Zobacz temat - MG ZR 180i - PILNA porada
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - MG ZR 180i - PILNA porada

kejt - Pon Kwi 04, 2016 12:03
Temat postu: MG ZR 180i - PILNA porada
Hej,

jestem absolutnie laikiem nie tylko na forum, ale także w świecie ROVERa.

Jestem zainteresowana kupnem tego egzemplarza ( w załacznikach)

http://moto.gratka.pl/tre...e-18610391.html

Tak... wiem, że Gniezno, ale w okolicy Poznania, nie było nigdzie oferty tak blisko.
Po obejrzeniu auta na żywo i po przejażdżce wnioskuję, że tarcze, zaciski, klocki do wymiany. Na klapie bagażnika oraz przy prawym nadkolu widać bąble lakieru i minimalnie rdzę. Pod maską wydaje się być wszystko ok. Nagrzewa się, ale nie zauważyłam wycieku oleju etc.

Będę wdzięczna za rzucenie okiem na tę ofertę i merytoryczne uwagi na co powinnam jeszcze zwrócić uwagę.

dziękuję!

marcinmarcin - Pon Kwi 04, 2016 12:57

Brudny zbiorniczek płynu chłodzącego - albo HGF albo po zaniedbanym HGF (dużo oleju w płynie) Zaglądałaś tam może?
kejt - Pon Kwi 04, 2016 13:09

niestety tam nie zajrzałam :(

[ Dodano: Pon Kwi 04, 2016 13:09 ]
http://suchen.mobile.de/f...ml?id=221857586

czaję się jeszcze na to, ale to już misja ze sprowadzeniem, warto?

NoPE - Pon Kwi 04, 2016 21:16

Jak masz możliwość sprowadzenia z własnymi oględzinami to warto się zainteresować ale nie tym modelem.
Ten z Berlina za 11k, a ten z PL za 6900. Pomyśl za ile musiał go kupić polski handlarz, żeby po opłatach sprzedać z zyskiem? Za 5k? Ale po kolei:
Berlin
    •niemiecki miał malowaną maskę albo błotniki. Odcień ewidentnie się odróżnia.
    •wymieniony lewy reflektor czyli była jakaś stłuczka
    •konsola środkowa pęknięta w dziwnym miejscu
    •mimo, że przygotowany do sprzedaży plamy z fotela kierowcy nie usunęli więc może się już nie da.
    •przyhaczył gdzieś końcówką tłumika :)
    •nie ma zdjęć silnika
    •wypłowiały emblemat na klapie bagażnika
    »wg mnie nie warty uwagi jednak wyłącznie z racji odległości