Zobacz temat - [R25] problem z mobilajzerem lub z elektryką
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] problem z mobilajzerem lub z elektryką

walus - Nie Sie 26, 2007 00:30
Temat postu: [R25] problem z mobilajzerem lub z elektryką
mam rovera 25 mam z nim klopot po przejechaniu 20 30 km na miejsce gaszę go i zamykam , wracam za 10 min otwieram zapala i zaraz gaśnie .czasami jednak zaskoczy po przejechaniu 50 100 m sam wczsie jazdy gaśnie, po ponownym ,zapaleniu zrobi to samo ,2 razy udało mi sie po nowej prubie odpalenia przejechac nastepne 30km a nie raz jest tak ze juz nie odpali .nastepnego dnia to bez problemu ----------sprawdzilem czy pompa podaje paliwo, sprawdzilem to na listwie wtryskowej i okazuje sie ze paliwa nie ma w sprawdzilem filter paliwowy jest dobry pomyslalem pompa zaczyna siadac no to ja wymienilem i to samo .---------------- mam pilot do otwierania dzwi i w tym jest odrazu mobilajzer czy czasem mobilajzer nie jest polonczony z pompa paliwa i wtedy gdy by mobilajzer szwankuje to odlancza mi pompe =======bo gdy nie wyloncze mobilajzera to nawet rozrusznik nie za kreci ,a gdy ponownie wyloncze mobilazer pilotem to dioda przestaje swiecic, rozrusznik kreci a nie odpali=========slyszalem ze rovery moga miec kod ktury wylancza calkowicie mobilajzer i to sie robi zamkiem w dzwiach kierowcy poprostu przekrencajac pare razy w prawo i pozniej w lewo kluczkiem to prawda, chciasz zeby go o minac bo nic mi do glowy nie przychodzi
krzych1 - Nie Sie 26, 2007 08:27

Witam.
Na początek popraw temat, zgodnie z zasadami opisanymi tutaj: http://www.roverki.pl/forum/viewtopic.php?t=15017 i tutaj: http://www.roverki.pl/for...ce25d2ac0#95152 , bo możesz dostać ostrzeżenie od adminów.
Poza tym korzystaj z funkcji Pisownia przy wysyłaniu postu (na dole strony, obok przycisków Podgląd i Wyślij, bo post jest bardzo nieczytelny, trudno zrozumieć o co ci chodzi.
Przeczytaj sobie artykuły na stronie klubowej http://www.roverki.pl/ , używaj też funkcji Szukaj na Forum, większość odpowiedzi na twoje pytania już tam jest :mrgreen: (Ps. nie masz instrukcji? Jest tam wszystko o immo).

Z tego co opisujesz wydaje mi się, że nie jest to wina immo.
walus napisał/a:
czy czasem mobilajzer nie jest polonczony z pompa paliwa i wtedy gdy by mobilajzer szwankuje to odlancza mi pompe

Immobilizer odcina cały układ zapłonu, ale nie słyszałem jeszcze o tym, aby to robił w czasie jazdy!

walus napisał/a:
bo gdy nie wyloncze mobilajzera to nawet rozrusznik nie za kreci ,a gdy ponownie wyloncze mobilazer pilotem to dioda przestaje swiecic, rozrusznik kreci a nie odpali

Skoro rozrusznik kręci, to znaczy, że immo jest wyłączone i przyczyna nie zapalenia silnika jest inna. Gdyby immo było aktywne, nie kręciłby rozrusznik.

walus napisał/a:
slyszalem ze rovery moga miec kod ktury wylancza calkowicie mobilajzer i to sie robi zamkiem w dzwiach kierowcy poprostu przekrencajac pare razy w prawo i pozniej w lewo kluczkiem

Prawda, tyle że nie kluczykiem w drzwiach, ale w stacyjce zapłonu. I nie wyłącza on immo "na zawsze", tylko do następnego razu, tj. np. do następnego zamknięcia samochodu kluczykiem lub pilotem lub otwarcia drzwi kierowcy przy wyłączonym zapłonie.

