|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) - [Freelander 2.0 TD4] Potrzebuje mechanika Wrocław okolice
tomtim44 - Pon Cze 27, 2016 22:00 Temat postu: [Freelander 2.0 TD4] Potrzebuje mechanika Wrocław okolice Witam jak w temacie potrzebny mi dobry i niedrogi mechanik do mojego TD4 ,najlepien Wrocław lub okolice . Dzięki za pomoc
SyntaX - Wto Cze 28, 2016 09:48
Proszę opisać występujące z autem problemy.
tomtim44 - Wto Cze 28, 2016 17:55
td4 2.0 raz ma moc raz brak mocy , raz mogę jechać max 30-40 km/h a innym razem 110km/h ponadto jak wyjechałem na autostradę to max prędkość to 110km/h i coś mu odbiera moc raz jedyny udało mi się go rozpędzic do 180km/h po chamowaniu znowu max 110 km/h . Wykonane naprawy : wyczyszczony dolot i egr 3miechy temu wstawiona nowa turbina sprawdzono wtryski wszystko dobre , auto po zakupie dymiło na niebiesko wymieniono olej i tu doznałem szoku z silnika zlełem ponad 9l oleju zalałem nowy olej wymienilem filtr oraz odme po czym przestał dymić .
SyntaX - Wto Cze 28, 2016 18:00
- Przepływomierz
- Zawór sterownia podciśnieniem turbiny
Te dwa elementy do sprawdzenia w pierwszej kolejności.
tomtim44 - Wto Cze 28, 2016 18:06
a co sądzisz o zapchanym wydechu ? po tych spalinach co pierw dymiło moze katalizator zalepiło?
SyntaX - Wto Cze 28, 2016 20:16
To nie to.
zacznij od podpięcia pod dobry diagnoskop ale po objawach stawiam na uwaloną przepływkę.
I tutaj trzeba uważać na to co się kupuje.
Z niektórymi sterownikami silnika działa tylko Magnetti Marelli inne nie robią.
tomtim44 - Sro Cze 29, 2016 11:50
Własnie wróciłem z serwisu komputer pokazał błąd pompy paliwa stwierdzili ze pierw wymienią filtr i będzie wiadomo
SyntaX - Sro Cze 29, 2016 17:07
Jaki komputer jaki konkretnie błąd.
tomtim44 - Sro Cze 29, 2016 17:18
pojechałem do firmy ''Serwis Land Wrocław ''oni robią tylko landrowery podłączyli go pod diagnoskop landrowera i wyszło wszystko jak na dłoni , ponadto dodali mi pilota do datkowego za pomoca tego uządzenia w ciągu 2 dni mają sie skontaktowac czy to wina filtra czy pompa
[ Dodano: Sro Cze 29, 2016 18:18 ]
to uządzenie wyglądało podobnie do tego co na linku ino niebieskie było http://allegro.pl/diagnos...45.html#thumb/1
SyntaX - Sro Cze 29, 2016 21:42
Dobrze ale nadal nie uzyskałem odpowiedzi jako konkretnie błąd - Kod błędu w systemie OBD2
Dostałeś jakikolwiek wydruk raport z tej diagnostyki.
Dobry szanujący się serwis powinien dać klientowi pełną dokumentację z wykonania takiej procedury - Przynajmniej ja tak robię.
Poza tym żaden skaner nie odczyta stanu pompy paliwa.
Jedyne co mogli odczytać to parametry z czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej który notabene też może być uszkodzony i powodować takie objawy.
Rozpinali układ zasilania - mierzyli ciśnienie paliwa bo jeżeli stawiają taką tezę na podstawie diagnoskopu no to sorry ale nauki chyba pobierali u Cytryna i Gumiaka.
Pomierzyli rezystancję czujników
Wykonali test wiązki wtrysków multimetrem.
