|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - [MG ZT] Poszukuję ale mam wątpliwości i uprzedzenie do marki
NoPE - Sob Cze 23, 2018 23:02 Temat postu: [MG ZT] Poszukuję ale mam wątpliwości i uprzedzenie do marki ZR znalazł nowego właściciela - niech mu służy bezawaryjnie i przynosi wiele radości ale do rzeczy.
Interesuje mnie MG ZT eventual. R75 i nie chcąc rozpętać gównoburzy po 4-ch latach z ZR'em i forum można nabrać opinii o marce. Niestety nieprzychylna, a okłamywać przestałem się już dawno temu.
Mimo to mam kilka pytań ws. ZT:
-czy v6 2,5 trapi HGF?
-czy 260 można znaleźć w Polsce i czy też trapi go HGF?
-wersja 190 jest żwawa czy raczej dla emerytów?
-warto iść w diesel'a? daje radę z taką budą?
Eventualnie jakie inne auto polecacie? Skłaniam się ku kombi (działalność). Kwota operacyjna to 15k
Wiem też, że odpowiedzi na moje pytania znajdę na forum ale najzwyczajniej nie mam czasu na przeszukiwanie. Szybciej jest napisać posta i przeczytać odpowiedź zaraz po powiadomieniu. Zrozumcie.
j0zek - Nie Cze 24, 2018 09:54
O 260 zapomnij, chyba, że możesz wydać 40k na anglika + przekładkę.
Diesel spoko, kilka rzeczy "popularnych" do zepsucia jest, ale jak się zrobi raz, a porządnie to spokój na lata (wentylator, pompka + wysprzęglik, koło pasowe), a z popularnych usterek już dla wszystkich wersji to na pewno szybko wybijające się łączniki stabilizatorów, końcówki drążków, coś tam z centralnym zamkiem lubi się dziać, magiel delikatny i jeśli jest wersja z nieksenonami to lubią się żarówki przepalać często.
Diesel po dobrej mapie daje radę, zależy też czego oczekujesz, jeśli miałeś wcześniej ZR160 to dupy nie urywa (mam takie porównanie, bo wcześniej miałem też ZR160) Także osiągami najbardziej zbliżony będzie ZT190 (jakiś ułamek sekundy wolniej się zbiera niż ZR160.
ZT190 nie tyle co HGF a inne bolączki tego motoru, na pewno VISY i jeszcze kilka innych rzeczy, najlepiej jak się wypowiedzą użytkownicy tych wersji, którzy nie są fanbojami.
Nagash - Nie Cze 24, 2018 11:00
W KV6 2.5 też może trafić się HGF - w R 75 Brata akurat taki przypadek miał miejsce, ale względem pozostałych silników z tej serii, to trzeba mieć wyjątkowe szczęście - albo nieszczęście - do HGFu.
tuners - Wto Cze 26, 2018 12:58
Jeśli chcialbyś zostać przy marce i w miare bez awaryjnie jezdzić to raczej skłaniał bym się na diesla i żeby nie miec problemów z wysprzeglikiem , pompą sprzęgła dwumasą itd. To zostaje automat, wiem brzmi trochę emerycko ale przy sztywnosci zt i remapie u Marka ta ciężka kolumbryna potrafi sporo zdziałać w sumie już 2 rok swoim kopciuchem w automacie na zlotach jesiennych najszybszy rover/mg.
Markzo - Wto Cze 26, 2018 13:10
Z racji przejscia na emeryture mojej mamy, rodzice beda sprzedawac 75, jakbys byl zainteresowany odezwij sie
tuners - Sro Cze 27, 2018 09:02
Od Markzo Polecam też nie powinno sprawiać problemów
tommasino - Sro Cze 27, 2018 12:47
Bardzo ładna 75 u Markza!!! Widziałem na żywo i polecam!
NoPE - Pią Lip 13, 2018 19:05
Chłopaki pomóżcie bo mnie trafi.
MG ZT diesel albo V6 - nie chce muła więc V6 190KM, a diesel 131 chyba.
