Zobacz temat - [R600] Wymiana stacyjki i zamków
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Wymiana stacyjki i zamków

xytras - Wto Maj 22, 2007 14:47
Temat postu: [R600] Wymiana stacyjki i zamków
witam - mam niestety zepsuty zamek od drzwi kierowcy - naszczescie wersja bez immo czyli bez pilota, czy aby miec jeden kluczyk od stacyjki i od drzwi wystarczy wymienic zamki przednich drzwi, klapy i stacyjke? czy cos jeszcze

pytanie drugie - czy sa jakies problemy z zalozeniem np. pilota do centralnego zamka i alarmu do tego modelu R600 95 rok

--
pozdrawiam

xytras 620 sdi (znowu już niedługo)

piter34 - Wto Maj 22, 2007 15:48

xytras napisał/a:
naszczescie wersja bez immo czyli bez pilota,

Nie było wersji bez pilota.
Ja też mam 1995 i mam immobiliser. Do deaktywacji/aktywacji (oraz otwierania drzwi) jest używany pilot.
Niektórzy użytkownicy (np. maciej) mają 1995 z pilotem (otwiera drzwi), ale bez immo.

xytras napisał/a:
pytanie drugie - czy sa jakies problemy z zalozeniem np. pilota do centralnego zamka i alarmu do tego modelu R600 95 rok

Jeżeli zmienisz centralkę alarmu i dostaniesz do niej w komplecie pilota (i dodatkowo nie masz immobilisera) to wszystko powinno "grać".

xytras napisał/a:
czy aby miec jeden kluczyk od stacyjki i od drzwi wystarczy wymienic zamki przednich drzwi, klapy i stacyjke? czy cos jeszcze

Jeszcze schowek i ten panel taki pod lewą nogą (tam gdzie się otwiera bagażnik od wewnątrz). W roczniku 1995 jest jeszcze chyba zamek w drzwiach pasażera.
Nie lepiej kupić używany zamek i oddać do speców od zamków, aby dopasowali zapadki do Twojego kluczyka?

xytras - Wto Maj 22, 2007 16:21
Temat postu: a co gdy będzie immo??
piter34 napisał/a:
Nie było wersji bez pilota.
Ja też mam 1995 i mam immobiliser. Do deaktywacji/aktywacji (oraz otwierania drzwi) jest używany pilot.
Niektórzy użytkownicy (np. maciej) mają 1995 z pilotem (otwiera drzwi), ale bez immo.

swietnie cholera - jak sie dowiedziec czy mam immobilizer? czy wersja bez, nie ma diod przy drzwiach? przy kołkach ? lub jak inaczej - zauważcie że mam rozebrany silnik i nie mam jak sprawdzić czy kręci !!

piter34 napisał/a:
xytras napisał/a:
pytanie drugie - czy sa jakies problemy z zalozeniem np. pilota do centralnego zamka i alarmu do tego modelu R600 95 rok

Jeżeli zmienisz centralkę alarmu i dostaniesz do niej w komplecie pilota (i dodatkowo nie masz immobilisera) to wszystko powinno "grać".

aha rozumiem

piter34: ale namieszałeś z tymi cytatami... poprawiłem. Poczytaj sobie forumowe FAQ

piter34 napisał/a:
xytras napisał/a:
czy aby miec jeden kluczyk od stacyjki i od drzwi wystarczy wymienic zamki przednich drzwi, klapy i stacyjke? czy cos jeszcze

Jeszcze schowek i ten panel taki pod lewą nogą (tam gdzie się otwiera bagażnik od wewnątrz). W roczniku 1995 jest jeszcze chyba zamek w drzwiach pasażera.
Nie lepiej kupić używany zamek i oddać do speców od zamków, aby dopasowali zapadki do Twojego kluczyka?


zapomnialem dodać dość ważną rzecz - stacyjka była wymieniana i teraz mam inny kluczyk od drzwi inny od stacyjki - cholera

co zrobic gdy jednak będę mial immobilizer? szukać całego kompletu ? stacyjka, zamki, centralki + kluczyki i piloty ? wtedy bez czerwonego kluczyka również uruchomię ??

piter34 - Wto Maj 22, 2007 17:10

xytras napisał/a:
co zrobic gdy jednak będę mial immobilizer? szukać całego kompletu ? stacyjka, zamki, centralki + kluczyki i piloty ? wtedy bez czerwonego kluczyka również uruchomię ??

Tak. W tym roczniku nie było czerwonego kluczyka.

xytras napisał/a:
zapomnialem dodać dość ważną rzecz - stacyjka była wymieniana i teraz mam inny kluczyk od drzwi inny od stacyjki - cholera

No to kupujesz nowy zamek i idziesz do speców z kluczykiem od stacyjki. Ustawią Ci tak zamek drzwiowy, że wszystko będzie pasować na ten sam kluczyk. :lol:

xytras napisał/a:
swietnie cholera - jak sie dowiedziec czy mam immobilizer? czy wersja bez, nie ma diod przy drzwiach? przy kołkach ? lub jak inaczej - zauważcie że mam rozebrany silnik i nie mam jak sprawdzić czy kręci !!

Wersja bez immo wizualnie nie różni się niczym (kołki, diody) od wersji z immo. Aby sprawdzić trzeba mieć pilota... albo przynajmniej silnik/rozrusznik. ;-)

marthinez - Wto Maj 22, 2007 18:29

piter34 napisał/a:
xytras napisał/a:
swietnie cholera - jak sie dowiedziec czy mam immobilizer? czy wersja bez, nie ma diod przy drzwiach? przy kołkach ? lub jak inaczej - zauważcie że mam rozebrany silnik i nie mam jak sprawdzić czy kręci !!

Wersja bez immo wizualnie nie różni się niczym (kołki, diody) od wersji z immo. Aby sprawdzić trzeba mieć pilota... albo przynajmniej silnik/rozrusznik. ;-)


Modele z immo miały migający zielony symbol kluczyka na obrotomierzu.
Ale to chyba w nowszych wersjach :???:

piter34 - Sro Maj 23, 2007 08:47

marthinez napisał/a:
Modele z immo miały migający zielony symbol kluczyka na obrotomierzu.

W starszych nie ma symbolu, a może być immo.

marthinez napisał/a:
Ale to chyba w nowszych wersjach :???:

Tak, dokładnie. :)

marthinez - Sro Maj 23, 2007 17:35

piter34 napisał/a:
marthinez napisał/a:
Modele z immo miały migający zielony symbol kluczyka na obrotomierzu.

W starszych nie ma symbolu, a może być immo.

marthinez napisał/a:
Ale to chyba w nowszych wersjach :???:

Tak, dokładnie. :)


Tak podejrzewałem. Dzięki za info. :wink:

ADAM1 - Sro Maj 23, 2007 21:05

piter34 napisał/a:
Aby sprawdzić trzeba mieć pilota... albo przynajmniej silnik/rozrusznik.


Wystarczy podlaczony akumulator , prubowka do pradu i kolega do pomocy :grin:
Nalerzy prubowke polaczyc jednym koncem do masy, natomiast drugi wpinamy do przewodu sygnalowego rozrusznika. Kolega przekreca stacyjke w pozycje 3, a my patrzymy, czy prubowka sie swieci.......

Pozdrawiam