Zobacz temat - [R620] Skaczą obroty i gaśnie kod błędu 136
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Skaczą obroty i gaśnie kod błędu 136

crock - Sob Paź 20, 2007 20:47
Temat postu: [R620] Skaczą obroty i gaśnie kod błędu 136
witam od tygodnia mam problem ze swoim roverkiem 620 SDi mianowicie na biegu jalowym skacza mu obroty i gasnie. podczas jazdy czuje sie utrate mocy zapala sie na chwilke kontrolka od pompy i silnik tez potrafi sie wylaczyc.

obecnie co zrobilem:
nowe: filtr paliwa,powietrza,olej mobil 1 15w40, filtr oleju.

poprzedni wlasciciel wymienial rozrzad 20tys km temu wiec to chyba oki

pojechalem do znajomego mechaniora podlaczylismy na kompa i wyskoczyl blad
136 nastawnik przeplywu obwod regulacji bledny jesli ktos wie co oznacza ten kod bledu prosilbym o podpowiedz???


p.s.szukalem na forum bylo kilka podobnych tematow niestety wszystkie dotyczyly paliwozercow i usterki jakie mieli nie tyczyly sie diesla wiec jesli cos minalem prosze o wybaczenie i wyrozumialosc

Adrian355 - Sob Paź 20, 2007 20:52

crock napisał/a:
136


AutoData ma tylko 82 :shock:

Brt - Sob Paź 20, 2007 21:02

hmmmm powinienes znaleźć też, że w dieslach czestą przypadłością jest usterka wiązki elektrycznej idącej do pompy wtryskowej i ogólnie elektryki przysilnikowej. Po pierwsze sprawdź właśnie tą wiązkę i jest duże prawdopodobieństwo, że usterka zniknie.
crock - Nie Paź 21, 2007 20:16

AutoData ma tylko 82 :shock: [/quote]

pewnie i tak ale u mnie wlasnie ten kod wyskoczyl



co do wiazki 3a bedzie rzeczywiscie zrobic maly przeglad zrobimy pomyslimy bede omawial postepy albo ich brak

thef - Nie Paź 21, 2007 20:25

Wymrugaj sobie kody błędów komputera, instrukcję jak to zrobić znajdziesz na stronie klubowej http://www.roverki.pl/article.php?sid=420 , jak znam życie wyjdzie kod 62 - nastawnika dozującego paliwo. Powodem na 99% będzie uszkodzenie wiązki elektrycznej silnika, którą należy rozizolować i poprawić (lutując i izolując). Popsikaj też wszystkie kostki sprayem do styków (żadnym WD40, tylko specjalnym sprayem do styków!!!). Szczególną uwagę zwróć na kostki przy pompie wtryskowej i wchodzące i wychodzące z nich przewody. Tego typu tematów było już wiele, więc zajrzyj do nich koniecznie.