powiem
Dynamiczna, przy LPG oszczędna...z zawieszeniem się nic przez 2 lata nie działo...części tanie...
tomii620si - Czw Lut 04, 2016 23:14
mazdy nie ogladalem bo jestem na telefonie..
toledo..to samo co golf mkIV.. 1.8t 2.3 v5 lub tdi.. ot caly wybor.. mozna rzec ze po prostu bora w mniej kanciatej budzie.. prowadzi sie fajnie, nie ma wielowahacza..
accord .. v i vi .. poza ruda (choc sa sztuki bez grama).. rover 60p itd.. no ja nie mam zadbych ale do tych aut.. akurat moje nie rdzewialy, zawias zapewnia komfort ale jak ja mam ciezka noge i smigam 50+ po miescie nigdy mnie to zawieszenie nie zawiodlo.. silniki benz zje.. odporne.. w vi 1.8 vtec prawie ze podstawowy silnik ale udany.. fajna opcja to tez accord vi coupe lub sedan udsm.. dobrze wyposazone, fajnie wykonane.. unikatowe no i fajne silniki 3.0 vtec ale lubia wypic.. jedyne ale do hond jakie mam (smigam czesto vii i ma to samo) ciennkie wyciszenie wzgledem moich jakby nue bylo starych bmw gdzie przy 160 mialem cicho.. ale dorzucilem uszczelek i bylo git.. a v40.. tragedia.. 140 i zaczyna sie robic naprawde glosno .. nie znosnie glosno mimo ze mam sztuke zadbana nie bita z dobrymi uszczelkami (nie porozwyane) i ori szybami.. w honadach jest ciszej..
[ Dodano: Czw Lut 04, 2016 23:14 ]
meganka.. wyjdz.. blachy z puszki.. bedzie stala na parkingu to dotknij maski albo blotnika.. gnie sie nawet podczas mycia gabka.. wnetrze plastikowe.. twarde materialy.. wersje z pilotem mialy problemy no i tak samo jak laguna 2 laweciara.. glownie z dieslami laweciara..
takanchi - Czw Lut 04, 2016 23:20
Chociaz nie powiem ta lekka elektronika chociazby nawiewu mi sie podoba w np roverach 45 2004
[ Dodano: Czw Lut 04, 2016 23:20 ]
To co mi proponujesz slinik do 2.0 bo opłaty, sedanik, w miare wygodny , nie tylko co zeby sie rozpedzal do 180 ale był żwawy , gaz w nim tak? no i lekka elektronika , bez nawigacji czy cos, ale mam dosc troszke pokreteł. wiecej wymagań chyba nie mam, skory czy cos nie chce
tomii620si - Czw Lut 04, 2016 23:24
klimatronic ? w volvo tez mam.. tyle ze zrobili yo w wersji analogowej i zamiast wyswietlacza masz kurki z opcjami auto.. haha..
ze swiezych aut.. za 10 cos sie znajdzie fajnego.. 10 to nie malo kasy a fajne auta juz sa stare i nie kosztuja duzo.. chociazby super prowadzace sie mondeo mk3 v6.. po prostu trzeba omijac w tych autach tdci a tddi mi sie wydaje za slabe do tej budy.. 2.0 musialbys poczytac bo sie czasy zmieniaja i gaz tez ewolulujeje na + i moze jest jakas sprawdzona dobra instalka do 2.0 benz.. smigalem takim sluzbowym kumpla 2dni na wyjezdzie w gorach (akurat tdci) i swietne auto..sam chcialem kuoic wlasnie tdci ale budzet nie pozwolil na kupno auta po remoncie wtryskow lub na remont.. a wtrysko padaly bo pompa byla wadliwa zza miekkich materialow i drobinki dostawaly sie do paliwa i szly dalej na b.wrazliwe wtryskowacze
takanchi - Czw Lut 04, 2016 23:27
http://allegro.pl/show_it...7249#d0948ad24b cos taka wersja wnetrza , lekka elektornika
[ Dodano: Czw Lut 04, 2016 23:27 ]
To co mi polecisz? Jak bedzisz miał chwile obadasz temat bede wdziewczny, a ze wiem gdzie leza polkowice, chetnie wpadne nabytkiem jak bede mial i postawie flaszke
Dominoz - Czw Lut 04, 2016 23:29
Cóż...dla frajdy z jazdy nie polecam automata
Manual w Hondzie to świetna sprawa.
tomii620si - Czw Lut 04, 2016 23:30
climatronic w vi.. calkiem rzadka sprawa ale tego odpuść.. automat jest sredni.. mialem civica vi w automacie i to jest stary toporny automat ( jak to automaty w h) i nie ma zle ale reaguje do bolu powoli.. zabieraja sporo mocy a 2 lx mialem sytuacje podczas wyprzedzania ze uznal ze pierdzieli i wrzuca wyzszy bieg mimo ze powinnien isc dalej i musialem recznie go zrzucic...
