|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) - [polonez] silnik 1.8T odcina zaplon
chudy86044 - Nie Lip 17, 2016 10:37 Temat postu: [polonez] silnik 1.8T odcina zaplon Mam problem z silnikiem 1.8T silnik po zalaczeniu turbo czyli kolo 3tys. obrotow Zaczyna szarpac i odcina zaplon. Silnik jest zamontowany w polonezie mam oryginalny komputer, potrafia wyskoczyc bledy "niskiego poziomu paliwa" ale mysle ze to nie ma nic do rzeczy
leszczu - Nie Lip 17, 2016 11:05
Może pompa paliwa nie wyrabia
chudy86044 - Nie Lip 17, 2016 16:22
Pompa paliwa jest wsadzona oryginalna wygiagnieta z dawcy tak samo jak regulator cisnienia.... staralem sie zeby czesci odpowiadajace za prace silnika byly wyjete i przelozone... ale moze cos pominalem
[ Dodano: Nie Lip 17, 2016 13:52 ]
A taki szatanski pomysl jak odepne rure od turbo i przewod idacy do czujnika cisnienia komputer bedzie myslal ze jedzie bez doladowania i powiniem przyspieszac jak wersja bez turbo przynajmniej bedzie wiadomo czy to komputer odcina czy po prostu czegos mu brakuje
[ Dodano: Nie Lip 17, 2016 17:22 ]
Udalo mi sie zczytac bledy z komputera P1640 Powertrain DTCs Available in Another tego nie znalazlem po prostu brakuje jakiegos modulu P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected wyktyto wypadanie zaplonu jednoczesnie w wielu cylindrach P0313 wypadanie zaplonu przy bardzo niskim stanem paliwa w zbiorniku
BigBoyPL - Nie Lip 17, 2016 20:54
Widzę że znów kombinacji ciąg dalszy, minimum informacji za to maksimum pytań.
Znów oczekujesz że ktoś wywróży ci odpowiedź, a tak naprawdę nikt nie wie co tam masz i w jakiej konfiguracji.
dzelo23 - Nie Lip 17, 2016 21:16
Świeczki podmień, na forum jest trochę opisane o szarpaniu 1.8t może to będzie to. Może turbo przeładowuje i odcina paliwo, zapłon. Ile dmucha turbo?
chudy86044 - Wto Lip 19, 2016 18:36
Tu nie chodzi o wrozenie z fusów. Troche zle opisalem problem na poczatku. Problem w tym silniku jest taki ze nie mozna zastosowac oryginalnego kola zamachowego dlatego umnie jest cos takiego
http://www.fotosik.pl/zdjecie/bcdc9b226954a0dd problem jest taki ze czujnik widzi kolo i przy niskich obratach jest wszystko dobrze tylko po dodaniu gazu silnik szarpie i wpadaja bledy zaplonu.
dzelo23 - Sro Lip 20, 2016 09:52
Chudy widziałeś dwumas z 75 ?
Rozumiem że te koło masz od strony rozrządu?
Wydaje mi się że wycięcia są zbyt wąskie a powierzchnia dająca sygnał na czujnik jest za duża. W oryginalnym dwumasie tej powierzchni dającej sygnał jest dużo, dużo mniej. Może tu jest problem bo przy większej prędkości obrotowej czujnik nie wyrabia ze zczytywaniem przerw?
Markzo - Sro Lip 20, 2016 13:23
Ni3 bedzie to dzialac w takiej postaci, ewentualnie det w trybie FI i trigger jakis typowy, np: 60-2 czy cos.
chudy86044 - Sro Lip 20, 2016 21:50
Moze zdjecie tego nie pokazuje ale tam jest 36 zebow minus 4 czyli tyle samo ile jest na kole zamachowym z 75 (ja mam kolo zamachowe z automatu) za bardzo nie wiem MARKZO o co Ci chodzi???? To jakis oddzielny modul i dlaczego nie moglo by byc tamto kolo??? Kupilem czujni walu z bmw (akurat z diesla) ale bardziej chodzilo o to zeby byl maly nawet wtyka pasowala z rovera ale silnik na tym wogole nie odpalil
https://www.google.pl/sea...idIkLkD43TYM%3A tylko ze czujnik z rovera przyciaga metal jak dziki a ten wcale... nawet drobnego opilka nie trzyma... moze zepsuty... Pomyslalem ze czujnik jest za gruby i dlatego nie widzi zebow i teraz nie wiem czy to wina czujnika (tego kupionego)
Markzo - Czw Lip 21, 2016 04:50
Widocznie kupiłeś zły typ czujnika, w 75 1,8T masz czujnik Halla i taki powinieneś założyć do siebie. Chodzi mi o to, że ciężko pożenić to w sposób pokazany przez Ciebie. Musiałbyś dorobić taki wieniec pod czujnik jak w 75 1,8t - dokładnie taki sam, nie podobny.
