|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak) oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [R214si LPG 1993r 3d]
PomorskiM - Wto Sie 28, 2007 18:46 Temat postu: [R214si LPG 1993r 3d] Prawe drzwi mi sie zamkneły i nie chca sie otworzyć. Wczesniej czasami pare razy było trzeba ruszyć cypkiem do góry i do dołu i sie otwierały. Boczek udało mi sie odgiąć na tyle że mam dostep do śr. lecz wg mnie wszystko dobrze działa. Czy jest to możliwe żeby zamek popsuł się na tym plastiku który zatrzaskuje się na tym drucie wygietym w litere U na słupku? A mam jeszcze pytanie jak reguluje się światła przednie, bo w samochodzie nie mam elektrycznych tylko manualne?
Dziekuje za pomoc
sTERYD - Wto Sie 28, 2007 19:04
kiedyś juz był taki przypadek, że zamek się rozleciał w środku i się zablokował
niestety musisz go jakoś otworzyć żeby wymienić
PomorskiM napisał/a: | Czy jest to możliwe żeby zamek popsuł się na tym plastiku który zatrzaskuje się na tym drucie wygietym w litere U na słupku? |
raczej to coś siedzi w zamku
PomorskiM napisał/a: | A mam jeszcze pytanie jak reguluje się światła przednie, bo w samochodzie nie mam elektrycznych tylko manualne? |
powinna być taka długa śruba po od wewnętrznej strony reflektora, od strony grilla(nie wiem czy dobrze opisałem... jak staniesz przodem do otwartej maski to jak się nachylisz do reflektora to powinna być za pasem przednim, tam gdzie lampa styka się z grillem) z pokrętłem na końcu, (chyba standardowo powinno być zielone, ale głowy nie dam) Pokrętło powinno być plastikowe trójramienne dość duże
mam nadzieję że nie namotałem za mono
Brt - Wto Sie 28, 2007 22:38
Miejsca regulacji są dostępne od góry poprzez otwory w pasie blachy nad lampami. Pasuje albo wkrętak krzyżakowy (rozmiar 2), albo klucz imbusowy (rozmiar 5 lub 6). Do regulacji prawo - lewo potrzebny jest ciut dłuższy wkrętak (lub imbus). Warto przed regulacją psiknąć od tyłu na śruby i przekładnie regulatora jakimś "WD-40" itp. Te przekładnie zazwyczaj za lekko nie pracują
sTERYD - Sro Sie 29, 2007 11:00
Cytat: | Miejsca regulacji są dostępne od góry poprzez otwory w pasie blachy nad lampami. Pasuje albo wkrętak krzyżakowy (rozmiar 2), albo klucz imbusowy (rozmiar 5 lub 6). Do regulacji prawo - lewo potrzebny jest ciut dłuższy wkrętak (lub imbus). Warto przed regulacją psiknąć od tyłu na śruby i przekładnie regulatora jakimś "WD-40" itp. Te przekładnie zazwyczaj za lekko nie pracują |
ale to dotyczy regulacji snopu przy diagnostyce, a koledze chyba chodziło o taką regulację góra dół jak masz dociążony bagażnik tylko on nie ma tego przełącznika tylko musi rączką dymać
Brt - Sro Sie 29, 2007 13:33
ale innych manualnych niż te które opisałem w R200 nie ma
|
|