|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [Honda Accord] Turbina po regeneracji i brak mocy
Ali - Pią Cze 22, 2007 20:50 Temat postu: [Honda Accord] Turbina po regeneracji i brak mocy Witam i najpierw chciałem przywitać wszystkich szanownych ROVERowców i ACCORDzistów na tym forum.
Mam dosyć powyżny problem z mocą w mojej hondzie. Tak jak pisałem w temacie turbina jest po regeneracji, końcówki wtrysków wymienione, olej wymieniony, wszystkie filtry również i auto straciło moc. Dodam że samochód był u mechanika i on uparcie twierdzi że to jest wina przepływomierza, jednak ja tego nie jestem pewien bo auto przed remontem szło o wiele lepiej. Dodatkowo sprawdziłem napięcia na poszczególnych stykach przepływomierza zgodnie z tym co znalazłem na tym forum i napięcia pasują, więc mam dylemat. Mechanior natomiast twierdzi że sprawdzał przeływówke też i mówi że uszkodzona. Po odłączeniu nie ma różnicy w mocy.
Turbina napewno sprawna bo węże jak przygazuje robią się twarde aż miło, wszystkie połączenia są wykonane prawidłowo i nigdzie powietrze nie ucieka. Dowiedziałem się również że może być to wina czujnika ciśnienia doładowania, ale nie wiem jak go sprawdzić, dodam że przy odłączeniu wężyka od czujnika również nie ma różnicy. Nie wiem co mam robić, nie kupie nowego przepływomierza dopóki nie będę pewien że to on jest winien.
I jeszcze jedno małe pytanko, po włączeniu zapłonu z pompy wtryskowej dobiega takie ciche brzęczenie które po odpaleniu silnika cichnie. Czy to normalne? Wcześniej tego nie słyszałem.
Zientas - Pią Cze 22, 2007 22:43
Ali napisał/a: | Czy to normalne? Wcześniej tego nie słyszałem. |
Normalne. Wcześniej pewnie nie zwróciłeś uwagi.
Może jeszcze się przestawił ząbek na pasku od pompy wtryskowej i się czas wtrysku zmienił... może ktoś coś wymyśli.
Widzę, że z Włoszakowic jesteś. Masz tam jakiś dieselserwis na ul. Jana Otto czy cuś podjedź. Chociaż, ja z jego usług średnio zadowolony byłem.
Ali - Pią Cze 22, 2007 22:54
Z pompą i rozrządami nie było nic robione bo wszystko ok.
Jest u nas jeszcze jeden diesel service na ulicy Dłużyńskiej i ja byłem tam. Pozytywne opinie krążą na jego temat i ma profesionalny sprzęt do diesli. Jednak dziwi mnie fakt że wcześniej było lepiej. Sam już nie wiem co mam myśleć. Samochód zachowuje się jak wolnossący 50 konny diesel.
Damianin - Pią Cze 22, 2007 22:56
Ali napisał/a: | Samochód zachowuje się jak wolnossący 50 konny diesel. |
No to na komputer go. Może komp działa w jakimś dziwnym trybie serwisowym...
Przepływka daje znać przy wyższych obrotach.
Ali - Sob Cze 23, 2007 14:44
To może czujnik ciśnienia doładowania? Jak odłącze wężyk od niego to nie ma żadnej różnicy.
Jutro chyba pojade do Osowej Sieni na diagnostyke, mam nadzieję że coś z tego wyjdzie:)
Pozdrawiam
Brt - Wto Cze 26, 2007 12:56
Masz rzut beretem do Osowej, może pomogą A czy kontrolka check engine Ci sie świeci?? CZy sprawdzałeś błędy kompa?? Całkiem możliwe, że to czujnik ciśnienia doładowania. Jeśli komp dostaje błędny sygnał od niego, to przechodzi w tryb serwisowy i wtedy ma dynamikę "maluszka". A czy wszystkie przewody, szczególnie ten od pierwszego wtryskiwacza są OK??
To na 95% nie jest wina przepływki, tym bardziej, że napięcia Ci sie zgadzają. Dla pewności możesz ją odpiąć i sprawdzić, czy jest różnica.
Przy okazji pytanie: gdzie regenerowałeś turbinę i jaki był koszt. I czemu zmieniałeś końcówki wtrysków?? Nie wiem, czy dobrze kojarze, ale te wtryskiwacze jakoś trzeba ustawić, po wymienie końcówek.
Ali - Wto Cze 26, 2007 22:01
Kontrolka check mi się nie świeci. Błędy kompa sprawdzałem i nic, kompletnie nic nie pokazuje (bezprzerwy "miga" 12).