BigBoyPL - Czw Lip 21, 2016 20:33
Odnośnie samego adaptera który zrobiłeś :
Po pierwsze za mała różnica między polami detekcji.
Po drugie zrobiłeś koło w jakiejś tam skali. Zmierz obwód, średnicę czy co tam chcesz jednego i drugiego, oblicz skalę. Następnie oblicz jaką częścią koła jest pojedynczy wystający znacznik lub zmierz jego szerokość. Później oblicz ile powinien zajmować ten znacznik na twoim małym kole. Zapewne wyjdzie bardzo mało. Pomyśl czy ten czujnik halla miałby taką dokładność żeby zarejestrować zmianę stanu na takim małym wycinku jeśli nawet zrobiłbyś to kółko idealnie w skali.
Jeśli dalej masz jakieś wątpliwości to oscyloskop i sprawdzaj przebieg.
Nadal uważam że samo ECU z 75 może nie działać poprawnie bez licznika i innych modułów.
chudy86044 - Pią Lip 22, 2016 18:17
Kolo jest zrobione w skali, zostalo wyciete laserem wiec nikomu reka sie nie omsknela... srednica kola 13cm prawie identycznie jak kolo pasowe. Jest to podobnie zrobione jak kolo w bmw tylko chyba tam jest troche wieksze, musze dopasc takie kolo i zmierzyc..... wydaje mi sie ze problem lezy w wielkosci czujnika z racji tego ze moje kolo ma grubosc zeba 6mm i taka sama przerwe. Czujnik z bmw ma 10mm czyli jeszcze dobrze nie "zejdzie" z zeba a juz ma nastepny. Trzeba by bylo dopasc czujnik o srednicy 6mm lub mnijszy i pewnie bedzie dzialac. Co do innych modulow musle ze bedzie to dzialalo bo po kazdym odlaczeniu danego modulu i nawet licznika silnik byl odpalany (co prawda nie byl jezdzony)
longer86 - Pią Lip 22, 2016 21:48
BigBoyPL, dla Twojej informacji w 75 można z powodzeniem jeździć bez licznika, z powodów elektronicznych nie uda się jeździć bez modułu komfortu, natomiast do samego działania ecu z silnikiem nie potrzeba nic więcej, po za pestką immo i Ews, tylko tutaj musialbym zerknąć jak wyglądają połączenia
chudy86044 - Sob Lip 23, 2016 05:15
Ja mam zamontowany immobilizer z cala pestka nawet udalo mi sie wmontowac w kluczyk. Tylko zaraz sie okaze ze modul komfortu nie bedzie dzialal....bez czegos??? Badziej mi sie wydaje ze bez modulu silnik by wogule nie odpalil tak jak bez sygnaly ze skrzyni biegow. I tez watpie ze za blad wypadania zaplonu jest odpowiedzialny modul komfortu.
Markzo - Sob Lip 23, 2016 07:41
a czemu nie zastosowałeś ori czujnika z 75?
chudy86044 - Sob Lip 23, 2016 09:10
Bo do ori. czujnika potrzebne jest oryginalne kolo a jak juz pisalem wczesniej rover 75 ma dwumas i nie pasuje do skrzyni a nie zamontuje samego wienca bo moje kolo jest mniejsze i nie zamontuje rozrusznika juz nie mowie o montażu samego wienca... juz myslalem o tym zeby wyciac zeby w kole zamachowym. http://www.fotosik.pl/zdjecie/e134071c37afcf49 , http://www.fotosik.pl/zdjecie/7c193b1be22e64c3 Pomysl jest taki wywiercenie otworow fi 14 i powstanie nam 14mm przerwa i 7mm zab mam czujnik ktory ma 13mm srednicy wiec powinien szczytac przerwe na kole bez zaklucen i zab
Markzo - Sob Lip 23, 2016 10:31
nie rozumiem Twojej logiki działania, weź czujnik rovera i zobacz jak będzie działał z tym kołem, które urzeźbiłes, w czym problem skoro go masz?
