|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
MGF i MG TF - [MG F] Po zimie, nie pali - dziwne zachowanie alarmu.
fanatyk1 - Sob Mar 23, 2019 17:03 Temat postu: [MG F] Po zimie, nie pali - dziwne zachowanie alarmu. Cześć, mam problem z odpaleniem mojego MG F ,
na zimę wyciągnąłem akumulator, korzystając z okazji pięknej pogody za oknem, doładowałem akumulator i poszedłem montować do mojego autka
Gdy tylko przykręciłem klemy, zaczął wydobywać się taki dźwięk
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
i tak włączał się i milkł co jakiś czas no nic wchodzę do auta przekręcam kluczyk (kontrolki się zapalają normalnie) a on nie reaguje zero nie dostaje prądu do rozrusznika, i dioda alarmu miga, wysiadłem przekręciłem kluczyk w zamku i różnie raz ta dioda gaśnie, raz dalej świeci chwilami wydaje w środku taki dźwięk :
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
a taka reakcja gdy chce go zapalić
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Wymieniłem baterie w pilocie, też bez rezultatu, tak jakby odcięło mu zapłon? imoblizaer? alarm ... co robić liczę na waszą wiedzę i pomoc
YOBACK - Sob Mar 23, 2019 17:32
Jak kluczyk masz z pilotem, to spróbuj stanąć przed autem, włóż kluczyk do drzwi kierowcy, otwórz auto, ale nie otwieraj drzwi. Wtedy przyciskiem po prawej stronie musisz kilka dobrych razy nacisnąć(w kluczyku), potem spróbuj odpalić
fanatyk1 - Sob Mar 23, 2019 19:40
Zrobiłem tak jak napisałeś, dioda po otwarciu drzwi zaczęła zachowywać się w taki sposób :
https://www.youtube.com/watch?v=8LWpgullOwo
potem zgasła całkowicie, przy przekręceniu kluczyka teraz słyszę taki odgłos jakby z tyłu samochodu po lewej stronie coś jakby załączanie się pompki ale nie kręci w dalszym ciągu
https://www.youtube.com/watch?v=R3RPNUs16Vk
YOBACK - Sob Mar 23, 2019 21:09
Dobra, może od początku. Sprawdź czy masz ciśnienie paliwa na listwie. Nie wiem czy to w ogóle jest możliwe w tym silniku( z racji jego położenia). Jeżeli nie masz pojęcia jak sprawdzić, to potwierdź, czy słychać działającą pompę w baku. Możesz sprawdzić który to bezpiecznik od pompy, i raz go wyjmij, potem załóż - będziesz widział różnice.
Jak masz możliwość spróbuj z innym akku(raczej marne szanse). Powiedz mi jeszcze czy ogarniasz jako tako angielski?
@EDIT - z ciśnieniem nie ważne, przecież on nawet nie kręci?
Napisz czy znasz angielski, to podeślę linka jak się przyucza kluczyk po zmianie baterii.
fanatyk1 - Sob Mar 23, 2019 22:45
Właśnie wróciłem z garażu, ewidentnie teraz ta pompka słychać jakby się załączała ,
Niestety z angielskim u mnie słabo, ale mogę przetłumaczyć? czy myślisz ze to będzie to???
Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt, nie wyświetla się przebieg na wyświetlaczu, to mogłoby wskazywać jednak na akumulator? problem jest też z centralnym zamkiem raz się otworzy pięć razy nie.
p.s
Głupio zrobiłem że wymieniłem baterie w pilocie? teraz muszę ją programować?
edit : to może byc akumulator dzisiaj ładowałem go cala noc, a światła jak włączę to ledwo co świecą mój stary ma takie parametry 12V, 55AH, 460A, jest oki czy można kupić coś mocniejszego???
Malignus - Nie Mar 24, 2019 17:51
U siebie stosuje aku 12v 56Ah 460A i zawsze było ok.Nawet po wyjeciu aku na ladowanie etc nie musialem kodować pilota z reszta auta (mam jajko nie Lucasa ) jak nie chciał odpalić i pikal TF-ik to musialem pilot wyżej do stacyjki podnieść.I to było na tyle.
Link do kodowania pilota Lucasa.
Kodowanie pilota
|
|