Zobacz temat - [R600] Jaka różnica między silnikami 180 i 207 km
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Jaka różnica między silnikami 180 i 207 km

kwiatekt11 - Pią Maj 18, 2007 16:03
Temat postu: [R600] Jaka różnica między silnikami 180 i 207 km
Witam tak ostatnio sie zastanawiałem jaka jest roznica miedzy silnikami Ti bo jak np. szukam czesci to wszedzie pisze 180 - 207 km po czym poznac ile to ma koni ?? :mrgreen:
Golab33 - Pią Maj 18, 2007 17:50

rover 600Ti ma 200 KM odsyłam cię tu: http://www.roverki.pl/cha...techniczne.html patrz na rover 620Ti wszystkie jego parametry :cool:
kwiatekt11 - Pią Maj 18, 2007 18:07

Golab33 napisał/a:
rover 600Ti ma 200 KM odsyłam cię tu: http://www.roverki.pl/article.php?sid=26#specif patrz na rover 620Ti wszystkie jego parametry :cool:
ok dzieki myslałem ze poprostu sa inne wersje tego silnika :mrgreen:
Brt - Pią Maj 18, 2007 21:37

ZTCW to początkowo była też wersja 180KM.SZCZEGÓŁY TUTAJ ;)
piter34 - Pon Maj 21, 2007 10:10

kwiatekt11 napisał/a:
ok dzieki myslałem ze poprostu sa inne wersje tego silnika :mrgreen:

Były na pewno 2 różne wersje. Mniejsza moc moim zdaniem wynikała z ograniczenia elektronicznego (ale pewien nie jestem).
Wersje 180KM były montowane początkowo w R820Ti. Moc była zdławiona, aby Ti nie zagrażały pozycji motoru 2.7 V6 Hondy (większy moment obrotowy i moc 169-177KM)

Marrkus - Pon Maj 21, 2007 14:31

W artykule jest napisane, że

"...Modele wyposażone w wersje turbodoładowane mają bowiem często problemy z zachowaniem właściwej trakcji (zwłaszcza przy ruszaniu bądź przy gwałtownej redukcji biegu), co w niektórych przypadkach zostało wyeliminowane poprzez zastosowanie mechanizmu różnicowego ze zwiększonym tarciem wewnętrznym "TorSen"....."

Ktoś wie co to były za przypadki?? gdzie stosowano mech. różnicowe o zwiększonym tarciu??

piter34 - Pon Maj 21, 2007 15:39

Marrkus napisał/a:
Ktoś wie co to były za przypadki?? gdzie stosowano mech. różnicowe o zwiększonym tarciu??

W każdym turbodoładowanym silniku serii T. ;-)
Torsen był dostępny jako opcja do silników bez turbo.