Zobacz temat - [R75] Klimatyzacja - filtry
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Klimatyzacja - filtry

romans - Sro Cze 20, 2007 09:40
Temat postu: [R75] Klimatyzacja - filtry
Jeżeli chodzi o techniczne sprawy jestem laikiem i potrzebuje malej porady. Jakie filtry wymienić przy konserwacji klimatyzacji w R75. Czy np filtr przeciwpyłkowy FILTRON rozm. 396x275x36 mm to jest to i czy nalezy tez wymienic filtr powowietrza? A może inne propozycje filtrów (producentów)?
henryk - Sro Cze 20, 2007 10:39

Filtr powietrza (do silnika) nie ma nic wspólnego z klimatyzacją, natomiast jest bardzo ważne, żeby był wymianiany regularnie.
Poniżej lista filtrów, które ja zastosowałem, co nie należy utożsamiać z rekomendacją:

Filtr oleju : Filtron 649/2 OE = 18 zł
Filtr paliwa : Filtron 940 PP = 64 zł
Filtr powietrza : MANN C15 105/1 = 86 zł (akurat w tym przypadku mechanik uważał, że to bardzo dobry filtr)
Filtr pyłkowy : Filtron 1145K = 84 zł

P.S. ceny orientacyjne i zależą od warsztatu

tommsz - Sro Cze 20, 2007 22:25

Witam
przestrzegam przed zakupem filtra kabinowego węglowego włoskiej firmy Zaffo sprzedawanego na Allegro za ok 50 zł. Jest to filtr bez ramki plastikowej, nie da się go trwale zamocować w przewidzianym dla filtra miejscu. Kolejna nauczka dla mnie, że nie mają sensu tego typu oszczędności.
Pozdrawiam

Piotrass - Sro Cze 20, 2007 23:37

tommsz napisał/a:
przestrzegam przed zakupem filtra kabinowego węglowego włoskiej firmy Zaffo sprzedawanego na Allegro
Dzięki za info bo właśnie miałem zamiar go zamówić.
jarema - Sro Cze 20, 2007 23:50

potwierdzam ten włoski filtr jest do niczego, wylata bo nie ma plastikowej ramki. kto to w ogóle produkuje? szok.też sie nadziałem na niego.
Marian_K - Sro Cze 20, 2007 23:56

tommsz napisał/a:
przestrzegam przed zakupem filtra kabinowego węglowego włoskiej firmy Zaffo