|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620Ti] Jakieś nowości odnośnie kabli zapłonowych ?
tomii620si - Czw Cze 23, 2016 02:03 Temat postu: [R620Ti] Jakieś nowości odnośnie kabli zapłonowych ? Witam.
Silnik po remoncie ale no cóz.. Chodzi lekko kulawo na wolnych..
Dokładnie wiem co jest przyczyną bo wiedziałem to tuż przed śmiercią silnika
DO wymiany kable zapłonowe.
I teraz tak.. Mam model poliftowy czyli na cewce..
Jedyne kable jakie mi pokazuje to
NGK RC-RV301 ..
no i fajnie ale z tego co pamietam to kupiłem nowe kable ngk do srebrnego Ti i nie byly ani fajnei wykonanie ani nic... zresztą teraz mam NGK i choinka jak na boze narodzenia . Podwójna izolacja tasma nie pomogla i dalej przebija to wszystko.
Znalazlem też jakieś Sentech ST 8242 ale po dlugosciach jestem wrecz pewny, ze to kable to wersji na kopułce..
Macie moze jakaś wiedze odnośnie innych kabli które pasują ? Bo moze sa jakieś z innych ? aut albo cos czego nie namierzyłem co jest lepsze od NGK ..
Kozik - Czw Cze 23, 2016 08:04
tomii620si napisał/a: | Znalazlem też jakieś Sentech ST 8242 ale po dlugosciach jestem wrecz pewny, ze to kable to wersji na kopułce..
Macie moze jakaś wiedze odnośnie innych kabli które pasują ? Bo moze sa jakieś z innych ? aut albo cos czego nie namierzyłem co jest lepsze od NGK .. |
ja mam sentecha i jestem bardzo zadowolony, pomierzyłem swoje kable podałem typom z allegro wymiary i dostałem kable zgodne z wymiarami dorabiają albo dają z innego modelu, ale kable dobrej jakości
Rademenez_ - Czw Cze 23, 2016 09:30
Witam. Ja z kolei przeniosłem cewkę zapłonową w miejsce kopułki rozdzielacza. Tak jest umieszczona cewka w R820 po 96 roku. Kable kupiłem NGK ale cena była okazyjna , bo 40zł plus przesyłka. Od rovera 420SI można poszukać. Ewentualnie PSA Peugeot , Citroen. Tam jest ta sama cewka. Tylko wymiary dopasować trzeba. Na Aledrogo są do 420 Elektrosparka.
tomii620si - Czw Cze 23, 2016 12:12
Kozik, a powiedz mi ike przejechales na tych kablach
wszystko jest tip top ? bo na forum mondeo nie mieli zbyt dobrych opini o tej marce a chcialbym aby to chociaz z 30kkm przehezdzilo tj. jakis rok u mnie..
ogolnie kable do prelifta sa takie same jesli chodzi o wtyczki ? Bo jesli tak to napisze im ze potrzebuje takie kable jak do pre tylko podam im nowe wymiary i tyle.. pamietasz kozik ile dales ?
Kozik - Czw Cze 23, 2016 13:22
tomii620si napisał/a: | Kozik, a powiedz mi ike przejechales na tych kablach |
grudzień 2014 więc pewnie ok 40tys na LPG
Markzo kupował przede mną te kable, tej firmy i z tego co wiem to jeździ cały czas na nich.
tomii620si napisał/a: | wszystko jest tip top ? |
niby tak, nie ma wypadania zapłonów ani nic
musisz wiedzieć, że jeśli świece, kopułka lub inny element układu zapłonowego nie jest w dobrym stanie to i kable długo nie pojeżdżą
tomii620si - Czw Cze 23, 2016 19:40
cewka raczej okej.. watpie aby z nia bylo cos nie teges.. a swiece wymieniam wraz z kablami i tak
[ Dodano: Czw Cze 23, 2016 20:40 ]
Dobra.. to tak
Kozik poleca Sentech ... Czekam na zdanie marka..
Greg odradza sentech i poleca NGK ..
To jest po 1:1.. a ja dalej nie mam zdania haha
Rademenez_ - Czw Cze 23, 2016 20:10
Witam. Wtyczki do cewki i kopułki są inne. Link
Sentechy w dobrej cenie. Rc-rv301 za 108. W googlach można jeszcze bosze znaleźć. Ale są znacznie droższe.
link
tomii620si - Czw Cze 23, 2016 20:16
ło jo joj... Jak sentech za 60zł to z czego te kable sa ?
Cos faktycznie greg chyba miał racje ze to hu nie kable ..
Markzo - Pią Cze 24, 2016 00:17
Użytkowanie kabli NGK przypłaciłem zjaraną cewką i ECU czyli coś koło 300zł w plecy mam sentechy 2gi rok, żadnego problemu. Nie zauważyłem żadnych dziwnych rzeczy odnośnie jakości wykonania, całkiem wporzo. Jedyne co, to problemów nastręczały.... uwaga uwaga! świece Na Denso chodzi silnik najładniej, ale obrywają się przy gwintach i radośnie kręcą w okół własnej osi puszczając spaliny górą. NGK - silnik chodzi kwadratowo, zaobserwowałem to też w 2 innych 2,0t. Może to kwestia, że robią je we Francji? Obecnie mam świece Beru (jeżdżę tylko na PB) i chyba jest to optymalny zestaw jak dla mnie.
Kozik - Pią Cze 24, 2016 06:43
tomii620si napisał/a: | Kozik poleca Sentech ... Czekam na zdanie marka..
Greg odradza sentech i poleca NGK .. |
Kozik jeździł też na ngk ale w R200 VVC i był zadowolony
Markzo napisał/a: | Na Denso chodzi silnik najładniej, ale obrywają się przy gwintach i radośnie kręcą w okół własnej osi puszczając spaliny górą. NGK - silnik chodzi kwadratowo, zaobserwowałem to też w 2 innych 2,0t. Może to kwestia, że robią je we Francji? Obecnie mam świece Beru (jeżdżę tylko na PB) i chyba jest to optymalny zestaw jak dla mnie. |
Co do świec aktualnie jeżdżę na NGK 33 bo miałem problemy z wypadaniem zapłonów gazownik stwierdził że Denso złe, problemem była mapa gazowa a dokładniej jej fragment który można było wyczaić na oscyloskopie dopiero. Na denso auto chodzi ok, nie miałem problemów z tym co Markzo pisze ale ja kluczem dyno zawsze świece dokręcam Beru jakieś wypasione miałem w 200 VVC na gazie nie szło jeździć więc omijam szerokim łukiem
tomii620si - Pią Cze 24, 2016 12:05
dostalem odp z sentechu ze wedlug danych ktore im podalem to maja gotowe kable takie i podali numer..jak ostygbe po tym solarium to zobacze co podali
[ Dodano: Pią Cze 24, 2016 13:05 ]
sprawdzilem... i mozna albo kupic wersje cywilna http://www.stanczyk.pl/pr...onowe-8514.html
lub wersje sportowa
https://www.motointegrato...ch-tuning-n8514
Kozik - Pią Cze 24, 2016 12:20
ja mam czarne cywilne
|
|