Zobacz temat - [R25 2.0 iDT 2000r] - nie odpala za pierwszym razem
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25 2.0 iDT 2000r] - nie odpala za pierwszym razem

lineumaciel - Pon Lis 12, 2007 07:46
Temat postu: [R25 2.0 iDT 2000r] - nie odpala za pierwszym razem
Witam!

No i tak jak się spodziewałem przyszły niższe temperatury i pojawiły się problemy.

Dziwne jest to że mimo niskich temperatur palił ostatnim czasem za pierwszym razem. Natomiast od kilku dni muszę nim nieźle pokręcić żeby odpalił za pierwszym razem.

Dziwi mnie tylko to że stało się tak raptem. Silnik po odpaleniu chodzi równo i nie odczuwam spadku mocy itp. Wszystko jest ok.

Więc jakieś sugestie? czy mam się przyzwyczaić?.

Proszę o jakieś wskazówki bo to mój pierwszy diesel i nawet nie mam z kim pogadać u mnie na wiosce

Dzięki i pozdrawiam

Paul - Pon Lis 12, 2007 09:24

Spróbuj przed odpaleniem podpompować paliwo tą gruszką koło filtra paliwa, aż się twarda zrobi. Jeżeli to pomoże, to znaczy, że paliwo cofa się do zbiornika i to jest powód.
Wymiana zaworka zwrotnego (ew. całej gruchy) albo wstawienie drugiego zaworka powinno załatwić sprawę :D

lineumaciel - Pon Lis 12, 2007 09:48

hmmmm jutro rano sprawdzę i odpiszę co i jak.


W serwisie kazali spojrzeć na świece kazali podgrzać je dwa razy i zobaczyć czy za 3 odpali odrazu

Brt - Pon Lis 12, 2007 09:52

a czytałeś Techniczny FAQ ?? :???:
lineumaciel - Pon Lis 12, 2007 10:17

Brt napisał/a:
a czytałeś Techniczny FAQ ?? :???:


Czytał czytał..., wolę się jeszcze podpytać zanim zacznę działać bo:

1) najbliższy poważny serwis to w warszawie bo w Olsztynie nikt nie jest mnie w stanie podpiać pod kompa jedynie co to są w stanie podpiąć pompe
2) w żadnym wypadku mi nie dymi no może przy odpalaniu na chwile na biało ale to dosłownie chwila

Brt - Pon Lis 12, 2007 10:19

w takim razie jak wyglądają świece i przekaxnik?? ;) od tego się zaczyna sprawdzanie ;)
lineumaciel - Pon Lis 12, 2007 10:30

Brt napisał/a:
w takim razie jak wyglądają świece i przekaxnik?? ;) od tego się zaczyna sprawdzanie ;)




Właśnie dziś mam zamiar do tego siąść. W związku z tym iż bywając na szrotach nazbierałem trochę części elektrycznych(przekaźniki, sterownik okien itp) przekaźnik wymienię na drugi(jak dojdę który to dokładnie jest ;-) )

A świece obejrzę i zobaczę co z nimi się dzieje. Najbardziej się obawiam tego że wsio będzie ok i trzeba będzie sprawdzić kąt wtrysku.

Na szczęście chłopacy w Babicach są uczciwi i dobrzy jeśli chodzi o serwis rowerków. Jedyne co mnie przeraża to te 200km co będzie trza w ostateczności pokonać.

[ Dodano: Sro Lis 14, 2007 21:23 ]
no cóż świece sprawne, gruszka również. Pozostaje tylko serwis. Rozmawiałem przedwczoraj z chłopakami z ECC Babice i stwierdzili że przy wymianie rozrządu pan nie zblokował i przestawił... ehhhh nio i 200zl pęknie....

piter34 - Wto Lis 27, 2007 15:11

pykalodaniel napisał/a:
no cóż świece sprawne, gruszka również. Pozostaje tylko serwis. Rozmawiałem przedwczoraj z chłopakami z ECC Babice i stwierdzili że przy wymianie rozrządu pan nie zblokował i przestawił... ehhhh nio i 200zl pęknie....

Odpala już normalnie autko?

lineumaciel - Sro Lis 28, 2007 09:01

piter34 napisał/a:
pykalodaniel napisał/a:
no cóż świece sprawne, gruszka również. Pozostaje tylko serwis. Rozmawiałem przedwczoraj z chłopakami z ECC Babice i stwierdzili że przy wymianie rozrządu pan nie zblokował i przestawił... ehhhh nio i 200zl pęknie....

Odpala już normalnie autko?





jeszcze nie byłem chroniczny brak czasu...

[ Dodano: Sob Lut 23, 2008 11:16 ]
roverk pali jak nigdy ;-)

co było?? a był przestawiony rorząd o 1 ząbek, oraz mała nieszczelność na wężyku przelewowym na wtryskiwaczach.

Moja rada wygląda tak:

1) pilnować mechaniorów przy wyminie rozrządu aby nic nie przestawili, tak było w moim
przypadku, mechanik sobie stwierdził że nie zaszkodzi przestawić o jeden ząbek - szkoda że nie poinformował mnie o tym. Jednym słowem pilnować aby panowie zrobili tak samo jak było

2) po zakupie diselka oprócz standardowych wymian polecam wymienić wężyki przelewowe na wtryskiwaczach. Koszt takiego wężyka to 16zł za metr. A do wymiany powinno starczyć ok 30cm. Średnica do wszystkich modeli aut jest taka sama więc nie będzie problemu przy zakupie.
Wymiana starych sparciałych wężyków zajeła mi 15 minut.



No i to chyba wszystko. Mam nadzieje że komuś to się przyda.