Wiem, że V6 są drogie w utrzymaniu ale trudno, poradzę jakoś (ZR przez 4 lata wyniósł mnie ponad 44k!)
Mam wolne i jeżdżę tu i tam bez sukcesu. Głównie A4 Avant oglądałem ale próg cenowy za wysoki i przeważnie trupy z wkładem na start.
Co myślicie?
https://www.otomoto.pl/of...6-ID6zaBtr.html
auto do opłat i niby z niemieckiego klubu MG
zrzut w oryginalnym rozmiarze można powiekszać
marcin.misek - Pią Lip 13, 2018 19:53
Tego MG sprzedaje YOBACK, skontaktuj sie z nim, chetnie odpowiada na wszystkie pytania.
Gdzies tutaj chyba nawet pisał ze wymianiany był wysprzeglik i pompka o ile mnie pamiec nie myli.
YOBACK - Pią Lip 13, 2018 20:15
Dokładnie - tego MG sprzedaję ja. Odpowiem na wszystkie pytania na tyle ile będę potrafił
Samochód został sprowadzony z uszkodzonym wysprzęglikiem - naprawa objęła nowy zestaw pompy sprzęgła i wysprzęglika.
Markzo - Pią Lip 13, 2018 20:15
1,8t bardzo niskim kosztem robisz jak Dzelo - 200KM i zjadasz cdt/cdti/v6 przy 1/3 kosztów obsługi polecam auto mojego ojca serio
Malignus - Pią Lip 13, 2018 20:29
Ale dźwięk v6 czy v8 jest "jedyny taki" Turbo jak najbardziej.Wszystko jedynie się opiera na tym co chce zrobić przyszly wlasciciel?
Jeśli o mnie chodzi to raczej zwolennik v6,moze dlatego ze kilka miałem.I najbardziej mnie bawila 2.0 N/a v6 mivec w :
Swietne auto pomimo napedu na przod.200 kucy z 2ch litrow bez dodatkow.
Hultaj 2,7 v6 nie miał już tego ducha.
dzelo23 - Pią Lip 13, 2018 20:36
https://youtu.be/13gxyF3RFzc
Koszty utrzymania nie są jakieś wysokie, koszt podniesienia mocy to zależnie od tego ile jesteś wstanie zrobić sam to jakieś 1500zł w górę.
NoPE - Sob Lip 14, 2018 17:26
dzelo23, mówisz o 2,5 V6?
Markzo - Sob Lip 14, 2018 17:42
Nie, chodzi o 1.8T.
adam_26 - Sob Lip 14, 2018 20:56
dzelo23 i Markzo tak jak mówi Malignus
Malignus napisał/a: | Ale dźwięk v6 czy v8 jest "jedyny taki" Turbo jak najbardziej.Wszystko jedynie się opiera na tym co chce zrobić przyszly wlasciciel |
dla porównania wrzucam V6
https://photos.app.goo.gl/7X14LgYXBbbQNZfz9
ja bym brał na twoim miejscu V6 190 chociaż 2.0 sprawne też robi robotę i ten dzwięk
[ Dodano: Sob Lip 14, 2018 21:56 ]
Na pewno skąpo wyposażony ale warto sprawdzić bo można go potem wyposażać.
NoPE - Sob Sie 04, 2018 22:33
Dzięki chłopaki za podpowiedzi. Niestety wybór padł na.... ...fabię w kombiku Z konieczności.
Szarpie nieźle, bo jest po chipie 145KM i 313Nm ale jeździ się nią fatalnie. Za miękko, nudno a na zakrętach kładzie się jak kura przed kogutem.
Wiem, że to inna klasa auta i nie ma co porównywać do ZR'a (który i tak szałem nie jest) ale jego zestrojenie najbardziej mi odpowiadało. Teraz to doceniam i termin "pewny w prowadzaniu" nabiera właściwego znaczenia (oczywiście w zakresie indywidualnych doświadczeń).
nanab - Nie Sie 05, 2018 15:02
Nie lepiej było wziąć zr i zeswapować na 1,9tdi?
|
|