Odczytali rezystancję z IAT
Jeśli odpowiedź na któreś z pytań brzmi nie = zabieraj auto bo do prawdziwego serwisu to im sporo brakuje.
tomtim44 - Wto Lip 05, 2016 20:53
SyntaX wielkie dzięki za pomoc jutro odbieram freelka z naprawy okazało się ze to zatarta turbina 3-mc temu niby była wymieniana w autoryzowanym serwisie na nową sztukę . Jednak okazało się że to oszustwo i turbo nie było wymienione poprzedni właściciel zapłacił 4200 za coś czego nie zrobiono w książce serwisowej mam wpisany nr turbiny jaka została zamontowana w Angli i tą samą posiadałem w moim autku . jedyna rzecz jaka była wymieniana to elektro zaworek z filtrem od turbo . To co się dzieje na naszym rynku usług to po prostu kpina . Jak odbiore Frelka składam pozew z Art. 286. KK. wyjdzie na to że będę miał nową turbinę i jeszcze na tym zarobie Za nową turbine wraz z montażem wymiana filtra paliwa oraz olej i filtr zapłacę 2117 brutto gwarancja 24-mc .
SyntaX - Sro Lip 06, 2016 06:25
No widzisz.
Od zawsze powtarzałem że diagnostyka trwająca dłużej jak naprawa to nie jest błąd.
Winu - Sro Lip 06, 2016 09:01
Ale zdajesz sobie sprawę że NOWA turbina kosztuje 2x tyle co płacisz? a gdzie jeszcze koszta wymiany, i pozostałych elementów.
W tej kwocie nowa nie będzie - regenerowana - owszem.
Inna sprawa - co masz wpisane w książkę czy co tam masz, numer seryjny czy numer katalogowy. Bo katalogowy zawsze będzie taki sam
Natomiast pad turbiny po 3 miesiącach - nie jest taki dziwny, wymieniono turbinę bez usunięcia przyczyny awarii tejże.
SyntaX - Sro Lip 06, 2016 09:25
Otóż to
Widziałem już auta z turbo po regeneracji z nigdy nie wymieniona odmą i opiłkami w dolocie po poprzedniej awarii.
Widziałem też niepotrzebnie wymieniane turbo gdzie wtryski lały jak młody Maciaszczyk wiadrem panny na dyngusa
tomtim44 - Sro Lip 13, 2016 10:44
Witam
Turbina wymieniona na regenerowaną ,wymieniona odma ,filtr i olej ,nowy filtr paliwa sprawdzony cały układ paliwowy , nowe uszczelniacze zaworów ,wtryski wrzucone na maszyne do pomiarów (wszystkie idealnie, zaden nie leje ) wymieniony filtr powietza , skasowano błąd pompy gwarancja 12mc i faktura na 2100,- . Freluś bez problemu jedzie teraz 150km/h
[ Dodano: Sro Lip 13, 2016 11:44 ]
Teraz zabieram się za klimę (manualna) po włączeniu kontrolka się zapala a zimne nie leci spręzarka tezniezałapuje bo obroty nie maleją .
sknerko - Sro Lip 13, 2016 11:08
tomtim44 napisał/a: | kontrolka się zapala a zimne nie leci spręzarka tezniezałapuje bo obroty nie maleją . | Nabij ją na początek i sprawdź szczelność
tomtim44 - Sro Lip 13, 2016 14:51
w układzie jest juz gaz sprawdzałem na zaworkach tylko nie wiem czy wystarczajaca ilość gazu jest . Ale jak syczy to znaczy że szczelna
AdaskoC - Sro Lip 13, 2016 20:32
tomtim44 napisał/a: | Ale jak syczy to znaczy że szczelna |
No nie bardzo. Mogą to być też resztki ciśnienia, które nie wystarczą do uruchomienia układu.
Sprawdzając taką metodą, to Ty też niepotrzebnie upuszczasz pewną ilość gazu
sknerko - Sro Lip 13, 2016 20:36
moja też syczała a szczelna nie była a wystarczy tylko trochę mniej i po temacie sprężarka nie wystartuje. Jak naprawiałem swoja to koleś powiedział że jak klima jest sprawna to co dwa lata odciągniesz praktycznie tyle samo gazu jedynie olej ulega zużyciu i może być go mniej. a jak dużo jeździsz na klimie to praktycznie co roku trzeba nabijać
|
|