sTERYD - Nie Sie 26, 2007 08:40

Popraw temat tak jak Ci napisał krzych1,
z tego co widzę masz problem z pompą lub jej zasilaniem. Jeśli masz pewność co do prawidłowego działania pompy, to musisz jeszcze sprawdzić przekaźnik pompy i kabelkologię po drodze.
No i obowiązkowo wiązkę tylnej klapy ;)
krzych1 napisał/a:
Prawda, tyle że nie kluczykiem w drzwiach, ale w stacyjce zapłonu

a właśnie że w zamku drzwi kierowcy :P
krzych1 napisał/a:
następnego zamknięcia samochodu kluczykiem lub pilotem lub otwarcia drzwi kierowcy przy wyłączonym zapłonie

ty piszesz o standardowym rozbrojeniu immo, a nie o kodzie awaryjnym. Kod służy do odblokowania immo do następnego zamknięcia pilotem, lub do odłączenia akumulatora ;)

krzych1 - Nie Sie 26, 2007 10:15

Witam.
sTERYD napisał/a:
krzych1 napisał/a:
Prawda, tyle że nie kluczykiem w drzwiach, ale w stacyjce zapłonu

sTERYD napisał/a:

a właśnie że w zamku drzwi kierowcy

Zgadza się, pomyliłem z R 400 :grin:

sTERYD napisał/a:
ty piszesz o standardowym rozbrojeniu immo, a nie o kodzie awaryjnym. Kod służy do odblokowania immo do następnego zamknięcia pilotem, lub do odłączenia akumulatora

O tym nie wiedziałem, myślałem że awaryjne wyłączenie immo rodzi takie same skutki, jak normalne dezaktywowanie pilotem.

sTERYD - Nie Sie 26, 2007 22:04

krzych1 napisał/a:
Zgadza się, pomyliłem z R 400 :grin:

przecież w 400 jest dokładnie tak samo :)
krzych1 napisał/a:
myślałem że awaryjne wyłączenie immo rodzi takie same skutki, jak normalne dezaktywowanie pilotem.

w zasadzie tak, tylko mniej krótkotrwałe ;)
wiesz jak Ci padnie bateria i będziesz jej szukał po sklepach, to gupio Ci by było za każdym razem przy wsiadaniu do samochodu gmerać przy zamku....
a nawet pewnie w zamorskim kraju zwróciłoby to uwagę kilku "bobby'ch", nie to co u nas :P

walus - Sro Sie 29, 2007 23:29

witam macie racje to nie mobilaizer

[ Dodano: Czw Sie 30, 2007 12:39 am ]
sTERYD napisał/a:
Popraw temat tak jak Ci napisał krzych1,
z tego co widzę masz problem z pompą lub jej zasilaniem. Jeśli masz pewność co do prawidłowego działania pompy, to musisz jeszcze sprawdzić przekaźnik pompy i kabelkologię po drodze.
No i obowiązkowo wiązkę tylnej klapy
krzych1 napisał/a:
pompę podlonczylem na krótko ,czyli podlonczylem kabel do przewodu zaraz przy pompie pociaglem go do akumulatora i dotej pory chodzi bardzo dobrze wydaje mi sie ze pompa podaje za slabe ciśnienie.tylko nie mogę dojsc dlaczego po przejechanej od leglosci 30-40 km do piero stanol
sTERYD - Czw Sie 30, 2007 08:00

walus napisał/a:
wydaje mi sie ze pompa podaje za slabe ciśnienie. tylko nie mogę dojsc dlaczego po przejechanej od leglosci 30-40 km do piero stanol

cóż były na forum opisywane przypadki pomp (kupowanych od jakiejś pani na allegro chyba), których "wysoka" jakość właśnie objawiała się szybkim umieraniem :(