Zobacz temat - [R623] Problem po stłuczce
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R623] Problem po stłuczce

polok4 - Czw Maj 31, 2007 19:06
Temat postu: [R623] Problem po stłuczce
moja 623 po zderzeniu czołowym nie chce odpalić, auto zostało zrobione i nic, podobno jest jakiś czujnik wypadkowy tylko nikt niewie gdzie, mój rover to rocznik 94 z silnikiem 2,3 accorda
mmaniek - Czw Maj 31, 2007 19:38

W 400 tce jest wewnątrz,za konsolą środkową od tyłu, mniej więcej na wysokości popielniczki. Nie wiem jak w 600. :neutral:
polok4 - Czw Maj 31, 2007 20:19

W tym miejscu już szukaliśmy i nic

[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 9:23 pm ]
podobno w tych starszych modelach wogóle go niema
czy ktoś może to potwierdzić

mmaniek - Czw Maj 31, 2007 20:27

To sprawdź czy pompa podaje paliwo, to będziesz wiedział czy "zawór bezpieczeństwa" jest czy nie.
polok4 - Czw Maj 31, 2007 20:50

Wiem na pewno że nie ma iskry
ADAM1 - Czw Maj 31, 2007 21:01

Cewke sprawdzaliscie??????
mmaniek - Czw Maj 31, 2007 21:49

W aucie była poduszka?
czytałem, ze daje sygnał do kompa o tym że "wystrzeliła". Być może potrzebny jest reset? :roll:

sTERYD - Czw Maj 31, 2007 22:03

mmaniek napisał/a:
Być może potrzebny jest reset?

nie tyle reset co wymiana czujnika SRS
niestety jest to element jednorazowy, więc jeśli poduszka odpala to trzeba go również wymienić. Niestety czasem nawet jak nie wystrzeli poducha też :(

PHJOWI - Czw Maj 31, 2007 22:22

sprawdzcie na scianie grodziowe od silnika czy nie ma takiego okrągłego gumowego przycisku , 600 musi mieć odcięcie nawet EPC podaje taką części. INERTIA FUEL SHUT-OFF SWITCH ifs . Wróznych modelach to było według autodaty jest to pod konsolą centralną ,a według czestych naprawa sptykam się na płycie grodziowej.
polok4 - Pią Cze 01, 2007 04:44

Mechanik który poskładał przód twierdzi że obszukał całą komorę silnika i nic nie znalazł. Mam informację z różnych źródeł że ten model nie posiadał takiego czujnika.
Marrkus - Pią Cze 01, 2007 09:55

Jeżeli dobrze pamiętam to jest coś (zawór) ale miałem instrukcję po niemiecku to nie wiedziałem o co chodzi.
Poszukaj w kabinie za konsolą środkową na wysokości radia - tak jak byś chciał zobaczyć wiązke kabli od radia od strony kieowcy - nie umiem wytłumaczyć ale postaram sie wrzucić fotke

[ Dodano: Pią Cze 01, 2007 11:04 am ]


[ Dodano: Pią Cze 01, 2007 11:07 am ]


[ Dodano: Pią Cze 01, 2007 11:08 am ]
udało sie :wink:

ADAM1 - Pią Cze 01, 2007 18:40

W/g tego opisu, czujnik zajduje sie na scianie grodziowej od wewnatrz, na wysokosci popielniczki po prawej stronie. Na moje oko powinien sie znajdowac gdzies za parownikiem
marthinez - Pią Cze 01, 2007 19:08

ADAM1 napisał/a:
W/g tego opisu, czujnik zajduje sie na scianie grodziowej od wewnatrz, na wysokosci popielniczki po prawej stronie. Na moje oko powinien sie znajdowac gdzies za parownikiem

Koło pedału gazu po lewej stronie. :wink:

polok4 - Pią Cze 01, 2007 19:49

Gorąco dziękuję wszystkim za pomoc
Ale "mój" mechanik twierdzi że tam nic niema
Chyba jutro sam pojadę do warsztatu i poszukam
Wdzięczny polok4

kwiatekt11 - Pią Cze 01, 2007 21:30

polok4 napisał/a:
Gorąco dziękuję wszystkim za pomoc
Ale "mój" mechanik twierdzi że tam nic niema
Chyba jutro sam pojadę do warsztatu i poszukam
Wdzięczny polok4
jest to na 100%, przykrecone jest to do takiej rury która jest wspornikiem kolumny kierowniczeji, jest przykrecona to tunelu srodkowego, znajduje sie to zaraz za popielniczka, jest dokładnie w tym miesjcu co na tej fotce tylko za plastikiem od srodka
ADAM1 - Sob Cze 02, 2007 12:52

marthinez napisał/a:
Koło pedału gazu po lewej stronie.


Przecierz jest wyraznie napisane na wysokosci popielniczki po prawej stronie

"....hinter dem Ascherbecher vorn auf der rechten Seite......"

Pozdrawiam

marthinez - Sob Cze 02, 2007 14:43

ADAM1 napisał/a:
marthinez napisał/a:
Koło pedału gazu po lewej stronie.


Przecierz jest wyraznie napisane na wysokosci popielniczki po prawej stronie

"....hinter dem Ascherbecher vorn auf der rechten Seite......"

Pozdrawiam

Masz rację. Tak jest napisane.
Ja wczoraj sprawdzałem u siebie i jest po lewej stronie. Może w R623 jest inaczej.
A tak pisze w mojej instrukcji obsługi:

ADAM1 - Sob Cze 02, 2007 17:18

marthinez napisał/a:
A tak pisze w mojej instrukcji obsługi:


U ciebie faktycznie jest po lewej stronie

Zupelnie tego nie rozumiem, takie czesci powinny miec stale miejsce montarzu, no chyba ze jeden to anglik a inny to stary kontynent

marthinez - Sob Cze 02, 2007 17:46

ADAM1 napisał/a:
jeden to anglik a inny to stary kontynent

Chyba nie, bo oba teksty są po niemiecku. :roll:

ADAM1 - Sob Cze 02, 2007 18:01

marthinez napisał/a:
Chyba nie, bo oba teksty są po niemiecku.


Nie jasno sie wyrazilem -sorki- chodzilo mi ogulnie o ruznice pomiedzy anglikiem a starym kontynentem. Nie rozumiem ruznic pomiedzy samochodami pochodzacymi z jednedo exportu/jednego docelowego kraju

Wlasnie sprawdzilem u siebie i jest tak samo jak u ciebie

polok4 - Czw Cze 07, 2007 08:41

JEST !! !!!
Auto odpaliło bez problamu. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Dozgonnie wdzięczny Wojtek

[ Dodano: Czw Cze 07, 2007 9:43 am ]
JEST !! !!!
Auto odpalilo i jeździ>
Dzięki wszystkim za pomoc
Wdzięczny Wojtek

piter34 - Czw Cze 07, 2007 11:49

polok4 napisał/a:
EST !! !!!
Auto odpaliło bez problamu. Dziękuję wszystkim za pomoc.

Tzn. co pomogło?