|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Wymiana stacyjki i zamków
xytras - Wto Maj 22, 2007 14:47 Temat postu: [R600] Wymiana stacyjki i zamków witam - mam niestety zepsuty zamek od drzwi kierowcy - naszczescie wersja bez immo czyli bez pilota, czy aby miec jeden kluczyk od stacyjki i od drzwi wystarczy wymienic zamki przednich drzwi, klapy i stacyjke? czy cos jeszcze
pytanie drugie - czy sa jakies problemy z zalozeniem np. pilota do centralnego zamka i alarmu do tego modelu R600 95 rok
--
pozdrawiam
xytras 620 sdi (znowu już niedługo)
piter34 - Wto Maj 22, 2007 15:48
xytras napisał/a: | naszczescie wersja bez immo czyli bez pilota, |
Nie było wersji bez pilota.
Ja też mam 1995 i mam immobiliser. Do deaktywacji/aktywacji (oraz otwierania drzwi) jest używany pilot.
Niektórzy użytkownicy (np. maciej) mają 1995 z pilotem (otwiera drzwi), ale bez immo.
xytras napisał/a: | pytanie drugie - czy sa jakies problemy z zalozeniem np. pilota do centralnego zamka i alarmu do tego modelu R600 95 rok |
Jeżeli zmienisz centralkę alarmu i dostaniesz do niej w komplecie pilota (i dodatkowo nie masz immobilisera) to wszystko powinno "grać".
xytras napisał/a: | czy aby miec jeden kluczyk od stacyjki i od drzwi wystarczy wymienic zamki przednich drzwi, klapy i stacyjke? czy cos jeszcze |
Jeszcze schowek i ten panel taki pod lewą nogą (tam gdzie się otwiera bagażnik od wewnątrz). W roczniku 1995 jest jeszcze chyba zamek w drzwiach pasażera.
Nie lepiej kupić używany zamek i oddać do speców od zamków, aby dopasowali zapadki do Twojego kluczyka?
xytras - Wto Maj 22, 2007 16:21 Temat postu: a co gdy będzie immo??
piter34 napisał/a: | Nie było wersji bez pilota.
Ja też mam 1995 i mam immobiliser. Do deaktywacji/aktywacji (oraz otwierania drzwi) jest używany pilot.
Niektórzy użytkownicy (np. maciej) mają 1995 z pilotem (otwiera drzwi), ale bez immo. |
swietnie cholera - jak sie dowiedziec czy mam immobilizer? czy wersja bez, nie ma diod przy drzwiach? przy kołkach ? lub jak inaczej - zauważcie że mam rozebrany silnik i nie mam jak sprawdzić czy kręci
piter34 napisał/a: | xytras napisał/a: | pytanie drugie - czy sa jakies problemy z zalozeniem np. pilota do centralnego zamka i alarmu do tego modelu R600 95 rok |
Jeżeli zmienisz centralkę alarmu i dostaniesz do niej w komplecie pilota (i dodatkowo nie masz immobilisera) to wszystko powinno "grać". |
aha rozumiem
piter34: ale namieszałeś z tymi cytatami... poprawiłem. Poczytaj sobie forumowe FAQ
piter34 napisał/a: | xytras napisał/a: | czy aby miec jeden kluczyk od stacyjki i od drzwi wystarczy wymienic zamki przednich drzwi, klapy i stacyjke? czy cos jeszcze |
Jeszcze schowek i ten panel taki pod lewą nogą (tam gdzie się otwiera bagażnik od wewnątrz). W roczniku 1995 jest jeszcze chyba zamek w drzwiach pasażera.
Nie lepiej kupić używany zamek i oddać do speców od zamków, aby dopasowali zapadki do Twojego kluczyka? |
zapomnialem dodać dość ważną rzecz - stacyjka była wymieniana i teraz mam inny kluczyk od drzwi inny od stacyjki - cholera
co zrobic gdy jednak będę mial immobilizer? szukać całego kompletu ? stacyjka, zamki, centralki + kluczyki i piloty ? wtedy bez czerwonego kluczyka również uruchomię
piter34 - Wto Maj 22, 2007 17:10
xytras napisał/a: | co zrobic gdy jednak będę mial immobilizer? szukać całego kompletu ? stacyjka, zamki, centralki + kluczyki i piloty ? wtedy bez czerwonego kluczyka również uruchomię |
Tak. W tym roczniku nie było czerwonego kluczyka.
xytras napisał/a: | zapomnialem dodać dość ważną rzecz - stacyjka była wymieniana i teraz mam inny kluczyk od drzwi inny od stacyjki - cholera |
No to kupujesz nowy zamek i idziesz do speców z kluczykiem od stacyjki. Ustawią Ci tak zamek drzwiowy, że wszystko będzie pasować na ten sam kluczyk.
xytras napisał/a: | swietnie cholera - jak sie dowiedziec czy mam immobilizer? czy wersja bez, nie ma diod przy drzwiach? przy kołkach ? lub jak inaczej - zauważcie że mam rozebrany silnik i nie mam jak sprawdzić czy kręci |
Wersja bez immo wizualnie nie różni się niczym (kołki, diody) od wersji z immo. Aby sprawdzić trzeba mieć pilota... albo przynajmniej silnik/rozrusznik.
marthinez - Wto Maj 22, 2007 18:29
piter34 napisał/a: | xytras napisał/a: | swietnie cholera - jak sie dowiedziec czy mam immobilizer? czy wersja bez, nie ma diod przy drzwiach? przy kołkach ? lub jak inaczej - zauważcie że mam rozebrany silnik i nie mam jak sprawdzić czy kręci |
Wersja bez immo wizualnie nie różni się niczym (kołki, diody) od wersji z immo. Aby sprawdzić trzeba mieć pilota... albo przynajmniej silnik/rozrusznik. |
Modele z immo miały migający zielony symbol kluczyka na obrotomierzu.
Ale to chyba w nowszych wersjach
piter34 - Sro Maj 23, 2007 08:47
marthinez napisał/a: | Modele z immo miały migający zielony symbol kluczyka na obrotomierzu. |
W starszych nie ma symbolu, a może być immo.
marthinez napisał/a: | Ale to chyba w nowszych wersjach |
Tak, dokładnie.
marthinez - Sro Maj 23, 2007 17:35
piter34 napisał/a: | marthinez napisał/a: | Modele z immo miały migający zielony symbol kluczyka na obrotomierzu. |
W starszych nie ma symbolu, a może być immo.
marthinez napisał/a: | Ale to chyba w nowszych wersjach |
Tak, dokładnie. |
Tak podejrzewałem. Dzięki za info.
ADAM1 - Sro Maj 23, 2007 21:05
piter34 napisał/a: | Aby sprawdzić trzeba mieć pilota... albo przynajmniej silnik/rozrusznik. |
Wystarczy podlaczony akumulator , prubowka do pradu i kolega do pomocy
Nalerzy prubowke polaczyc jednym koncem do masy, natomiast drugi wpinamy do przewodu sygnalowego rozrusznika. Kolega przekreca stacyjke w pozycje 3, a my patrzymy, czy prubowka sie swieci.......
Pozdrawiam
|
|