|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR 160] Czy ma szperę?
ceremony - Czw Maj 10, 2007 13:20 Temat postu: [MG ZR 160] Czy ma szperę? To ja taki maly OT zrobie co by juz nie zaczynac nowego tematu..
Czy ZR 160 ma szpere fabrycznie, czy cos w tym rodzaju?
sTERYD - Czw Maj 10, 2007 14:23
przeczytaj sobie post o kontroli trakcji w R 400 tam ktoś wspominał o torsenach m in w MG
o tutaj:
http://www.roverki.pl/forum/viewtopic.php?t=15838
ceremony - Czw Maj 10, 2007 22:56
dzieki za wskazanie odpowiedniego topicu
Doleslaw - Pią Maj 11, 2007 14:08
O ile sie orientuję, to Torsen jest przy skrzyni PG1 z silnikiem 2.0 turbo i może jakimiś innymi, w kazdym razie nie KV6. Można się więc spodziewać w R420ti, ale nie wiem czy w ogole był taki model R800 vitesse i sport, 620ti miały na bank, ale chyba MG ZR ma późniejszy 2.0 V6 n/a, więc chyba jednak nie ma szpery. Zaglądnij na to forum, może coś wyszperasz http://forums.mg-rover.org/forumdisplay.php?f=102
piter34 - Pon Maj 14, 2007 10:12
Doleslaw napisał/a: | chyba MG ZR ma późniejszy 2.0 V6 n/a |
MG ZR ma w benzynie max 1.8 VVC 160KM i nie ma tam szpery.
Doleslaw napisał/a: | O ile sie orientuję, to Torsen jest przy skrzyni PG1 z silnikiem 2.0 turbo i może jakimiś innymi, |
Wg pewnych źródeł były dostępne jako opcja do 2.0 n/a serii T.
srbenda - Pon Maj 14, 2007 11:33
szpera fabrycznie byla w 200 BRM. tylko to rzadki model...
piter34 - Pon Maj 14, 2007 11:48
Cytat: | szpera fabrycznie byla w 200 BRM. |
Zaskoczyłeś mnie.
Przeszukałem google i rzeczywiście był tam torsen.
na stronie Ketiha Adamsa można przeczytać:
"Rover's 200 BRM, launched in 1998 attempted to add some external appeal to the more than capable 200Vi model: external changes were dominated by the bright orange air intake at the front of the car, somewhat redolent of the Sixties BRM Le Mans racing cars. It is debatable whether the twenty-somethings that this car was aimed at would remember such things. Mechanical changes comprised of lowered suspension, a close ratio gearbox and Torsen (torque sensing) differential. The interior was enlivened by swathes of red leather and chrome detailing. Sales were limited to a run of 750 examples, although rumour has it that the BRM models were initially to be badged as MGs to form the basis of a range of sporting Rovers, until BMW put a stop to the plan"
[ Dodano: Pon Maj 14, 2007 12:59 pm ]
Wg broszury Powertrain każde PG1 może być w wersji z lub bez Torsena, a także w wersji słabszej (do 215Nm) lub mocniejszej (do 240Nm).
|
|