|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] Zacisk, jarzmo
reeadon - Nie Cze 03, 2018 19:01 Temat postu: [R45] Zacisk, jarzmo Witam,
Czy można zdjąć cały zacisk z jarzmem i klockami nie wyjmujac ich i potem tak samo założyć?
Potrzebuje dojść do piasty aby sprawdzić jej bicie czujnikiem zegarowym bo już mnie krew zalewa z tym biciem w kierownicy od 100 do 130 km/h, wszystko już wymienione, nowe opony, alu, tarcze klocki, zregenerowane zaciski, przekładnia kierownicza, drążki i końcówki kierownicze oraz wachacze górne i dolne, i wszystkie tuleje gumowe........ i dalej jest bicie więc zostaje tylko piasta bądź polos.
Remigiusz - Nie Cze 03, 2018 21:53
Ręką można tylko trzeba odkręcić jarzmo dwoma śrubami na 17.
Skoro wymieniales tarcze powinieneś wiedzieć
reeadon - Nie Cze 03, 2018 22:12
Remigiusz napisał/a: | Ręką można tylko trzeba odkręcić jarzmo dwoma śrubami na 17.
Skoro wymieniales tarcze powinieneś wiedzieć |
Mechanik wymieniał ja dopiero raczkuje w rozbieraniu erki
iktorn73 - Pon Cze 04, 2018 14:49
Pewnie łożysko padło.
reeadon - Pon Cze 04, 2018 22:06
iktorn73 napisał/a: | Pewnie łożysko padło. |
Jutro, odbieram czujnik zegarowy, wiec sprawdzimy piastę i tarcze. Co do łożyska to nie słyszę jakiegoś szumu, itp. zależnego od prędkości, jest jakiś patent aby sprawdzić łożysko ?
iktorn73 - Sro Cze 06, 2018 10:29
U mnie łożyska nie słychać a koło ma luzy na boki . Podnieś auto z jednej strony i odpal silnik wrzuć bieg i daj gazu, tylko sporo, jak wyjdziesz z auta,tylko szybko póki się kręci na wysokich obrotach, to powinieneś usłyszeć szum,hurgot czy trzaski w kole. To taka najprostsza metoda .
|
|