takanchi - Czw Lut 04, 2016 23:31
i jaki ten ford mowisz? bo ktos tu mi odrdzal
[ Dodano: Czw Lut 04, 2016 23:31 ]
Ne nie chce automata, dalem auto dla przykladu
tomii620si - Czw Lut 04, 2016 23:32
siade na kompa to cos ogarne jak to teraz wyglada.. zobacz w pw (u gory strony)
Dominoz - Czw Lut 04, 2016 23:33
W przypadku Hondy ważna jest blacha. Silnik i zawieszenie- również warto sprawdzić. Ewentualne naprawy tanie
Trzeba jednak zwrócić uwagę, że Hondami z Vtec często jeżdżą "młodzi", którzy katują silnik wysokimi obrotami. Dlatego warto szukać dobrego, sprawdzonego egzemplarza.
tomii620si - Czw Lut 04, 2016 23:36
wykonanie. fajne.. dupy nie urywa ale to ford.. nie ma sie czego czepic ale mogloby byc lepiej.. proawdzenie i sprezystosc jak w duzo nowszych autach.. takie zwarte auto.. ja moge tu napisac poemat o tym aucie z mojego punktu dwpch dni latania tdci ale w necie masz multum opini jak sie to prowadzi, jak dziala... dla mnie ze starych aut chyba jedno z najlepiej prowadzacych sie aut.. nie tak jak accord v, passat b5 czy v40 gdzie wszystko chodzi tak miekko tapczaniscie.. przyciski, zawias, fotele.. wsiadasz i czujesz ze wszystko jest zwarte i zacheca do jazdy.. taki 2.5 v6 z gaziwem i ja bym wiecej nie potrzebowal.. prosty i tani serwis..
Markzo - Pią Lut 05, 2016 06:01
tomii620si napisał/a: | a bmw... patrzycie przez pryzmat bandy debili na osiedlu na calkiem fajne auta (jesli zadbane) jak nawet ostatni zakup kolegi z tego forum e34 w turasie.. |
patrzymy racjonalnie e36 to stary kapeć, który w PL osiąga jakieś irracjonalne ceny z zewnątrz nie pociąga a środek... no niestety, widać 20 lat+ trąci myszką na kilometr i nie dorabiaj tu teorii jakie to piękne auta, bo dowalić glebe i bbs można do każdego i każdy od razu lepiej wygląda autor tematu ma inne założenia raczej i nie będzie szurał wahaczem po glebie Już nawet e46 zdążyło się zestarzeć bo taka prawda, w tym budżecie wszystko co w PL ma wzięcie u "januszów handlu" będzie stare.
bociannielot - Pią Lut 05, 2016 07:40
Markzo, tylko bmw jak chcesz premium i koniecznie lat 20+, nie znasz się
Vigoslaw - Pią Lut 05, 2016 08:21
Proponowane typy w ostatniej fazie konwersacji, skłaniają mnie do odpuszczenia dalszej konwersacji... idziemy w stronę szablonów i mitów, a to nie moja droga
Pozdrawiam,
Vig
longer86 - Pią Lut 05, 2016 08:28
Mącicie, słyszę narzekania, że volvo brzydkie w środku, a za chwile że ma e36 kupić. No kuffa tak to mu nigdy nie doradzicie... Ile ludzi tyle opinii.
Chcesz fajne komfortowe auto? Kup to które Ci się spodoba, a z reszta dasz radę. Żebyś potem nie miał pretensji i skończysz w vagu ...
Chcesz cos innego kup lancie lybre w jtd...
PS od zwieśniaczonych e36 wolalbym kupić omege B po lifcie Pb + lpg
prebenny - Pią Lut 05, 2016 09:23
Ja do Volvo nic nie mam I z zewnątrz i wewnątrz mi się podoba. Mazda 626 też fajna ale blacha.
Zależy czego szukasz. Ja bym się trzymał wersji z R45 IDT, Astra G 1.7 (z rozsądku), Volvo S40 (nie wiem jak koszty utrzymania, ale diesle z renault) mi się podoba i Mazda 626 (jak nie pordzewiała). Acz ja maniak diesli jestem więc
Honda i ople w benzynie dla mnie odpadają z prostej przyczyny - jestem zbyt leniwy żeby co 2 dzień olej sprawdzać/dolewać. Miałem parę opli w benzynie i co tydzień trzeba było olej sprawdzać (irytujące ).