MultecFSO - Sob Lip 23, 2016 20:18
Na całe to kombinowanie są dwa rozwiązania :
Instalacja normalnego sterownika z 1.8 + indukcyjny czujnik + Ecumaster koszt ok. 1000zł z groszami i do tego możliwość strojenia po ewentualnej modyfikacji.
Zakup sterownika np. od Rovera 45 1.8 ze skrzynią Stepspeed i wysłanie do go ZandF w UK żeby go przemodzili pod Turbo, oczywiście wraz z czujnikiem indukcyjnym. Koszt podobny + wysyłka w obie strony.
Ewentualnie próbować z ori czujnikiem z Rovera, może na nim będzie ok...
BigBoyPL - Sob Lip 23, 2016 21:30
chudy86044, ile wynosi różnica przemieszczenia znaczników między dwumasą a kołem które podchodzi to poloneza ?
Markzo - Sob Lip 23, 2016 22:12
MultecFSO napisał/a: | Instalacja normalnego sterownika z 1.8 + indukcyjny czujnik + Ecumaster koszt ok. 1000zł z groszami i do tego możliwość strojenia po ewentualnej modyfikacji. |
bez dołożenia jakiegoś koła z popularnym triggerem i strojenia w trybie FI to niestety nie przejdzie, bo det nie ogarnia zapłonu rovera - sprawdzone przy DET3 w 75 1,8t
chudy86044 - Sob Lip 23, 2016 22:26
Zaczynajac odpowiedzi od samego poczatku.
Markzo- nie da zamontowac sie oryginalnego czujnika do mojego kola. Nie do konca chodzi o to ze sie nie DA, tylko czujnik jest za duzy i wogole nie widzi przerw w zebach.
Multek- nie wiem czy pamietasz jak jeszcze Przemek robil swoje 1.8 turbo i on mial wlasnie eku mastera. Nie chodzilo o powielanie pomyslu tylko zeby zrobic z normalnego kompa... wcale nie twierdze ze to byl dobry pomysl ale juz slowo sie rzeklo graty kupione i teraz nie wywale kolejnych 2tys na inny komputer
BigBoyPl- troche nie rozumiem pytanie.... ale postaram odpowiedziec. Zeby zamontowac kolo dwu masowe w polonezie trzeba cofnac skrzynie jakies 2cm wyciac rant w skrzyni i dorobic mocowanie rozrusznika (a raczej zastosowac inny i najlepiej w innym miejscu) pozniej tylko mocowanie czujnika i pewnie chydrauliczne docisk bo pewnie linkowego sie nie wsadzi.
W kole z 75- odleglosc od zeba do zeba wynosi 26mm srednica zeba 3mm
Nawiercane kolo poloneza - odleglosc od zeba do zeba 23mm srednica zeba 7mm
Czy ktos moze mi zmalesc w RAVE jaki jest zastosowany typ czujnika Halla (moze jest jakis model numer albo inne oznaczenie)
Markzo - Nie Lip 24, 2016 05:17
chudy86044 napisał/a: | Czy ktos moze mi zmalesc w RAVE jaki jest zastosowany typ czujnika Halla (moze jest jakis model numer albo inne oznaczenie) |
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-NSC106100
tu masz, ale on jest taki sam jak w 1,8 NA i KV6. Możesz pokazać jakis założyłeś w jego miejsce? ten z bmw?
chudy86044 - Nie Lip 24, 2016 13:06
http://bmwcentrum.pl/bosc...e93,id3537.html
dokladnie taki, tylko on ma chyba jakos inaczej piny albo jest zepsuty bo jak sprawdzam dioda gdzie wychodza sygnaly to albo mi dioda swieci caly czas albo nie swieci wcale
[ Dodano: Nie Lip 24, 2016 14:06 ]
Wieczorem usiade i zrobie zdjecie z jednym i drugim czujnikiem...
BigBoyPL - Nie Lip 24, 2016 14:13
chudy86044, chodziło mi o to :
Jak najpierw przyłożysz twoje koło do silnika to w którym miejscu są przerwy w znacznikach a później jak przyłożysz koło od 75 to czy znaczniki są tak samo czy przesunięte o ileś. Pytam bo czujniki są w innych miejscach więc żeby odczytać ten sam sygnał powinno być jakieś przesunięcie.
