Zobacz temat - [R820] Czy można zastąpić silnik 180KM silnikiem 200 KM
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 800 - [R820] Czy można zastąpić silnik 180KM silnikiem 200 KM

marcus - Sob Lip 21, 2007 11:42
Temat postu: [R820] Czy można zastąpić silnik 180KM silnikiem 200 KM
Dokładnie jak w temacie, silnik jest z roverka serii 600, ale taki sam jak u mnie, tyle że 200 KM, u mnie jest 180 KM, mam zamiar go kupić, jednak pytanie czy nie będę miał problemów z montażem. Moge go mieć z turbiną i wtryskiwaczami.
Aha jeszcze rocznik ten silnik jest z 94 roku
Z góry dzieki za pomoc
Jest to silnik z allegro, a to link do niego
http://moto.allegro.pl/it...pe_620_820.html

GG - Sob Lip 21, 2007 16:50

Chyba łatwiej (taniej) było by "stiuningować" ten który masz. Może przeprogramowanie komputera by wystarczyło... Ale lepiej niech się wypowie ktoś mądrzejszy.
marcus - Sob Lip 21, 2007 21:16

Problem jest w tymż że nie koniecznie chce go tuningowac. Poprostu silnik mi padł w moim roverku i mam problemy z zakupem tłoków i różnych innych pierdół. Mam możliwość kupić inny i chyba tak będzie łatwiej.
Dzieki za zainteresowanie

Marrkus - Nie Lip 22, 2007 18:16

Myślę że nie będzie większego problemu. Różnice pomiędzy modelami wynikają jedynie z małych zmian technicznych i posiadania lub nie klimatyzacji w konkretnym modelu. Na obu zdjęciach silników z allegro są wersjami z aut bez klimy. Ale jak będziesz miał swój silnik i którykolwiek z tych sprawnych to myślę że złożysz wszystko do kupy i będzie ok.
Kiedyś na ebay-u widziałem silnik 2.0 turbo nówkę sztukę jeszcze zapakowaną w skrzynie i papiery cczyściutki - piękny za 500-600 funciaków to dopiero okazja

marcus - Nie Lip 22, 2007 21:49

Dzięki myślę że wstawię silnik kuiony i chyba niebędzie większego problemu z dostosowaniem klimy i dostosowaniem kompa.
piter34 - Pon Lip 23, 2007 13:20

marcus napisał/a:
Dokładnie jak w temacie, silnik jest z roverka serii 600, ale taki sam jak u mnie, tyle że 200 KM, u mnie jest 180 KM, mam zamiar go kupić, jednak pytanie czy nie będę miał problemów z montażem. Moge go mieć z turbiną i wtryskiwaczami.

Czy seria T o mocy 180KM to nie jest po prostu zdławione 200KM (zmiany oprogramowania w komputerze)?
Silnik był dławiony bo w tamtym czasie "flagowym" i najmocniejszym silnikiem było 2.7 V6 Hondy. Później politykę zmieniono.

marcus - Pon Lip 23, 2007 14:11

[ Dodano: Pon Lip 23, 2007 2:17 pm ]
piter34 napisał/a:
Czy seria T o mocy 180KM to nie jest po prostu zdławione 200KM (zmiany oprogramowania w komputerze)?


Serdeczne dzięki. Oto właśnie mi chodziło. Ty to potrafisz uszczęśliwiać ludzi.
Swoją drogą, tak myślałem, ale zawsze lepiej zapytać lepszych odemnie.
Jeszcze jak byś potwierdził, że nie będzie kłopotu z klimą, bo w tamtym roverku skąd pochodzi silnik, klimy niebyło, to już całkowicie bedę chepi.

piter34 - Pon Lip 23, 2007 14:22

marcus napisał/a:
Jeszcze jak byś potwierdził, że nie będzie kłopotu z klimą, bo w tamtym roverku skąd pochodzi silnik, klimy niebyło, to już całkowicie bedę chepi.

Jeżeli zamontujesz nowy silnik i do niego włożysz swój osprzęt to nie powinno być problemu.
Oczywiście powyższe przy założeniu, że mocowania np. sprężarki klimy i alternatora są takie same (a powinny być).

marcus - Pon Lip 23, 2007 14:27

No zobaczymy, w związku z tym mysle że problemu nie powinno być.
jeszcze raz dzięki