|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Pierścień na piaście/zwrotnica tył.
MokraWoda - Wto Kwi 12, 2016 19:19 Temat postu: [R75] Pierścień na piaście/zwrotnica tył. Mam do was pytanie, bo nigdzie nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi. Mianowicie, czy jest jakaś różnica między piastami FAG a SNR na tył? Ponieważ FAG ma ten pierścień na wierzchu, że tak to ujmę. Natomiast SNR już go na wierzchu nie ma. I teraz czy jest jakaś różnica jakie piasty założę? Dziś zdjąłem koło, i mam piasty bez widocznego pierścienia. I czy fakt, że założyłbym piasty FAG z pierścieniem na wierzchu będzie robiło jakąś różnicę?
I drugie pytanie, może dość głupie ale wolę zapytać. Okazało się, że w lewej tylnej zwrotnicy nie ma jak założyć szczęk ręcznego, bo jest pourywane conieco. I czy zwrotnica od CDTI będzie pasować do CDT? Myślę osobiście, że będzie ale mechanikiem nie jestem więc przy okazji wolę zapytać.
tomi24lbn - Wto Kwi 12, 2016 19:29
1 Piasty będą ok różnica miedzy nimi to tylko inna technologia wykonania
2 Zwrotnica będzie pasować nawet z PB
MokraWoda - Wto Kwi 12, 2016 19:45
Ok, dzięki. To już wszystko wiem.
tomi24lbn - Wto Kwi 12, 2016 19:48
A nie łatwiej wymienić/naprawić tylko tarcze kotwiczną????
MokraWoda - Wto Kwi 12, 2016 19:51
Całą zwrotnice, ze szczękami itd. mogę mieć za 50zł. A naprawiając musiałbym dokupić szczęki itd. Chyba taniej i wygodniej wyjdzie wymienić całość. A co do ręcznego, to zauważyłem że jest jakaś różnica między prawą a lewą linką? Bo na aukcjach są takie i takie.
AdaskoC - Wto Kwi 12, 2016 19:57
Dokładnie, ręczny jest mocowany do tarczy kotwicznej
@EDIT
Kupując zwrotnicę, zwróć uwagę na stan tarcz kotwicznych, bo to one są Ci głównie potrzebne.
MokraWoda - Wto Kwi 12, 2016 20:07
Widziałem całość. I wygląda całkiem całkiem, nie pordzewiałe jakoś, tylko brudne wiadomo.
|
|