Vectry C moim zdaniem do 10 tyś zadbanej nie dostaniesz (acz może się trafi okazja ale).
sknerko - Pią Lut 05, 2016 13:20
Ja wrzucę swoje 3 grosze: Czemu nie mitsubishi galant albo carisma znam oba auta awarie je omijają blacha jest dość rozsądna i gabaryt też w granicach normy
bociannielot - Pią Lut 05, 2016 13:25
sknerko, carisma to to samo co v/s40, nawet czesciowo silniki (1.8gdi i diesle, w sumie te najgorsze w V) te same
sknerko - Pią Lut 05, 2016 13:32
Wiem że carisma jest bliźniacza z Volvo ale silniki tylko diesel i 1.8 a 1,6 jest czołgiem nie do zajechania i gazuje się rewelacyjnie. Ale celowo Carismę wymieniłem na 2 miejscu bo ja wolałbym galanta.
bociannielot - Pią Lut 05, 2016 13:35
sknerko, 1.6 w tej budzie to dla masochistów
Ricardus - Pią Lut 05, 2016 14:04
Polecam Lancia Lybra. Mega wygodne auto, dobre silniki, prosta konstrukcja, tania w zakupie. Miałem kilka ładnych lat i jak do tej pory to było najwygodniejsze auto jakie przeszło przez moje ręce.
sknerko - Pią Lut 05, 2016 14:14
bociannielot miałeś? jeździłeś? ja jeździłem i wiem jedno, rover 45 1.4 dostaje po dupie jak dziecko a pewnie i 1.6 lub 1.8 by porobiła.
bociannielot - Pią Lut 05, 2016 14:18
sknerko, wg Ciebie 45 1.4 to szybkie auto? skoro 1.8 (nie gdi) bylo slabe w v40 to 1.6 w carismie nie moze byc lepsze, na codzien jezdze r25 ok 140km i jest wolne a co dopiero 1.6 w tak dużej budzie . 12,1 do 100 wg producenta, nijak sie to ma do osiagow nawet mojego 1.8 w v40 (11s), ten silnik to muł.
takanchi - Pią Lut 05, 2016 14:59
Ja juz NIC NIE wiem totalnie zero... pozdrawiam.
[ Dodano: Pią Lut 05, 2016 14:46 ]
I bardziej myśle na prawde o mondeo mk3 coraz bardziej, bo z cała reszta juz nic nie wiem
[ Dodano: Pią Lut 05, 2016 14:49 ]
Galant spoko ale nie chce 2,5 l a ciezko znaleźć mniejsze
[ Dodano: Pią Lut 05, 2016 14:55 ]
Volvo fajna sprawa , ale sporo osob odradziło BMW , audii tez raczej odpuszcze, mondeo jest ładne, jest duzo miejsca, wmiare szybkie no i młode . Powinno byc chyba ok.
[ Dodano: Pią Lut 05, 2016 14:59 ]
A roverka wolabym 45 ale polifta z klimatronik
farek - Pią Lut 05, 2016 15:16
Wady mondeo juz Ci tu wymienilismy wszyscy, z zalet dodam od.siebie, ze ciezko o bardziej wygodne i pakowne auto segmentu D. Fotel kierowcy odsuniety na maksa do tylu a za Toba mozna wygodnie.usiasc, nawet bedac rosla osoba. Prowadzenie naprawde bardzo bardzo.na plus. Twardo przyklejony do asfaltu, perwnie w.zakretach, bardzo wygodne fotele, nawet na dlugie podroze. Jak nie kupisz byle.jakiego to mozesz znAleźć bardzo fajnie wyposazonego, np podgrzewane fotele, climatronic,.ksenon, fotochromatycNe lusterko, elektrycznie regulowany fotel, tempomat, komputer, czujniki deszczu i zmierzchu. Na.prawde jest tego sporo.
