|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) - [Freelander 1.8] szukam mechanika - uszczelka - łódzkie
tomson123 - Sob Sty 28, 2017 11:50 Temat postu: [Freelander 1.8] szukam mechanika - uszczelka - łódzkie Witam
szukam mechanika który wie jak prawidłowo wymienić uszczelkę pod głowicą (Freelander 2002 1.8).
Samochód mam 9 lat, w tym czasie robiłem (tzn mechanicy robili) 3x uszczelkę, potem wymieniłem silnik bo straciłem cierpliwość, w drugim silniku znowu uszczelka padła a w dodatku bierze sporo oleju.
Dlatego teraz chcę porządnie naprawić ten pierwszy silnik, wymienić uszczelki, uszczelniacze itp. tak żeby nic nie wyciekało.
Silnik który obecnie mam w garażu mogę dowieść do mechanika do 100km od 95-015.
PS. oczywiście przy każdej wydmuchniętej uszczelce był sprawdzany termostat (dwa razy wymieniany), korek od zbiorniczka wyrównawczego (też wymieniony). Nie wiem dlaczego ciągle mam problemy z silnikiem, może mechanicy za mocno dokręcali śruby... nie mam pojęcia dlaczego co 1,5 roku muszę wymieniać uszczelkę.
Jest ktoś chętny do naprawy?
sknerko - Sob Sty 28, 2017 16:04
Bo zapewne nie wywaliłeś zaworka w kolektorze ssacym a termostat masz standardowy czyli za silnikiem. Wywal zaworek i zmień termostat na PRT potem uszczelka starego typu wzmacniana Victor Reinz i powinieneś mieć spokój na długo, aha i warto kupić nowe śruby Kamax bo takie były fabrycznie.
tomson123 - Sob Sty 28, 2017 17:55
to jest rocznik 2002, tu oryginalnie były montowane termostaty przed silnikiem, czyli coś takiego:
http://allegro.pl/land-ro...5774235146.html
o jakim zaworku w kolektorze ssącym piszesz?
sknerko - Nie Sty 29, 2017 18:49
Oryginalnie nie wiem czy wogule były montowane a jeżeli już to po drugim lifcie 2004. Byłe za to akcja serwisowa chyba na te termostaty i jak ktoś sie domagał to założyli. Jest wężyk od kolektora do zbiorniczka wyrównawczego i tam jest zaworek. Poczytaj na forum jest o tym dużo bo to są w wszystkich roverach z K-serią te same silniki
AdaskoC - Pon Sty 30, 2017 21:16
sknerko napisał/a: | a jeżeli już to po drugim lifcie 2004 |
Drugi lift był w październiku 2003r. Auta z tego okresu były produkowane głównie początkowo na angielski rynek. Choć za oficjalną datę trzeba uznać 2004r.
Ot taka ciekawostka
|
|