Zobacz temat - [MG ZT 190] Uturbienie silnika
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [MG ZT 190] Uturbienie silnika

lucrah - Nie Lip 29, 2018 22:50
Temat postu: [MG ZT 190] Uturbienie silnika
Tak z czystej ciekawości, czy jest sens się nad tym zastanawiać, bo nie ukrywam, że jeżeli mam z autkiem zostać na dłużej to chciałabym wykonać :D

Czy ktoś z Was wrzucał turbinę do tego silnika? Albo słyszał, że się da i warto?
Wiem, ze koszty nie będą małe jeżeli się da, ale to plany na przyszłość :)

Dj._Illusion - Nie Lip 29, 2018 23:53

W tych autach montowano silniki z turbo więc na pewno się da. Najprościej i najszybciej byłoby kupić silnik z turbo i całym osprzętem. Żeby uturbiać silnik to jest sporo roboty i kosztów.
tommasino - Pon Lip 30, 2018 00:16

Dj._Illusion, do v6 jeszcze nie słyszałem ani nie czytałem aby ktokolwiek turbo wrzucił.
Na australijski rynek wychodził jedynie wersje 220s. Był to silnik doposażony w kompresor SPRINTEX co w rezultacie dawało 220kucy. Czytałem też gdzieś na forum angielskim, że silniki z tym kompresorem szybko padały.
Reasumując wszelkie plany uturbienia v6 można juz sobie z głowy wyrzucić.

Dj._Illusion - Pon Lip 30, 2018 01:11

tommasino, a fakt. Porąbało mi się z innym silnikiem. Uturbić da się każdy silnik, ale to będzie gruba i kosztowna sprawa. Zawsze można swapować silnik z innego auta, ale jest też z tym spora zabawa.
dzelo23 - Pon Lip 30, 2018 05:30

:mrgreen: wszystko się da zrobić.
adam_26 - Pon Lip 30, 2018 09:56

dzelo23 napisał/a:
:mrgreen: wszystko się da zrobić.
dokładnie tylko kwestia kasy ktura w tym przypadku będzie kosztowała tyle co drugie auto
Markzo - Pon Lip 30, 2018 13:38

Wsadzic 2.0T :)
tommasino - Pon Lip 30, 2018 13:52

Markzo napisał/a:
Wsadzic 2.0T :)


I to by chyba były mniejsze koszty i łatwiejsza operacja niż zaturbić v6

R75 - Pon Lip 30, 2018 22:42

SPRINTEX 220S
tommasino - Wto Lip 31, 2018 07:43

R75, sprinter, tak jak pisałem na rynek australijski
MGik miał zapierniczać jak szalony kangur przez pustynię :P

marcin.misek - Wto Lip 31, 2018 21:38

tommasino napisał/a:
I to by chyba były mniejsze koszty i łatwiejsza operacja niż zaturbić v6

Ale jescze nikt tego tematu nie podjał - wiec jest pole do popisu :)