|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R623] Problem po stłuczce
polok4 - Czw Maj 31, 2007 19:06 Temat postu: [R623] Problem po stłuczce moja 623 po zderzeniu czołowym nie chce odpalić, auto zostało zrobione i nic, podobno jest jakiś czujnik wypadkowy tylko nikt niewie gdzie, mój rover to rocznik 94 z silnikiem 2,3 accorda
mmaniek - Czw Maj 31, 2007 19:38
W 400 tce jest wewnątrz,za konsolą środkową od tyłu, mniej więcej na wysokości popielniczki. Nie wiem jak w 600.
polok4 - Czw Maj 31, 2007 20:19
W tym miejscu już szukaliśmy i nic
[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 9:23 pm ]
podobno w tych starszych modelach wogóle go niema
czy ktoś może to potwierdzić
mmaniek - Czw Maj 31, 2007 20:27
To sprawdź czy pompa podaje paliwo, to będziesz wiedział czy "zawór bezpieczeństwa" jest czy nie.
polok4 - Czw Maj 31, 2007 20:50
Wiem na pewno że nie ma iskry
ADAM1 - Czw Maj 31, 2007 21:01
Cewke sprawdzaliscie??????
mmaniek - Czw Maj 31, 2007 21:49
W aucie była poduszka?
czytałem, ze daje sygnał do kompa o tym że "wystrzeliła". Być może potrzebny jest reset?
sTERYD - Czw Maj 31, 2007 22:03
mmaniek napisał/a: | Być może potrzebny jest reset? |
nie tyle reset co wymiana czujnika SRS
niestety jest to element jednorazowy, więc jeśli poduszka odpala to trzeba go również wymienić. Niestety czasem nawet jak nie wystrzeli poducha też
PHJOWI - Czw Maj 31, 2007 22:22
sprawdzcie na scianie grodziowe od silnika czy nie ma takiego okrągłego gumowego przycisku , 600 musi mieć odcięcie nawet EPC podaje taką części. INERTIA FUEL SHUT-OFF SWITCH ifs . Wróznych modelach to było według autodaty jest to pod konsolą centralną ,a według czestych naprawa sptykam się na płycie grodziowej.
polok4 - Pią Cze 01, 2007 04:44
Mechanik który poskładał przód twierdzi że obszukał całą komorę silnika i nic nie znalazł. Mam informację z różnych źródeł że ten model nie posiadał takiego czujnika.
Marrkus - Pią Cze 01, 2007 09:55
Jeżeli dobrze pamiętam to jest coś (zawór) ale miałem instrukcję po niemiecku to nie wiedziałem o co chodzi.
Poszukaj w kabinie za konsolą środkową na wysokości radia - tak jak byś chciał zobaczyć wiązke kabli od radia od strony kieowcy - nie umiem wytłumaczyć ale postaram sie wrzucić fotke
[ Dodano: Pią Cze 01, 2007 11:04 am ]
[ Dodano: Pią Cze 01, 2007 11:07 am ]
[ Dodano: Pią Cze 01, 2007 11:08 am ]
udało sie
ADAM1 - Pią Cze 01, 2007 18:40
W/g tego opisu, czujnik zajduje sie na scianie grodziowej od wewnatrz, na wysokosci popielniczki po prawej stronie. Na moje oko powinien sie znajdowac gdzies za parownikiem
marthinez - Pią Cze 01, 2007 19:08
ADAM1 napisał/a: | W/g tego opisu, czujnik zajduje sie na scianie grodziowej od wewnatrz, na wysokosci popielniczki po prawej stronie. Na moje oko powinien sie znajdowac gdzies za parownikiem |
Koło pedału gazu po lewej stronie.
polok4 - Pią Cze 01, 2007 19:49
Gorąco dziękuję wszystkim za pomoc
Ale "mój" mechanik twierdzi że tam nic niema
Chyba jutro sam pojadę do warsztatu i poszukam
Wdzięczny polok4
kwiatekt11 - Pią Cze 01, 2007 21:30
polok4 napisał/a: | Gorąco dziękuję wszystkim za pomoc
Ale "mój" mechanik twierdzi że tam nic niema
Chyba jutro sam pojadę do warsztatu i poszukam
Wdzięczny polok4 | jest to na 100%, przykrecone jest to do takiej rury która jest wspornikiem kolumny kierowniczeji, jest przykrecona to tunelu srodkowego, znajduje sie to zaraz za popielniczka, jest dokładnie w tym miesjcu co na tej fotce tylko za plastikiem od srodka
ADAM1 - Sob Cze 02, 2007 12:52
marthinez napisał/a: | Koło pedału gazu po lewej stronie. |
Przecierz jest wyraznie napisane na wysokosci popielniczki po prawej stronie
"....hinter dem Ascherbecher vorn auf der rechten Seite......"
Pozdrawiam
marthinez - Sob Cze 02, 2007 14:43
ADAM1 napisał/a: | marthinez napisał/a: | Koło pedału gazu po lewej stronie. |
Przecierz jest wyraznie napisane na wysokosci popielniczki po prawej stronie
"....hinter dem Ascherbecher vorn auf der rechten Seite......"
Pozdrawiam |
Masz rację. Tak jest napisane.
Ja wczoraj sprawdzałem u siebie i jest po lewej stronie. Może w R623 jest inaczej.
A tak pisze w mojej instrukcji obsługi:
ADAM1 - Sob Cze 02, 2007 17:18
marthinez napisał/a: | A tak pisze w mojej instrukcji obsługi: |
U ciebie faktycznie jest po lewej stronie
Zupelnie tego nie rozumiem, takie czesci powinny miec stale miejsce montarzu, no chyba ze jeden to anglik a inny to stary kontynent
marthinez - Sob Cze 02, 2007 17:46
ADAM1 napisał/a: | jeden to anglik a inny to stary kontynent |
Chyba nie, bo oba teksty są po niemiecku.
ADAM1 - Sob Cze 02, 2007 18:01
marthinez napisał/a: | Chyba nie, bo oba teksty są po niemiecku. |
Nie jasno sie wyrazilem -sorki- chodzilo mi ogulnie o ruznice pomiedzy anglikiem a starym kontynentem. Nie rozumiem ruznic pomiedzy samochodami pochodzacymi z jednedo exportu/jednego docelowego kraju
Wlasnie sprawdzilem u siebie i jest tak samo jak u ciebie
polok4 - Czw Cze 07, 2007 08:41
JEST !!!
Auto odpaliło bez problamu. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Dozgonnie wdzięczny Wojtek
[ Dodano: Czw Cze 07, 2007 9:43 am ]
JEST !!!
Auto odpalilo i jeździ>
Dzięki wszystkim za pomoc
Wdzięczny Wojtek
piter34 - Czw Cze 07, 2007 11:49
polok4 napisał/a: | EST !!!
Auto odpaliło bez problamu. Dziękuję wszystkim za pomoc. |
Tzn. co pomogło?
|
|