Zobacz temat - [45]Adapter podstawki filtra oleju M20x1.5
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [45]Adapter podstawki filtra oleju M20x1.5

lukanio44 - Wto Sie 14, 2018 15:28
Temat postu: [45]Adapter podstawki filtra oleju M20x1.5
Witam,czy ktos probował nakrecic adapter m20x1.5 na gwint od filtra oleju,kupilem sobie zegar do sprawdzenia cisnienia oleju razem z podstawką i za hu... nie moge nakrecic tego adaptera ,gwint zewnetrzny wkreca sie idelanie do filtra oleju ale wewnetrzny ktory wkreca sie w gwint z pompy oleju nie chce sie nakrecic ,dzięki za pomoc
greg-si - Wto Sie 14, 2018 16:35

Ja próbowałem.
lukanio44 - Wto Sie 14, 2018 17:02

Nakręciles go???
greg-si - Wto Sie 14, 2018 17:11

Tak, ale tylko kawałek. Mamy inny gwint w pompie oleju więc to nic dziwnego.
lukanio44 - Wto Sie 14, 2018 17:23

Co radzisz zrobic? wkrecil by to na sile ale wtedy juz musialo by byc na stale i problem by byl gdy z podstawki pokazal by sie olej ,nie mam pomyslu cholera
Markzo - Wto Sie 14, 2018 20:22

Jesli mnie pamiec nie myli, to potrzebujesz czegos takiego:
https://allegro.pl/adapter-3-4-16-podstawka-pod-filtr-oleju-3-4x16-i7493791944.html

lukanio44 - Sro Sie 15, 2018 08:50

Kolego Markzo adapter który podałeś w linku jest za mały to jest 16 u nas by nakrecic na gwint z pompy oleju potrzeba 20 tylko nie w tym rzecz bo taki już mam, problem polega na tym że w ogóle nie da się adaptera nakręcić na nasz gwint ,próbowałem już z dwoma adapterami żaden nie chce się wkręcić i nie wiem jak ten problem ugryźć
greg-si - Sro Sie 15, 2018 09:19

Zobacz sobie jaki masz gwint na filtrze. U nas jest 13/16-16.
To że wchodzi Ci M20 w filtr to normalne. Spróbuj odkręcić śrubę 17mm kluczem 16 i 18mm. 16mm Ci nie wejdzie a 18mm wejdzie i będzie obrabiał łeb śruby.
Tak samo jest w tym przypadku, wchodzi minimalnie w pompę oleju bo M20 jest minimalnie mniejszy od 13/16-16 natomiast w filtr wchodzi bez problemu bo M20 jest mniejsze od 13/16-16. Do tego długość gwintu która w filtrze to kilkanaście mm a w pompie kilkadziesiąt mm.

To nie żadna filozofia ani technologia NASA.

Markzo - Sro Sie 15, 2018 10:14

Slax podlinkowal :)
http://re5pect.pl/adapter...duplikat-1.html

lukanio44 - Sro Sie 15, 2018 12:21

Chłopaki wiem ze u nas jest gwint 13/16 tylko co z tego przeciez adaptera jak z linku Slaxa nie wkrecisz na nasz gwint ,dlaczego goscie ze sklepu jesli kazali podac do jakiego auta idzie podstawka przyslali adpter M20 ,moze czegos nie rozumiem, swoją drogą 40zl ?? tu jest za 15 http://fmic.pl/podstawki-...7-podstawki-m20 ,Markzo mozesz podpowiedziec co zrobic w tym wypadku jesli wiesz oczywiscie bo to co napisales kazdy wie tylko nic z tego nie wynika zeby rozwiazac problem
Markzo - Sro Sie 15, 2018 13:23

Nie bardzo sie z Toba zgodze, wykrecilem z 2.0idt (2004r.) adapter i podstawke - wkrecilem do 2.0T. Nie dziwi mnie to, przeciez to bliznicze silniki, ba, pompy oleju ja takie same w dieslu i 2.0T.

Podlinkowales adapter M20, ja Ci pokazalem to co masz w silnik 13/16 UNF.

lukanio44 - Sro Sie 15, 2018 13:40

Podlinkowalem M20 ale ogolnie chodzilo mi o cene ,a mozesz mi podac jakiej firmy masz adapter i podstawke i jaki rozmiar ?? tu jest problem z gwintem na pompie jest inny anizeli w adapterze mam dwa nowe adaptery i zaden sie nie wkreci lapie za gwint ale wkreca sie krzywo i hu...
greg-si - Sro Sie 15, 2018 19:55

lukanio44 napisał/a:
Chłopaki wiem ze u nas jest gwint 13/16 tylko co z tego przeciez adaptera jak z linku Slaxa nie wkrecisz na nasz gwint

Dlaczego? To taki adapter jaki powinien być żeby wszystko siadło P&P.

lukanio44 napisał/a:
dlaczego goscie ze sklepu jesli kazali podac do jakiego auta idzie podstawka przyslali adpter M20

Zadzwoń do nich i się zapytaj.

lukanio44 - Pią Sie 17, 2018 17:08

Dalem sobie spokoj z tym adapterem ,kupilem trojnik firmy auto gauge wkrecilem w miejsce seryjnego czujnika cisnienia oleju i do owego trojnika wkrecilem czujnik pod zegar oraz oryginalny czujnik cisnienia wszystko super wyszlo
Remigiusz - Sob Sie 18, 2018 07:31

A jaki gwint ma seryjny czujnik ciśnienia oleju ?