|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [R all] Blacha na ROVERKACH
zyga - Wto Lip 17, 2007 12:30 Temat postu: [R all] Blacha na ROVERKACH Witam jeżdżę R420TD /97 rok/ od siedmiu lat przejechałem 230000 km. Auto genialne przymierzam się do kupna drugiego R45. Przez siedem lat oprócz normalnej eksploatacji, zgodnej z książką wymieniłem raz tarcze hamulcowe 3 razy klocki i ostatnio jeden sworzeń dolny i górne i to wszystko REWELACJA! ALE niestety tylne nadkole to bąble a pod bąblami prawie blachy nie ma ale to jeszcze nic sotatnio wyszedł mi bąbel na dachu w narożu spod uszczelki szyby czyli trzeba będzie łatać dach to mnie przeraziło więc w strzymałem sie z kupnem drugiego. Moje pytanie do użtkowników czy to przypadek czy standard??
Pozdrawiam
piter34 - Wto Lip 17, 2007 12:56
Pytasz użytkowników wszystkich ROVERków, czy tylko posiadaczy R400?
Jeżeli druga opcja, to zmień proszę tytuł wątku, aby było wiadomo jakiego modelu dotyczy.
zyga - Wto Lip 17, 2007 13:28 Temat postu: Blacha na Roverkach Bardzo interesująca by była opinia użytkowników także innych modeli
Pozdrawiam
Olo12 - Wto Lip 17, 2007 13:39
Mój Rover 75 jest z 2000 r i nie ma śladu rdzy i mam nadzieję że słowo rdza dla tego modelu nie istnieje.
piter34 - Wto Lip 17, 2007 13:58
W R600 lubią rdzewieć tylne błotniki.
Co do R400 to jest dokładnie tak samo (tylne błotniki). Rdza w tym miejscu, w tym modelu to nic "nadzwyczajnego".
thef - Wto Lip 17, 2007 14:01
Ja na przykładzie swojego auta mogę stwierdzić, że blachy są w świetnym stanie choć autko ma już 12 lat. Zresztą widząc inne roverki jakoś nigdy nie rzuca mi się w oczy korozja. Coś w tym musi chyba być . Mój kuzyn lakiernik też twierdzi, że roverki mają niezłe blachy, przynajmniej w porównaniu z oplami i fordami.
KRYS - Wto Lip 17, 2007 19:09
W 600-kach tylne nadkola lubią się zaczerwienić.
tolik - Wto Lip 17, 2007 19:18 Temat postu: 416 Si W moim roverku z 97r jak narazie nie zauważyłem śladu rdzy.