Jeśli tego przesunięcia nie ma to mógłbyś sobie dorobić czujnik z wystającym hallotronem w miejsce oryginalnego ale to wymaga pomiarów i precyzji ;[
zacekpl - Nie Lip 24, 2016 22:20
Jakby czujnik miał nie łapać przerw na triggerze to problem byłby cały czas a nie tylko jak dmucha turbo. Te koło pasowe jest na 100% dobrze ustawione kątowo względem wału korbowego ? Może szaleć zapłon też przez walniety knock sensor, odepnij ew podmień.
Markzo - Pon Lip 25, 2016 04:53
zacekpl napisał/a: | Te koło pasowe jest na 100% dobrze ustawione kątowo względem wału korbowego ? Może szaleć zapłon też przez walniety knock sensor, odepnij ew podmień. |
nie koniecznie, to samo dzieje się na decie przy 1,8t - wolne są jako takie, dołozysz do pieca i zaczyna gubić sygnał, także trop jest dobry.
longer86 - Pon Lip 25, 2016 07:19
Juz się troche gubię w tym temacie, ale czy dobrze rozumiem ze to koło jest robione na wzór i jest mniejsze?
Markzo - Pon Lip 25, 2016 08:50
Tak, zostalo przeskalowane. Nie wiem czy to ma prawo dzialac....
longer86 - Pon Lip 25, 2016 08:56
Niby żeby tez mniejsze, ale mniejsza średnica powoduje ze zęby poruszają sie z inna prędkością.
Nie znam sie na tym za bardzo, ale moze podpiąć oscyloskop do czujnika i sprawdzic jak odczytuje sygnał?
zacekpl - Pon Lip 25, 2016 09:15
longer86 napisał/a: | Niby żeby tez mniejsze, ale mniejsza średnica powoduje ze zęby poruszają sie z inna prędkością |
Liniową tak, kątową nie.
Markzo, ale na decie gubi sygnał przy customowym wieńcu ?
Markzo - Pon Lip 25, 2016 09:40
Zacek przy ori gubi, dlatego proponowalem wczesniej jakis popularny trigger i deta, to powinno dzialac ale musi byc w trybie FI
zacekpl - Pon Lip 25, 2016 09:58
No przy ori nie gubi bo są za małe przerwy na wieńcu, więc nie sądze ze tutaj ma to jakiś związek. Ale żeby to sprawdzić najlepiej sprawdzic przebieg sygnału oscyloskopem. Chudy napisał już, ze nie chce zmieniać sterowania, i wcale sie nie dziwie, zobacz ile zachodu było z uruchomieniem tego.
chudy86044 - Pon Lip 25, 2016 17:41
Mniejsze kolo nie do konca powoduje wieksza predkosc bo obrut kola de fakto jest taki sam tylko dla czujnika tak jakby "dlugosc fali" sie zmienila. Zrobilem test trzech czujnikow
Oryginalny- silnik tak jakby chciak odpalic na jeden cylinder, taki pojedynczy zaplon
Troche mniejszy czujnik- silnik pali tylko gubi sugnal na wyzszych obrotach
Czujnik z bmw- kompletna poraszka zero reakcji (obstawiem ze nie wiem dokladnie jak go podlaczyc)
Pomysl z osculoskopem moze dobry tylko pytanie skad go wezme...chyba ze ktos posiada w okolicach warszawy to chetnie skorzystam
longer86 - Pon Lip 25, 2016 18:45
A tak ogólnie to tych zębów na kole nie jest za mało?
Markzo - Pon Lip 25, 2016 20:18
longer86 napisał/a: | A tak ogólnie to tych zębów na kole nie jest za mało? |
jeśli jest poprawnie przeskalowane to nie powinno być za mało, moim zdaniem ktoś się rypnął przy skalowaniu - ja bym dążył do ori czujnika i rzeźby w zamachu z poldka.
zacekpl - Pon Lip 25, 2016 23:33
Markzo napisał/a: | ja bym dążył do ori czujnika i rzeźby w zamachu z poldka. |
Nie ma miejsca tam na to.
A może spróbować zmniejszyć szerokość znaków na kole ? Chociaż wtedy wydłuzy sie przerwa w sygnale kosztem sygnału...
Najpierw spróbowałbym uzyć funkcji oscylokopu w jakimś interfejsie diagnostycznym. Oscyloskop powinien mieć każdy ogarniety elektryk. Jak nie to popytaj w jakimś technikum. Sygnał łatwo jest sprawdzić, bo czujnik wysyła go wprost, a badamy względem masy.
longer86 - Pon Lip 25, 2016 23:35
Wartości na czujniku wahają sie w zależności jak dluga przerwa jest miedzy zębami, być może na wyższych obrotach czujnik nie wyrabia lub ma zbyt niski skok napięcia i to wprowadza sterownik w błąd
Markzo - Wto Lip 26, 2016 07:03
A custom zamach? Bo moze sie okazac, ze to tansza opcja niz swinia i zmiana systemu zaplonu/strojenie.
chudy86044 - Wto Lip 26, 2016 19:11
Castomowe kolo odpada, od tego zaczelem zabawe... zrobienie kola na zamowienie to okolo 3tys. W gore z racji tego ze kolo musi zostac zaprojektowane na nowo... gdyby to byla jakas honda albo bmw to byla by inna cena... Jak orientowalem sie w czujnikami halla to dzialaja tak: ze jest zab- jest sygnal. nie ma zeba- nie ma sygnalu. Bardziej obstawiam ze zmienil sie czas OD ZEBA DO ZEBA i dlatego komputer glupieje
Markzo - Wto Lip 26, 2016 20:56
chudy86044 napisał/a: | Bardziej obstawiam ze zmienil sie czas OD ZEBA DO ZEBA i dlatego komputer glupieje |
jesli koło jest poprawnie przeskalowane to nie powinno tak być, może weź to sam przelicz czy jest dobrze dobrane pomniejszenie?
chudy86044 - Wto Lip 26, 2016 21:23
Zmierze... szukac czegos specjalnego czy po prosty sprawdzic czy odleglosc miedzy zebami jest taka sama...
Markzo - Wto Lip 26, 2016 21:28
Odległość między zębami na pewno nie jest taka sama- to nie mozliwe. Zobacz na jendym i drugim kole średnice, szerokość zębów i odległość między nimi, sprawdź czy wychodzą takie same proporcje - jeśli nie, to masz odpowiedź
chudy86044 - Wto Lip 26, 2016 22:16
To juz moge Ci powiedziec bez mierzenia ze NIE. Bo kolo nie zostalo zrobione tak ze biore oryginalny wieniec o srednicy 28cm i prosze mi zrobic taki o srednicy 13cm. Po prosty zostalo narysowane kolo i podzielone tak ze ma wyjsc 36 zebow a juz srednica zebow wyszla sama
[ Dodano: Wto Lip 26, 2016 23:16 ]
To jeszcze taka fotka pogladowa jak wygladaja czujniki prze kole. http://www.fotosik.pl/zdjecie/81978f6ca34814a7
Rademenez_ - Wto Lip 26, 2016 22:33
Witam. Koło
W kole od 75 długość "przerwy" jest przynajmniej 10 razy dłuższa od sygnału "impulsu" . W kole dorabianym sygnał i przerwa są równe. Dodatkowo brakujące 4 zęby na obwodzie powodują 20 razy dłuższą przerwę. W dorabianym kole tylko 2 razy dłuższą. Czujnik Hala z 75 "czuje" metal boczną częścią okrągłej obudowy. Nie frontem. Jeśli by go zamontować do dorabianego koła. Może się ono okazać zbyt cienkie. Jeśli już odwzorowywać koło to zmniejszył bym tylko skalę, proporcje pozostawił. Czujnik Hala , by zadziałał , potrzebuje odpowiedniej wielkości powierzchni metalowej. Może się okazać, że motoryzacyjne czujniki będą nieodpowiednie. Na obwodzie koła zamachowego jest więcej miejsca, na zachowanie proporcji sygnał-przerwa-brak zęba.
By upewnić się, że to wina tylko koła. Może dorobić np. zmniejszone o 30%? Albo tylko tyle, by się zmieściło mechanicznie. Druga moja myśl. To odwzorować wzór koła z 75 frezarką CNC na obwodzie zamachu z poldrovera.
PS. Grubość dorabianego koła powinna być taka, jak średnica czujnika. Jeśli odczyt jest od frontu.
longer86 - Sro Lip 27, 2016 09:31
wg tych danych rozmiar zębów jest mocno przesadzony, a ząb ma dawać tylko impuls, przy tej grubości zębów czujnik głupieje i to będzie najpewniejsze rozwiązanie problemu
BigBoyPL - Sro Lip 27, 2016 12:43
Widzę że już wszyscy są przekonani do tego co jest nie tak.
Teraz już wiesz że musisz wszystko dokładnie pomierzyć i przeskalować.
Pamiętaj o tym że są też różne zamachy np. 2.0 T16 ma znaczniki w tym samym miejscu ale są innego kształtu, natomiast koło z defendera II 4.0-4.6 jest 4 ramienne i też trochę inne.
chudy86044 - Nie Lip 31, 2016 19:58
Troche posiedzialem na internecie i czytalem o czujnikach halla... i wniosek jest taki ze obojetnie jaki czujnik zastosuje powinno to zadzialac (oczywiscie czujnik musi miec ta sama polaryzacje) zrobilem tez test czujnikow na oryginalnym kole i na tym moim dorabianym.
Podlaczylem czujnik do zasilacza i podpiolem diode, przylozylem do kola oryginalnego i krecilem reka. Dioda migala jak widziala zab. Czyli jest migniecie przerwa migniecie.
Sprawdzilem to samo na moim kole i tam przerwy sa bardzo krotkie (podobnie jak stroboskop) w zaleznosci jak szybko krece kolem przerwy potrafia byc nie zauwazalne.....
Na kole oryginalnym nie jestem w stanie za jednym pogiagnieciem kola zrobic pelnego obrotu, dlatego te migania widac.... na kole dorabianym potrafie zrobic 1.5 obrotu albo nawet 2 dlatego te migniecia sa mniej zauwarzalne....
[ Dodano: Nie Lip 31, 2016 20:58 ]
Szkoda ze nie mam konta na youtube bym nagral film i wrzucił.
Markzo - Nie Lip 31, 2016 20:57
Sam sobie teraz odpowiedziałeś na pytanie co jest nie tak
longer86 - Pon Sie 01, 2016 08:24
Tu tez kłania się to o czym pisałem, mniejsza średnica kola to wieksza prędkość, by pokonać ten sam obwód, a wiec czas od impulsu do impulsu jest mniejszy.
Moze to coś rozjaśni:
http://warsztaty.samochod...iki/cz_polo.htm
BigBoyPL - Wto Sie 02, 2016 16:39
longer86, wcale nie!
Prędkość kółka jest narzucona obrotami wału. Małe kółko musi zrobić obrót 360 stopni w takim samym czasie co duże więc i czas Od impulsu do jest ten sam.
Problemem może być to że im mniejsze kółko tym mniejsza powierzchnia wypustów.
chudy86044 - Wto Sie 02, 2016 18:01
Moja teoria jest taka sama... zmiejszenie kola ciagnie za soba zmniejszenie czujnika teraz trzeba znalesc czujnik ktory bedzie wspolpracowal z malym kolem. Gdy zdobede maly czujnik bedzie dostateczna przerwa miedzy sygnalami...
BigBoyPL - Sob Sie 27, 2016 10:15
Czy temat umarł razem ze swapem?
chudy86044 - Czw Wrz 29, 2016 22:04
Udalo mi sie ogarnac niskie obroty.... sprawa bardzo blacha bo zobaczylem pekniecie na wezyku od kolektora do dekla.... wystarczylo na nowo zarobic i dac inna opaske...na opcji bez turbo samochodem mozna normalnie jechac tylko gdziec do 3tys. pozniej silnik pewnie spodziewa sie doladowania i potrafi kaszlec tylko jest juz dużo wiekszy problem bo rodzina sie powiekrzyla i zostaly odciete fundusze a i czasu coraz mniej
[ Dodano: Czw Wrz 29, 2016 20:06 ]
http://www.fotosik.pl/zdjecie/0c43b6875e38a2aa czy ktos moze mi sprawdzic na takim ustawieniu kola pasowego na ktory zab patrzy czujnik polozenia walu na wieniec????
[ Dodano: Czw Wrz 29, 2016 23:04 ]
A jeszcze zapomialem dodac ze jak nie bedzie idealnie na zebie to zeby troche cofnac... tak zebym mogl to pozniej powtorzyc u siebie
BigBoyPL - Nie Lis 27, 2016 11:51
Widzę że znów ja odświeżam ale chyba utknąłeś z tym czujnikiem na dobre
|
|