Turbine regenerowałem bo leciał z niej olej niemalże ciurkiem i strasznie brał, olej przez to. Końcówki wtrysków mechanior sprawdzał bo mu kazałem i stwierdził że są do wymiany, dodam jeszcze że samochód strasznie kopcił na czarno i niebiesko, teraz mam z tym spokój, ale nie ma mocy:(
Samochód miałem u nas we włoszakowicach, gość jako jedyny u nas ma profesionalny sprzęt to sprawdzania wtryskiwaczy i pomp. Turbina jak się dowiedziałem była robiona właśnie w Osowej Sieni i za nią zapłaciłem 700PLN.
A jeżeli chodzi o diagnostyke na kompie to kolesiowi z Osowej dopiero będzie pasować w następnym tygodniu bo podobno gdzieś wyjechał.
Pozdrawiam
strumyk1977 - Sro Cze 27, 2007 19:31
jutro odbieram swoją 600-tkę z Osowej. Wymienili rozrząd, zregenerowali turbine (nawet zapasową która byla w bagazniku tu +), wymienili olej i filtr, ustawili kąt wtrysku i posprawdzali przewody okołosilnikowe- po rozmowie telefonicznej odniosłem wrażenie, że są fachowcami w swojej dziedzinie- lecz na 100% przekonam się jutro gdy dosiądę mojego rowerka i pokonam nim trasę do Głogowa. Jutro wystawię im ocenę...
Ali - Sro Cze 27, 2007 20:22
Więc czekam na opinie co i jak. Mi powiedzieli żebym dzwonił w poniedziałek, może coś z tego wyjdzie, bo przecież tym się już jechać nie da:(
Muł straszny!
piter34 - Czw Cze 28, 2007 10:11
strumyk1977 napisał/a: | jutro odbieram swoją 600-tkę z Osowej. Wymienili rozrząd, zregenerowali turbine (nawet zapasową która byla w bagazniku tu +), wymienili olej i filtr, ustawili kąt wtrysku i posprawdzali przewody okołosilnikowe- po rozmowie telefonicznej odniosłem wrażenie, że są fachowcami w swojej dziedzinie- lecz na 100% przekonam się jutro gdy dosiądę mojego rowerka i pokonam nim trasę do Głogowa. Jutro wystawię im ocenę... |
Czy Ci Panowie z Osowej są dodani na stronę klubową do działu "części i warsztaty"?
Brt - Czw Cze 28, 2007 10:22
Nie, bo nie mam adresu ani nazwy warsztatu, tylko nr telefonu Jak ktoś jest w posiadaniu adresu, to please o dodanie na stronę klubową, lub przesłanie danych do mnie
piter34 - Czw Cze 28, 2007 10:23
Brt napisał/a: | Nie, bo nie mam adresu ani nazwy warsztatu, tylko nr telefonu |
No to dzwoń i pytaj
Ali - Czw Cze 28, 2007 16:34
No i poszło na priv:)
Pozdrówka
strumyk1977 - Czw Cze 28, 2007 22:03
Witam. Juz odebrałem autko z Osowej Sieni. Teraz jazda to czysta przyjemność. POdkręcili kąt wtrysku i szlutowali jeden kabelek w kablach okołosilnikowych- teraz nic nie szarpie i nie miga kontrolka check, brak równiez wskazań na kod 64!!!. W turbinie zmienili uszczelniacze i poddali ją piaskowaniu- druga z bagażnika również- teraz nie kopci i ma kopa= jeszcze nie wiem jak ze spalaniem, musze sprawdzić na dłuższej trasie (i mam zapasową turbinę). Rozrzad wymieniony (paski nowe od firmy)- rolki ze starego juz były wyjechane i łożyska szumiały o czym zresztą sam się przekonałem jak wziąłem je do reki- to był ostatni gwizdek na wymianę rozrządu. Wymienili olej (Shel półsyntetyk do disla) i filtr oleju. Cena... znacznie poniżej tysiąca zł. Jestem zadowolony z usług tego zakładu i właśnie zyskali stałego klienta. POzdrawiam roverkowiczów.
piter34 - Pon Lip 02, 2007 10:24
Czy się dowiemy w końcu jak się nazywa ten zakład, jaki jest adres oraz telefon...?
Brt - Pon Lip 02, 2007 11:40
Przeciez go dodałem do listy i go nie widzę
piter34 - Pon Lip 02, 2007 14:19
Brt napisał/a: | Przeciez go dodałem do listy i go nie widzę |
Do jakiej listy?
Brt - Pon Lip 02, 2007 14:32
No do działu czesci i warsztaty W czwartek zaraz po otrzymaniu skanu wizytówki
piter34 - Pon Lip 02, 2007 14:44
Brt napisał/a: | No do działu czesci i warsztaty W czwartek zaraz po otrzymaniu skanu wizytówki |
Musisz to jeszcze jako admin strony klubowej zaakceptować.
Brt - Pon Lip 02, 2007 15:00
hmmm serio chyba jednak sie wybiorę na kurs do Ciebie
piter34 - Pon Lip 02, 2007 20:21
Dodany. Można dodawać oceny:
http://www.roverki.pl/gar...iewslink&sid=34
|
|