Poza tym przy ewentualnych oględzinach sprawdz pod katem korozji ranty dolne drzwi wszystich od wew. Dodatkowo tylne nadkola. Poza tym elektryka centralnego zamka, czy jednoczesnie otwiera wszystkie drzwi, czy jednak sprawia problemy. Elektrycznie odblokowywany zamek tylnej klapy! Ma dzialac i z pilota i z wewnatrz auta, 10/10 prob musi sie udac bo potem bedzie problemdostac sie do bagażnika. Do weryfikacji tylne zawieszenie, ok 14 tulejek ktore moga sie zuzyc, jest tam co naprawiac, wiadomo koszty. I czesto swieci tez kontrolka poduszek, mata obecnosci pasazerA pada, jest to klopotliwy problem... powodzenia
takanchi - Pią Lut 05, 2016 15:33
Zaraz wyjdzie na to ze nie ma auta dobrego do 10 tys
farek - Pią Lut 05, 2016 15:58
Dobre ma.byc dla Ciebie a nie dla.kolegow.z.osiedla i z forum. Kup takie jakie Ci sie najbardziej podoba, w ktorym najlepiej sie czujesz, ktore Tobie a nie nam bedzie odpowiadalo. Kazdy z samochodow ma jakis mankament typu HGF, wielowahacz,pompa, rdzawe nadkola, slaba elektryka, itp. To sa auta z reguly nastoletnie, z ktorymi zawsze bedzie jakis problem i.od czasu do.czasu bedziesz musial tausena z kieszeni wyciagnac. Rada ode mnie, zeby byl w.miare najmlodszy z danego modelu, najlepeij koncowka produkcji i ladny wizualnie,.bo.gdyby okazL sie padlem, zaa pol roku sprzedasz, bo ludzie kupuja oczami. To nie żona, nie robmy z tego dramatu. Powodzenia
prebenny - Pią Lut 05, 2016 15:59
takanchi nie ma czegoś takiego jak samochód idealny. Każdy ma swoje wady i zalety.
Masz Mondeo, które jest duże, ładne, przestronne, mocne ale w dieslu może być problem z wtryskami. Masz mazdę, która mechanicznie jest gicio ale rdzewieje. Masz volvo, które jest fajne ale ponoć drogie w utrzymaniu (ponoć, bo nie miałem - nie wiem). Kwestia na czym Ci najbardziej zależy czy jest to niezawodność, wygląd czy moc.
takanchi - Pią Lut 05, 2016 16:06
Czyli mondeo mozliwie sie nada;)
prebenny - Pią Lut 05, 2016 16:09
Wuja ma Mondeo mk3 od 3 lat i zadowolony (tyle, że on kupił widocznie zadbany ale to wiesz jak trafisz na zajechane w124 to też się będzie psuć co tydzień mimo, że to w124).
longer86 - Pią Lut 05, 2016 16:36
Mondeo wygodne, brat miał wiec troche śmigałem, fakt ze tdci miewa kłopoty z dwumasą , ale pozwala sie fajnie przemieszczać i do tego nie zdziera po kieszeni. Czarne kombi mk3 po lifcie na xenonach wygląda elegancko. Ceny tych modeli spadły dość znacząco wiec warto poszukać fajnego egzemplarza.
farek - Pią Lut 05, 2016 17:23
No i powtorze, mondeo tylko w benzynie jakbyś juz jakies ogladal.to poza tych rzeczach o ktorych wspominalem, rzuc okiem na okolice paska alternatora i klimy. Pasek na pelnym obciazeniu, czyli wlaczone swiatla i klima, powinien chodzic gladko i rowno, nie wydajac dziwnych dźwięków. Nie powinno byc znaczacej roznicy miedzy silnikiem obciazonym a nieobciazonym. Inaczej do wymiany napinacz, kolo pasowe lub rolka alternatora, ewentualnie wszystko pokolei. Typowe zarowno w dieslu jak i ON
takanchi - Pią Lut 05, 2016 18:10
Ok, licze na wiecej porad odnosie forda
[ Dodano: Pią Lut 05, 2016 18:10 ]
A hatchback czy sedan? I czym sie rozniątak w szczegolnosci
Dominoz - Pią Lut 05, 2016 18:12
takanchi napisał/a: | A hatchback czy sedan? I czym sie rozniątak w szczegolnosci |
No to chyba oczywiste raczej...?
prebenny - Pią Lut 05, 2016 18:22
Sedan to sedan a hatchback to tak na prawdę liftback (sedan z podnoszoną tylną szybą).
takanchi - Pią Lut 05, 2016 20:31
I co lepiej wybrac? bo hatchbackow wiecej jest
bociannielot - Pią Lut 05, 2016 20:32
Hatchback niby praktyczniejszy
takanchi - Pią Lut 05, 2016 20:46
Dzieki taka odpowiedz mi pasuje jeszcze cos proponujecie oprócz mondeo?
longer86 - Pią Lut 05, 2016 21:04
Do hatchbacka/ liftbacka więcej włożysz jak potrzeba to składasz kanapę, wyciągasz polkę i włożysz rower, w sedanie jest gimnastyka
takanchi - Nie Lut 07, 2016 18:38
oki, dzięki
[ Dodano: Nie Lut 07, 2016 18:11 ]
Panowie, mając możliwość sprowadzenia auta z niemiec co do 10 tyś mogę szukać? MG ZS polift np. sie znajdzie? Co jeszcze?
[ Dodano: Nie Lut 07, 2016 18:38 ]
Które wmiare mało pali albo lubi gaz.
|
|