Zobacz temat - [R600] Kulawe obroty silnika
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Kulawe obroty silnika

emilio_600 - Nie Gru 02, 2007 21:24
Temat postu: [R600] Kulawe obroty silnika
:bezradny: Witajcie.

Kupiłem Rover 600 tydzien temu .od samego początku był problem z obrotami.
Na biegu jałowym pracuje troszkę nierówno,czasmi jest tak jak by odcinało mu paliwo na dosłownie jedną sekunde.Po dodaniu gazu a nastempnie odpuszczeniu obroty spadną do`około 700 po czym po około 2-3 sekundy wracają na swoje kulawe obroty. Silnik nie gasnie i dosyć dobrze odpala dymi troszkę na niebiesko.
Zauważylem ze po włączeniu zapłonu z pompy słyczać dosyć głosny szelest.
Rover z 1998 roku przebieg to 21000.
Proszę o pomocne rady.

Dziękuje i Pozdrawiam.
Emilio 600

Paul - Nie Gru 02, 2007 21:31

Witaj :D
Twój temat też troszku 'kulawy' jest :( Popraw zgodnie z zasadami, please.
ILD ?? Nie słyszałem o takim modelu :shock:

21000 mil ?? na pewno nie więcej ??

emilio_600 - Nie Gru 02, 2007 22:18

Cześć Paul.
Przepraszam za opis masz racje sprawdzilem w papierach jest to 620I LD.
To jest mój pierwszy ROVERek.Nigdzie nie moge znaleść tego opisu.
Mam take przyczyny niewim co mu jest.Jest nakręcone 210000 km .

maciej - Pon Gru 03, 2007 00:40

Hmm... A to diesel, czy benzyna, bo właśnie nie znamy takich oznaczeń...
U nas są diesele 'SDi' i 'Di' oraz 'Si', 'ti' i 'i' to benzyny.

Dodaj jeszcze rocznik do modelu w temacie i bęzie super! :)

marthinez - Pon Gru 03, 2007 07:55

emilio 600 napisał/a:
Przepraszam za opis masz racje sprawdzilem w papierach jest to 620I LD.

Mi się wydaje, że kolega ma R620i (Silnik Hondy 115 konny). LD nic tu nie ma do rzeczy.

Co do problemu to warto poczytać wątki o silniczku krokowym.
Można także zainteresować sie pompą paliwa jak sam zasugerowałeś. :roll:

[ Dodano: Pon Gru 03, 2007 07:57 ]
emilio 600 napisał/a:
Rover z 1998 roku przebieg to 21000.
emilio 600 napisał/a:
Jest nakręcone 210000 km .

To jak jest w końcu z tym przebiegiem? :???:

thef - Pon Gru 03, 2007 09:17

Napisz nam po której stronie masz kierownicę, może wtedy rozwiąże się ten dziwny skrót LD ;) . Może na wyspach, przy wersji LHD wpisuje sie do dowodu dopisek LD :hmm: ? ;) Chociaż te mile na liczniku wskazują jednak, że to RHD :hmm: . A na tylnej klapie też masz oznaczenie iLD?
Skiba - Pon Gru 03, 2007 10:40

thef napisał/a:
Napisz nam po której stronie masz kierownicę, może wtedy rozwiąże się ten dziwny skrót LD ;)


Kierownica na 100% po prawej.

Dokopałem się tego :

Models Covered: Saloon, 1.8, 2.0 113bhp, 2.0 129bhp, 2.0 turbo, 2.3, 2.0 turbo diesel [i, iS, iL, Si, SLi, GSi, ti, Di, iLD, iSD, SDi, SLDi, GSDi]

Wszystkie oznaczenia końcowe dotyczą wyposażenia autka. Czyli:

Wersja Si:

ABS *
Air conditioning *
Alarm *
Alloy wheels *
Audio remote *
Body coloured bumpers *
Cloth seat trim *
Driver's airbag *
Electric mirrors *
Electric sunroof *
Folding rear seats *
Front electric windows *
Heated mirrors *
Lumbar support *
Remote locking *
Steel wheels *


Wersja S:

to co Si, plus
Front fog lights *
Full size spare wheel *
Partial leather seat trim *
PAS *

Wersja SLi:

to co S, plus
Audio remote *
Cloth seat trim *
Passenger's airbag *
Rear electric windows *
Steel wheels *

Wersja i:

to co SLi, plus
Front fog lights *
Partial leather seat trim *

Wersja L:

to co i, plus
Full size spare wheel
Leather seat trim
PAS
loses:
Audio remote

Wersja GSi:

to co L, plus
Audio remote *
CD Multichanger *
Cruise control *
Electric driver's seat *
Partial leather seat trim *
Passenger's airbag *
Rear electric windows *
Steel wheels *
loses:
Full size spare wheel


A kolega ma wersję L :mrgreen:

[ Dodano: Pon Gru 03, 2007 11:11 ]
+ różnice w: 0-60s, Top speed i BHP:

618i 4d 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i 4d Auto 12.6 s 121 mph 115 bhp
618i 4d (SR) 9.7 s 121 mph -
618i 4d Auto (SR) 9.7 s 121 mph -
618i 4d (AC) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i 4d Auto (AC) 9.7 s 121 mph 115 bhp
620i 4d - - 115 bhp
620i 4d (SR) - - 115 bhp

