| 
				
					| 
							
								|  | Forum Klubu ROVERki.pl 
 |  |  Rover serii 600, Honda Accord  - [Rover 620Sdi] Spadek mocy po nagrzaniu
 
 Kam971 - Pią Maj 13, 2016 23:47
 Temat postu: [Rover 620Sdi] Spadek mocy po nagrzaniu
 Witam, od jakiegoś czasu a mianowicie od początków wiosny zauważyłem spory spadek mocy przy rozgrzanym silniku, dodam też że silnik zaczyna wydawać nieco inny dziwięk (coś w rodzaju buczenia). Turbine sprawdziłem oraz węże do niej i do intercoolera i wszystko jest ok. Myślałem nad kątem wtrysku, dawką paliwa oraz o uszczelce pod głowicą, chociaż auto nie kopci w żaden sposób i oleju i płynu nie zabiera
 bazyl1218 - Nie Maj 15, 2016 15:27
 
 A sprzęgło w jakim stanie ?Pedał twardnieje jak się auto nagrzeje ?
 Marcin84 - Pon Maj 16, 2016 08:33
 
 Jak będziesz miał nagrzany silnik i moc Ci spadnie, spróbuj schłodzić pompę wtryskową wodą z butelki (nie zalej elektryki) i zerknij czy będzie poprawa.
 rozpa - Wto Maj 17, 2016 00:30
 
 
  	  | Marcin84 napisał/a: |  	  | Jak będziesz miał nagrzany silnik i moc Ci spadnie, spróbuj schłodzić pompę wtryskową wodą z butelki (nie zalej elektryki) i zerknij czy będzie poprawa. | 
 
 Też bym poszedł pierwsze w kierunku sprawdzenia nastawnika pompy, bo tam jest z temperaturą do czynienia.
 
 Może najpierw warto sprawdzić czy nie ma błędów: link z procedurą
 Jeśli to nastawnik to wyrzuci błąd
 Kam971 - Pon Maj 30, 2016 18:08
 
 ze sprzęgłem jest tak samo, błędów nie wyrzuciło, dodam że auto po wyżej 2,5 tys ma takie samo przyspieszenie a czasem po wyżej 3,5 tys odcina, wszystkie przewody związane z przepływem powietrza posprawdzałem, turbina jakoś za bardzo zaolejona nie jest i nie ma znaczących luzów wirnika, myślałem jeszcze nad przegubem wewnętrznym i zewnętrznym z prawej strony bo mam je już w słabym stanie ale to by odpadało bo nie ma związku z temperaturą. Została mi tylko opcja przeczyszczenia nastawnika pompy i tutaj mam pytanie. Czy trzeba założyć nową uszczelke przy tej pokrywie pompy?
 Marcin84 - Pon Maj 30, 2016 19:44
 
 
  	  | Kam971 napisał/a: |  	  | Czy trzeba założyć nową uszczelke przy tej pokrywie pompy? | 
 
 Ja osobiście dałbym nową bo stara od temperatury była u mnie jak plastikowa i tak zgnieciona, że prawie o połowę cieńsza niż nowa, puszczała po założeniu ponownym. W nastawniku jest jeszcze czujnik temperatury paliwa, jak masz drugie auto na części zawsze możesz go podmienić. Co prawda u mnie jak był strzelony to auto startowało jak ślimak ze świateł a dopiero na wyższych obrotach szło, ale ma on związek z temperaturą na pewno. Polewałeś tą pompę jak pisałem wyżej?
 Kam971 - Nie Lip 17, 2016 09:13
 
 Nie polewałem z braku czasu, na dniach jeszcze wymienie profilaktycznie filtr paliwa i dopiero potem zobacze z tym schładzaniem
 
 [ Dodano: Pon Lip 04, 2016 21:34 ]
 Pompe polałem niby coś dało ale to nie to, ostatnio wpadł mi do głowy pomysł że intercooler może być dziurawy ponieważ troche bardziej mi syczy przy przyspieszaniu niż kiedyś
 
 [ Dodano: Nie Lip 17, 2016 10:13 ]
 Problem spadku mocy przy wyższej temp. zażegnany, mimo to moje auto nadal słabo wkręca sie na obroty i odcina przy 3,5 tys mimo wymiany filtra paliwa
 
 |  |