|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Powitania - Serwus jestem z zielonej góry
xROnx - Pią Lip 13, 2007 16:55 Temat postu: Serwus jestem z zielonej góry Witam!
Mam na imie Szymon i jestem z Zielonej Góry
No i stało sie:)
kupilem sobie rower:)...oczywiscie rover'a 214 Si 1.4 16V z klimą:) poprzednie auto seat ibiza 1.3 1994r 55KM....
Chcialbym wszystkich przywitac. jak na razie moje zadowolenie z rovera z biegiem czasu rosnie bardzo szybko(a mam go od 12.07.07):)na razie przygotowuje sie do instalacji radia i glosnikow w drzwi potem jakies aluski i bedzie super:)
jak tylko naprawia moj aparat cyfrowy (ktory z reszta popsula mi moja bratowa) to oczywiscie fotki cyku cyku i bedzie na necie:)
pozdrawiam
Szymon (xROnx)
Paul - Pią Lip 13, 2007 16:57
WItamy na forum, zapraszamy do Klubu i życzymy zadowolenia z RoVerka
Tempest - Pią Lip 13, 2007 17:26
witamy nowego czterokołowca
MaReK - Pią Lip 13, 2007 17:51
Witaj,
Ochrzan bratowa
Co bedziesz montowal w rovekru? Jakie car audio?
Jakie felgi masz i jakie zamierzasz wlozyc?
Koniecznie wzbogac swojego RRRumaka w alu ramki na zegary.
Pozdrawiam,
thef - Pią Lip 13, 2007 18:05
Witamy serdecznie w szeregach właścicieli tych cudnych samochodów
xROnx napisał/a: | jak na razie moje zadowolenie z rovera z biegiem czasu rosnie bardzo szybko(a mam go od 12.07.07):) |
A jeszcze bardziej zadowolony będziesz jak wsiąkniesz w roverkowe towarzystwo podszas spotów, zlotów i oczywiście tu na forum
freestyler - Pią Lip 13, 2007 18:43 Temat postu: Re: Serwus jestem z zielonej góry witam na forum
walkie - Pią Lip 13, 2007 18:47
Witaj
Zapraszamy na spoty do nas
xROnx - Pią Lip 13, 2007 22:20
ah coz za przywitanie. nie spodziewalem sie