Zobacz temat - [R414] PASEK ROZRZĄDU
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R414] PASEK ROZRZĄDU

cige - Nie Paź 28, 2007 10:36
Temat postu: [R414] PASEK ROZRZĄDU
mam pytanie gdzie mogę kupić oryginalny pasek rozrządu do mojego ROVERA i ile on może kosztować ponieważ w sklepach są same zamienniki które kosztują nie wiele a wystarczają na 60 tysięcy przebiegu a oryginał ma gwarancje na 100 tysięcy przebiegu.Proszę o podanie adresów sklepów gdzie mogę dostać oryginalny pasek i ile może on kosztować
giewu - Nie Paź 28, 2007 10:39
Temat postu: Re: [ROVER 414i 16v 98r] PASEK ROZRZĄDU
cige napisał/a:
mam pytanie gdzie mogę kupić oryginalny pasek rozrządu do mojego ROVERA i ile on może kosztować ponieważ w sklepach są same zamienniki które kosztują nie wiele a wystarczają na 60 tysięcy przebiegu a oryginał ma gwarancje na 100 tysięcy przebiegu.Proszę o podanie adresów sklepów gdzie mogę dostać oryginalny pasek i ile może on kosztować

w oryginale i tak kupisz pasek taki sam jak oferowany jako zamiennik ... te same firmy, których wyroby funkcjonują na rynku jakie zamienniki są stosowane (były) na pierwszy montaz ... np. Conti lub Goodyear :wink:

TomC - Nie Paź 28, 2007 10:46

Oryginalny pasek rozrządu znajdziesz np. w tomateam.pl
Zobacz jaki jest koszt tego paska i zastanów się czy te teoretycznie 40k km jest tego warte....
Za sporo mniejsze pieniądze możesz kupić pasek ContiTech, Gates lub Dayco.
Zresztą niezależnie jaki pasek wybierzesz to Ty decydujesz co ile go wymienić.
Zaleca się częściej niż rzadziej. :cool:
Możesz mieć pecha i na oryginalnym pojeździć 40k km i pęknie albo coś przeskoczy :roll:

Wybór należy do Ciebie.....

piter34 - Wto Lis 13, 2007 15:22

cige napisał/a:
a oryginał ma gwarancje na 100 tysięcy przebiegu.

Bzdura :lol:
Nie masz żadnej gwarancji, że nie pęknie np. po 30, 40, 50, 60, 70, 80, itd...

przemo285 - Wto Lis 13, 2007 19:46

Gwarancję że pasek nie pęknie przez 100 tkm może dać producent przy zakupie nowego auta , ale po jakimś przebiegu niestety ale części są na ileś wyeksploatowane i tym samym koła rozrządu i zęby robią się ostre - wnioski same się nasuwają . Co do oryginałów to mogę powiedzieć w 100% że tylko te montowane w fabryce były firmowane jako Roverowskie a te które kupisz teraz jako oryginał , to tylko będą miały takie opakowanie a w środku i tak będzie Contitech. Ale jak sobie klient życzy to nie ma sprawy załatwimy :wink:
sTERYD - Wto Lis 13, 2007 21:52

przemo285 napisał/a:
Gwarancję że pasek nie pęknie przez 100 tkm może dać producent przy zakupie nowego auta ,

o ile nie będzie stało pół roku w salonie nie odpalane ;)