Zobacz temat - [R200 1.4Si '98] Silnik pracuje nie na wszystkich tłokach
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1.4Si '98] Silnik pracuje nie na wszystkich tłokach

Biniu - Pon Lis 12, 2007 15:21
Temat postu: [R200 1.4Si '98] Silnik pracuje nie na wszystkich tłokach
Witam,
Oj dawno tu nie gościłem ale to dlatego że Roverek chodził jak należy ale do czasu... manowicie ostatnio (z coraz bardziej niższymi temperaturami) zauważyłem że podczas rannego odpalania silnik pracuje nie na wszystkich tłokach, bardzo nim szarpie i ogólnie chodzi jak traktor. Trwa to zaledwnie z 5 min po czym zaskakuje i wszystko warca do normy jak się nagrzeje. Dodam jeszcze że odpala za pierwszym przekręceniem kluczyka :) i nie ma problemów z rozruchem tylko to terkotanie na początku ;/ . Ma ktoś pomysł czym w/w moze być spowodowane? Świece sprawdzałem są ok, kable również, kopułka tak samo, spalanie w normie średnio 9l/100 !! ! Nie wiem wtryski może?
Dodatkowo ucieka mi troszke płyn w dolocie (miejsce łączenia się Indjection z głowicą) musze tą uszczelke wymienić czy ewentualnie to może być powodem dostawania się do komory spalania troche wilgoci i dlatego nie pali po rozruchu na wszystkie garki?
Pozdrawiam
Biniu
Rover 200 1.4 16V '98

maciej - Pon Lis 12, 2007 15:24

Biniu napisał/a:
Oj dawno tu nie gościłem ale to dlatego że Roverek chodził jak należy ale do czasu...

To nie znaczy, że nie należy nas odwiedzać. ;)

Popraw temat zgodnie z zasadami tego kącika. Zasady znajdziesz TU.

giewu - Pon Lis 12, 2007 15:29
Temat postu: Re: Slinik pracuje nie na wszystkich garach zaraz po odpalen
Biniu napisał/a:
....Dodatkowo ucieka mi troszke płyn w dolocie (miejsce łączenia się Indjection z głowicą) musze tą uszczelke wymienić czy ewentualnie to może być powodem dostawania się do komory spalania troche wilgoci i dlatego nie pali po rozruchu na wszystkie garki? ....

na 99% to właśnie będzie ta przyczyna :mrgreen: (zakładam oczywiście, że układ zapłonowy zgodnie z tym co napisałeś jest sprawny :twisted: ) ... po prostu płyn chłodzący, który dostał się na tłoki tak "wariuje" podczas odpalania
Gdy silnik go "wypali" wszystko wraca do normy ...

Biniu - Pon Lis 12, 2007 15:38

Tiaaaa.... tak też podejrzewałem od samego początku no nic w weekend zabieram sie do roboty i wymieniam tą uszczelkę !
Dzieki bardzo za odpowiedzi :wink:

thef - Pon Lis 12, 2007 16:11

Biniu, zanim zabierzesz się za uszczelkę to popraw ten temat!!! Więcej ostrzeżeń nie będzie ;) .
R-200 - Pon Lis 12, 2007 18:23

Gorzej gdy tego płynu troszkę więcej pójdzie i tak prosto do komory. :lol: :lol: :lol:
AndrewS - Pon Lis 12, 2007 18:55

jesli nie bedzie go odpalal na hol, to sie nic nie stanie :mrgreen:
rozrusznik poporostu nie obroci silnikiem