|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R414] Problem z pilotem
speedxp - Czw Maj 24, 2007 17:58 Temat postu: [R414] Problem z pilotem Witam.
W dniu dzisiejszym padł mi pilot,oczywiscie brak zapasowego .Co mogę zrobić w zaistniałej sytuacji??.Pilot jest zrobiony na układzie Elex 15101.
piter34: retusz tematu
krzych1 - Czw Maj 24, 2007 20:38
Witam.
Najprościej rzecz ujmując, naprawić Nie jest to złośliwość, sam przez to przechodziłem. Skorzystaj z funkcji "szukaj": http://www.roverki.pl/forum/search.php, tam będzie o tym naprawdę dużo napisane. Z pewnością sobie poradzisz.
Ps. Nie można ci na tym etapie pomóc, gdyż praktycznie nic nie napisałeś o usterce. A powodów może być mnóstwo: poczynając od zanieczyszczenia pilota, "końca" baterii, uszkodzenia obudowy, aż do fizycznego uszkodzenia układu. Poza tym sprawdź, czy jest to pilot 3TXA, czy 3TXB (taką nomenklaturą posługuje się większość ROVERkowiczów). No i popraw delikatnie temat, zgodnie z zasadami kącika. Powodzenia!
Gdybyś sobie nie poradził, to napisz coś więcej o usterce: na czym polega, jak to się stało, czy problem pojawił się nagle, czy narastał od dłuższego czasu. Wtedy spróbujemy pomóc.
[ Dodano: Czw Maj 24, 2007 9:50 pm ]
speedxp napisał/a: | padł mi pilot,oczywiscie brak zapasowego .Co mogę zrobić w zaistniałej sytuacji??. |
A masz 4-ro cyforwy kod do immo? Jeżeli tak, to nie jest tak tragicznie. W przeciwnym wypadku (odpukać w niemalowane!) czeka cię, a raczej twojego ROVERka, podróż na lawecie do najbliższego warsztatu, gdzie taki kod będą w stanie odczytać. O tym też wcześniej pisano dużo. O tyle dobrze, że jesteś z Królewskiego Miasta Krakowa, tam na pewno coś znajdziesz, koszt tarnsportu niższy No ale to jest "czarny scenariusz". Myślę, że uda ci się uruchomić pilot. Poza tym, jeżeli jest to bardzo pilna sprawa, to skontaktuj się na priva z niezawodnym piter34 - Wiceprezes Klubu (też Krakus), on na pewno coś wymyśli!
speedxp - Pią Maj 25, 2007 07:32
Witam.
Jest to wersja 3TXA.Z tego co się dowiedziałem to usterka pojawiła się nagle( samochód pożyczył szwagier ).Napięcie dochodzi do ELEXA lecz padł blok generatora.Jedyne widoczne uszkodzenie to ukruszenie pojemności smd obok rezystora 5,1 K znajdującego się po lewej stronie układu.Ze względu na brak schematu nie jestem w stanie oszacować jaka jest to pojemność.Samochód jest sprowadzany z włoch ,oczywiście kodu do immo brak
Brt: Popraw proszę temat dopisując model auta w nawiasie kwadratowym, zgodnie z zasadami
tolik - Pią Maj 25, 2007 17:43
Jak nie uda Ci się naprawić tego pilota,to kupuj używany w komisie na www.tomateam.pl
i zaprogramuj go w ASO lub u kogoś kto ma testbook do rovera, a przy okazji dostaniesz kod wyłączający immobiliser.
powodzenia
speedxp - Pią Maj 25, 2007 18:05
Ufff udało sie go naprawić .Urwana była jedna noga od kwarcu od strony elementów.Pozostały mi jeszcze 2 problemy ,pierwszy z nich to jaka tam ma być pojemność .Pilot bez niej działa ale nie wiem jak długo.Druga sprawa to chciałbym na wszelki wypadek oraz z powinności dorobić pilota lub dowiedzieć się jak w razie awarii odłączyć centralkę.
PTE - Pią Maj 25, 2007 21:17
speedxp napisał/a: | Ufff udało sie go naprawić .Urwana była jedna noga od kwarcu od strony elementów.Pozostały mi jeszcze 2 problemy ,pierwszy z nich to jaka tam ma być pojemność .Pilot bez niej działa ale nie wiem jak długo.Druga sprawa to chciałbym na wszelki wypadek oraz z powinności dorobić pilota lub dowiedzieć się jak w razie awarii odłączyć centralkę. |
Popytaj może na forum Elektrody, tam jest wielu speców.
|
|