Si 0-60 Top Speed BHP
618 Si 4d 9.7 s 121 mph 115 bhp
618 Si 4d Auto 9.7 s 121 mph 115 bhp
618 Si 4d (SR) 9.7 s 121 mph 115 bhp
618 Si 4d Auto (SR) 9.7 s 121 mph 115 bhp
620 Si 4d 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d Auto 11.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d (SR) 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d Auto (SR) 11.5 s 125 mph 129 bhp
620 Si 4d Auto (ABS) - - 131 bhp
620 Si 4d (SE Pack) - - 131 bhp
620 SDi 4d - - 105 bhp
620 SDi 4d (SR) - - 105 bhp
620 SDi 4d (AC) - - 105 bhp
620 SDi 4d (AC+SR) - - 105 bhp

S 0-60 Top Speed BHP
618i S 4d 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i S 4d (ABS) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i S 4d (ABS+SR) 10.5 s 121 mph 113 bhp
623i S 4d - - 158 bhp
620i SD 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i SD 4d (ABS) 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i SD 4d (ABS+SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp

SLi 0-60 Top Speed BHP
620 SLi 4d 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 SLi 4d Auto 11.5 s 125 mph 129 bhp
620 SLi 4d (SR) 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 SLi 4d Auto (SR) 11.5 s 125 mph 129 bhp
623 SLi 4d - - 158 bhp
623 SLi 4d Auto - - 158 bhp
620 SLDi 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620 SLDi 4d (SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp

i 0-60 Top Speed BHP
620 ti 4d 7.0 s 143 mph 197 bhp
620 Di 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620 Di 4d (SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp

L 0-60 Top Speed BHP
618i L 4d 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d Auto 13.0 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d (ABS) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d Auto (ABS) 13.0 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d (ABS+SR) 10.5 s 121 mph 113 bhp
618i L 4d Auto (ABS+SR) 13.0 s 121 mph 113 bhp
620i LD 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i LD 4d (ABS) 10.8 s 115 mph 103 bhp
620i LD 4d (ABS+SR) 10.8 s 115 mph 103 bhp

GSi 0-60 Top Speed BHP
620 GSi 4d (93) - - 131 bhp
620 GSi 4d Auto (93) - - 131 bhp
620 GSi 4d (96) 9.5 s 125 mph 129 bhp
620 GSi 4d Auto (96) 11.5 s 125 mph 129 bhp
623 GSi 4d 8.5 s 134 mph 155 bhp
623 GSi 4d Auto 9.8 s 134 mph 155 bhp
620 GSDi 4d 10.8 s 115 mph 103 bhp

thef - Pon Gru 03, 2007 17:00

No pięknie, Skiba, gratki za sokole oko wpuszczone do sieci :mrgreen:
Myślę, że trzeba to kiedyś wrzucić do FAQ.

piter34 - Pon Gru 03, 2007 17:16

Skiba napisał/a:
Dokopałem się tego :

Podaj link do źródła :mrgreen:

Skiba - Pon Gru 03, 2007 17:33

Ogólnie o R600:
http://www.parkers.co.uk/....aspx?model=760

Wyposażenie:
http://www.parkers.co.uk/....aspx?model=760

emilio_600 - Pon Gru 03, 2007 20:42

Dięki za pomoc Skiba.

Male sprostowanie o moim ROVERku.
Jest nakręcone 210000 km.Kierownica po prawej stronie i jest to diesel z 1998.Na tylnej klapie jest tylko 600 ale w papierach [620i LD].
No ale co z tymi obrotami Chłopaki? Czy ktos ma jakis pomysł? Dzisiaj włończyłem i wyłończyłem 60 razy zapłon aby zrestartowac komputer i niemoglem odpalic silnika.
Kiedy go odpaliłem było jeszcze gorzej jeszcze,bardziej kulał tak jak by nie palił na wszystkie cylindry całym samochodem trzęsło,ale tylko na wolnych obrotach.Kiedy jest 1500 jest ok.Czy diesel ma silnik krokowy lub coś takiego?

Pozdro dla wszystkich.
emilio 600

Skiba - Pon Gru 03, 2007 22:47

emilio 600 napisał/a:
Dięki za pomoc Skiba.

Male sprostowanie o moim ROVERku.
Jest nakręcone 210000 km.Kierownica po prawej stronie i jest to diesel z 1998.Na tylnej klapie jest tylko 600 ale w papierach [620i LD].
No ale co z tymi obrotami Chłopaki? Czy ktos ma jakis pomysł? Dzisiaj włończyłem i wyłończyłem 60 razy zapłon aby zrestartowac komputer i niemoglem odpalic silnika.
Kiedy go odpaliłem było jeszcze gorzej jeszcze,bardziej kulał tak jak by nie palił na wszystkie cylindry całym samochodem trzęsło,ale tylko na wolnych obrotach.Kiedy jest 1500 jest ok.Czy diesel ma silnik krokowy lub coś takiego?



Sprawdź fileterk paliwa i powietrza (tak zapobiegawczo). Później sprawdź zworką błędy komputera. Jak to zrobić znajdziesz w technicznym FAQ. To na początek. Później obejrzyj grubą wiązkę kabli idącą z przodu silnika, sprawdź czy nie ma otarć, przetarć itp. i daj znać co i jak ....

PS Jak masz dostęp do kompa sprawdź kąt wtrysku.

emilio_600 - Pon Gru 03, 2007 22:56

Ok sprawdze w sobote bo tak to musze tyrać w pracy cały dzień.
Na pewno się odezwe.

pozdro emilio 600 :mrgreen: