Zobacz temat - [Rover 75] wersja limitowana -proszę o opinię
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [Rover 75] wersja limitowana -proszę o opinię

marek501 - Pon Wrz 05, 2016 11:35
Temat postu: [Rover 75] wersja limitowana -proszę o opinię
Jeżdżę od 6 lat R45 Idt i jestem mega zadowolony -chodzi jak zegareczek . Korci mnie jednak na zakup R 75 w wersji z dużym grilem .Coś takiego jest do kupienia w Płocku szkoda że w automacie.
http://allegro.pl/czarny-...6450455917.html
W rozmowie z handlarzem z konkretów dowiedziałem się tylko że ma 188 tys km przebiegu i ks serwisową , reszta to handlarska ściema -nic nie puka, nie stuka itd.
Zanim pojadę obejrzeć byłbym wdzięczny za opinie na temat tego egzemplarza .

pozdr.

[ Dodano: Pon Wrz 05, 2016 11:35 ]
Jakby to kogoś interesowało - to byłem i obejrzałem . Nic nie warta kupka złomu , nie chciałbym tego nawet gdyby opuścił 5 tys.

ADI-mistrzu - Pon Wrz 05, 2016 12:42

Napisz chociaż jaki stan faktyczny.
iktorn73 - Pon Wrz 05, 2016 12:48

Bo do Płocka jeździ się na wycieczki i do ZOO a nie po samochody :) . Jest tam kilku handlarzy wyspecjalizowanych w Roverach, i to w złym tego słowa znaczeniu, a ich zdjęcia to majstersztyk obróbki graficznej :) .
haszczyc - Pon Wrz 05, 2016 14:16

marek501, to było oczywiste w końcu to Płock dla samego grilla nie warto tego auta kupować
marek501 - Pon Wrz 05, 2016 23:25