Zobacz temat - [R414] Trzepie kierownica powyżej 130, dlaczego?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R414] Trzepie kierownica powyżej 130, dlaczego?

przemek101 - Sro Sie 29, 2007 17:22
Temat postu: [R414] Trzepie kierownica powyżej 130, dlaczego?
witam

ostatnio pocinalem sobie na trasie ( pierwszy raz od kad mam roverka) i po przekroczeniu 130/140 km/h zaczalem odczuwac trzepanie kierownicy, udalo mi sie jeszcze rozpedzic do 170 ale wrazenia z jazdy staly sie totalnie nieprzyjemne. Co to moze byc, prosze o jakies porady, bo po miescie jest ok ale szybsza jazda jest meczaca, a chcialbym sprawdzic ile moze max poleciec.

pozdro

Adrian355 - Sro Sie 29, 2007 17:44

1. Któraś opona bije
2. Felgi do wywarzenia

[ Dodano: Sro Sie 29, 2007 6:44 pm ]
Kolega tak miał w GSI :razz:

Golab33 - Sro Sie 29, 2007 18:07

No wiec mowi ci to policjant:
-w polsce 130 normalnie sie nie jezdzi chyba ze na autostradzie :P
- a tak serio to jak kolega wyzej kola do wywarzenia
PoZdRo

KRYS - Sro Sie 29, 2007 19:07

Zrób co koledzy napisali a jezeli będzie z tym dalej problem no to układ kierowniczy do sprawdzenia.

Jakie są dopuszczalne prędkości w Irlandii?

Adrian355 - Sro Sie 29, 2007 19:28

Ale żeście sie czepili tych prędkości. Mogę się założyć że każdy sobie kiedyś wdepną :mrgreen: Nawet i starsi ludzie lubią docisnąć Jak mój dziadek :mrgreen: Jak już kilka przekroczeń miałem. Przecież nie jesteśmy święci no nie??? :razz: No właśnie :twisted:
marthinez - Sro Sie 29, 2007 19:35

Adrian355 napisał/a:
Jak już kilka przekroczeń miałem. Przecież nie jesteśmy święci no nie???

Przecież koledzy żartowali.
A tak poważnie to przekroczenie w twoim wypadku następuje już kiedy jedziesz swoim R jako kierownik. :lol:

A żeby nie było całkiem OT to do autora: Sprawdź opony czy nie ma bąbli pęknięć itp + felgi czy nie są krzywe ew. wyważyć

ADAM1 - Sro Sie 29, 2007 19:45

Adrian355 napisał/a:
Ale żeście sie czepili tych prędkości. Mogę się założyć że każdy sobie kiedyś wdepną Nawet i starsi ludzie lubią docisnąć Jak mój dziadek Jak już kilka przekroczeń miałem. Przecież nie jesteśmy święci no nie??? No właśnie


Taaaaaa. Jakies dwa tygodnie temu na A4 doszedlem do 200km/h :mrgreen: , licznik szedl dalej, ale niestety musialem zwolnic

Co do usterki, to zgadzam sie z przedmowcami

przemek101 - Sro Sie 29, 2007 23:45

z ta predkoscia to tylko w celach naukowych oczywiscie :mrgreen:

a poza tym to moj tata tez jest policjantem tylko juz na emeryturce, takze pozdro dla wszystkich strozow prawa :wink:

odnosnie ograniczen to tu w Irlandii jest do 120 na autostradzie, ale drogii jakies takie prostsze, wiec az sie prosi zeby pocisnac, no ale ze wzgledu na to telepanie kierownicy to ciezko tak jechac, ale mysle, ze jak wywaze kola to sie poprawi, bo opony i kierownica sa wporzadku i zadnych babli nie ma.

aha jeszcze moj kolega sugerowal ze moze byc cos na wahaczach, czy cos w tym stylu, a brat cos mowil o zbieznosci kol (czy to nie to samo co wywazenie czasem?), bo mial tak samo.Sorry za zle nazewnictwo ale to moje pierwsze autko (od 3 tygodnii) i dopiero sie wkrecam w technikalia.

PS. dzieki za szybkie odpowiedzi, to forum jest zajebiste :grin:

pozdro dla wszystkich roverkowiczow

sTERYD - Czw Sie 30, 2007 08:05

przemek101 napisał/a:
brat cos mowil o zbieznosci kol (czy to nie to samo co wywazenie czasem?)

bynajmniej :cool:
zbieżność to ustawienie kół pod odpowiednim kątem do osi samochodu.

Kozik - Czw Sie 30, 2007 10:16

Ja u siebie miałem podobny problem.
1. Kupiłem felgi które nie "siadają" na piaście dobrze - po założeniu pierścieni centurjących jest dobrze.
2. Przeciwwaga na półosi poluzowała się i przesunęła do środka samochodu (no i zaczęła obcierać). - odrobina sikafleksu zrobiła robotę.

secio - Pią Mar 21, 2008 18:31

Kozik napisał/a:

2. Przeciwwaga na półosi poluzowała się i przesunęła do środka samochodu (no i zaczęła obcierać). - odrobina sikafleksu zrobiła robotę.


Jak moge zlokalizowac wspomniana przeciwwage na półosi i gdzie powinna być prawidłowo ?

z góry dzięki,
Mariusz

przemo285 - Pią Mar 21, 2008 18:33

Wina leży po stronie opon ewentualnie felg