|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [ Rover 416Si ] Pytania świeżaka w Roverkach :)
SaiTail - Pon Maj 16, 2016 13:02 Temat postu: [ Rover 416Si ] Pytania świeżaka w Roverkach :) Witam. Jestem świeży w posiadaniu Roverka bo dopiero niedawno go kupiłem
Mam odnośnie pytanie, jakie mogę zakupić alufelgi wraz z oponami do mojego Roverka aby nic nie ocierało przy jeździe samemu jak i z ludzmi z tyłu
Szukałem i czytałem po forum już tematy, lecz chciał bym aby mi o ktoś tutaj wyklarował co i jak aby nie kupić źle
A jeszcze mam pytanie, co to mogło się popsuć jeśli przy odpalaniu samochodu muszę dodawać gazu ...
Czytałem żeby poczyścić silniczek krokowy i przepustnicę ( potem ją zaadaptować ).
Czy mogło być coś jeszcze ?
Póki co tego nie robiłem bo nie mam możliwości... samochód ciągle jeździ ale jak tylko będzie czas to zrobię ten silniczek i przepustnicę.
Mam linki co i jak to zrobić
Myślę że aż tak to nie jest zagmatwane Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
zacekpl - Pon Maj 16, 2016 13:07
SaiTail napisał/a: | Mam odnośnie pytanie, jakie mogę zakupić alufelgi wraz z oponami do mojego Roverka aby nic nie ocierało przy jeździe samemu jak i z ludzmi z tyłu |
najlepiej fabryczne.
SaiTail napisał/a: | A jeszcze mam pytanie, co to mogło się popsuć jeśli przy odpalaniu samochodu muszę dodawać gazu ... |
Jak dopiero kupiłes pozmieniaj wszystkie filtry i olej, zorientuj sie tez kiedy był robiony rozrząd. Jak nie pomoże to wypadałoby sprawdzić cisnienie paliwa na listwie, moze pompa nie dawac rady.
SaiTail - Pon Maj 16, 2016 14:30
No właśnie tak nie do końca chce zakładać fabryczne Jakiś taki fajny "dizajn" by się przydał chyba że są jakieś fajne oryginalne xD
coś takiego mi się podoba :
http://allegro.pl/momo-co...5240043674.html
http://allegro.pl/mini-co...192845654.html#
http://olx.pl/oferta/felg...html#703ecc89db
Masz na myśli :
Filtr oleju,Filtr paliwa,Filtr powietrza,Filtr kabinowy
jak dobrze odczytałem to pasek rozrządu był robiony przy 124 tyś a teraz jest 133 tyś przejechane
[ Dodano: Pon Maj 16, 2016 15:30 ]
czy te felgi by pasowały
Felgi Nr 1
albo ?
Felgi Nr 2
bociannielot - Pon Maj 16, 2016 17:40
Nr 1 będą obcierać nieco, za wysoko bedzie stał, te drugie znowu za niskie i bedzie duza dziura miedzy oponą a błotnikiem. Poza tym nr 2 w ogóle nie pasuje do tego auta moim zdaniem,
SaiTail - Pon Maj 16, 2016 17:46
To jakie najlepiej szukać Jaki rozmiar opony max
bociannielot - Pon Maj 16, 2016 17:55
205/45/17, sprawdz sobie oryginalne z MG 17-ki szprychy podobny design nieco do tego co lubisz, można kupic za grosze
SaiTail - Czw Maj 19, 2016 21:10
Takie ?:)
[ Dodano: Wto Maj 17, 2016 00:09 ]
Albo coś takiego ?
[ Dodano: Wto Maj 17, 2016 18:02 ]
bociannielot, jestes
[ Dodano: Czw Maj 19, 2016 22:10 ]
do zamkniecia
TomC - Sob Maj 21, 2016 16:10
zacekpl napisał/a: | Jak nie pomoże to wypadałoby sprawdzić cisnienie paliwa na listwie, moze pompa nie dawac rady. |
A może krokowiec nie działa poprawnie?
SaiTail - Pon Maj 23, 2016 20:26
krokowca dzisiaj czyściłem i nic (
TomC - Pon Maj 23, 2016 22:27
SaiTail napisał/a: | krokowca dzisiaj czyściłem i nic ( |
Jak padnięty to czyszczenie nic nie da. Zrób test krokowca. Opis powinieneś znaleźć albo tu albo na głównej.
SaiTail - Wto Maj 24, 2016 18:11
Jaki test ? Na czym on polega Wpisuję w wyszukiwarkę "test silnika krokowego" i nie ma nic takiego, co by było adekwatne do sprawdzenia.
A jak wczoraj wykręcałem i czyściłem go, to trzpień normalnie chodził po przekręceniu kluczyka. Dalej mam problemy z zapaleniem silnika ( muszę dodawać tego jeb. gazu ).
Dzisiaj mi dopiero za 3 razem zapalił, jak zgasł mi na drodze, a za mną już trąbili
Jest ktoś z Śląska ? a dokładniej Rudy Śląskiej albo okolic Co miał taki problem ? I by pomógł
[ Dodano: Wto Maj 24, 2016 19:11 ]
A więc tak.
Dzisiaj odkręciłem raz jeszcze silniczek krokowy aby zobaczyć czy otwiera on się odpowiednio dużo, po przekręceniu stacyjki na zapłon.
I zauważyłem z ojcem że otwiera on się ale bardzo mało ( za mało ).
Nie przepuszcza tyle powietrza ile powinien.... i dlatego silnik nie chce odpalić...;/
(dlatego muszę dodawać gazu aby przepustnica się otwarła i podała więcej powietrza). Zrobiliśmy taki test że silniczek krokowy był normalnie podłączony
ale nie był wsadzony do kolanka.
I odpaliłem auto bez problemu ( bo dostał tyle powietrza ile mu potrzeba ) ale wiadomo że obroty zaraz były i trzymały się powyżej 1500.
I teraz pytanie czy ten silniczek czasem nie jest zepsuty ?
Albo nie jest czasem zepsuty czujnik cieczy chłodzącej do ECU ( czy jakoś tak )
|
|