|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Problemy po wymianie silnika
petrus70 - Wto Sie 14, 2007 16:59 Temat postu: [R75] Problemy po wymianie silnika Witam serdecznie wszystkich klubowiczow "Rowerkow".
Od niedawna jestem nowym wlascicielem Rovera 75 1.8 16v. Po okazyjnym zakupie Rovera z uszkodzonym silnikiem zdecydowalem o wymianie tego silnika na uzywany w dobrym stanie. Po wymianie samochod stracil moc, wzroslo zuzycie paliwa samochod dziwnie reaguje na "dodanie gazu" - tak jakby po chwili dopiero powoli sie rozkreca. Przy zakladaniu silnika mechanik, ktory mi to robil powiedzial ze nie ma odpowiedniego urzadzenia do tego modelu do ustawien komputera ale cos sprobuje zrobic i nie wiem czy przypadkiem czegos nie uszkodzil. Nadmieniam ze bylem juz dwa razy w serwisie ROVERA na diagnostyce ale to nic nie pomoglo. Prosze pomozcie mi z tym problemem, moze ktos ma jakies sugestie.
Dzieki Piotr
bartko100 - Wto Sie 14, 2007 17:56
Czy ty kolego masz coś takiego że po gwałtownym dodaniu gazu po sekundzie gdzieś wchodzi w obroty dopiero? i takie przydławienie?
petrus70 - Sro Sie 15, 2007 00:31
Tak dakladnie co powiedziales i mysle ze nie uzyskuje pelnej mocy.
bartko100 - Sro Sie 15, 2007 04:24
Pociesze cie jak powiem że mam to samo i na testbooku pokazuje ok a nikt nie wie co jest, może chłopaki na forum coś wymyslą. A taki sam miałeś silnik przed wymianą?
petrus70 - Sro Sie 15, 2007 04:43
Tak dakladnie taki sam silnik zamontowalem
bartko100 - Sro Sie 15, 2007 09:44
widzisz ja mam podobnie, w servisie na kom stwierdzili że wszystko sprawne i jestem w kropce. a na wyższych obrotach nie przerywa? opisz dokładnie, precyzyjnie jakie objawy to może koledzy coś wymyslą. Ja czekam co sie okaże bo już miesiąc z tym walcze.Na początek może warto zmierzyć ciśnienie na cylindrach, silnik niewiadomego pochodzenia?
petrus70 - Sro Sie 15, 2007 14:14
Samochod zachowuje sie calkiem normalnie (nornalmie startuje "za pierwszym razem" Trzyma wolne obroty, silnik rowno pracuje, zadne kontrolki nie wskazuja usterki). Nie ma tylko odpowiedniej mocy, wolno wchodzi na obroty i maksymala predkosc jaka jedzie na autostradzie to 140 km/h i wiecej nie pojdzie. W jednym z serwisow sugerowali czujnik tlenu? - czy istnieje taki? albo injector? ale nie wiem co o tym sadzic. Ja predzej bym stawial na ECU i Remaping. Czy wie ktos moze jak samemu sprawdzic ustawienia ECU, jaki urzadzenie (wtyk) uzyc i software?
[ Dodano: Sro Sie 15, 2007 5:15 pm ]
A moze to jest przytkany katalizator, kto wie jak to sprawdzic?
Maciek321 - Czw Sie 16, 2007 05:51
petrus70 napisał/a: | Nie ma tylko odpowiedniej mocy, wolno wchodzi na obroty i maksymala predkosc jaka jedzie na autostradzie to 140 km/h i wiecej nie pojdzie. |
100% pompa paliwa... Podjedź gdzies i sprawdz cisnienie paliwa. Zadko, ale czasem tez pada regulator cisnienia paliwa.
piter34 - Pon Sie 20, 2007 13:50
petrus70, rozwiązałeś problem?
|
|