|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Włączający sie ABS przy małej prędkości
bielakow - Czw Gru 06, 2007 21:19 Temat postu: [R416] Włączający sie ABS przy małej prędkości Witam.Nic na ten temat nie moglem znaleźć wiec pisze.Mam taki problem a mianowicie mój fotel kierowcy od jakiegoś czasu zaczął sie ruszać, są to niewielkie ruch całego fotela do przodu i do tyłu.Zewnętrzne śrubki są podokręcane. Czy mam szukać gdzieś pod obudowami jak tak to może wiecie gdzie. A drugi problem mam z ABS-em podczas hamowania, juz przy malej prędkości włącza sie. Czym to może być spowodowane czy to będzie pęknięty pierścień. Jak tak to czy da sie wymienić sam pierścień. Jak to sie ma do koła przedniego a jak do tylnego.Zauważyłem jeszcze ze tylne klocki nie hamują na całej tarczy.Może to ma wplyw na ten ABS lub odwrotnie.Proszę o Pomoc zanim udam sie do zakładu........
ROVERO: Popraw temat na zgodny z zasadami kącika usterki i porady techniczne!
arturky - Czw Gru 06, 2007 21:54
1. co do fotela to radziłbym sprawdzić jak sam fotel "siedzi" w szynach, tzn. poruszać oparciem tył/przód i siedziskiem tak samo.
2. co włączania się układu ABS - to proszę sprawdzić pierścienie i czujniki przy każdym kole.
bielakow - Czw Gru 06, 2007 22:20
arturky napisał/a: | jak sam fotel "siedzi" w szynach, tzn. poruszać oparciem tył/przód i siedziskiem tak samo. |
Fotel rusza sie cały, oparcie i siedzisko razem.Pochyla sie do tylu i spowrotem.
sTERYD - Czw Gru 06, 2007 22:40
sprawdź pod spodem jak wyglądają blokady (takie widełki, które powinny wchodziś w obie prowadnice jak puścisz dźwignię przesuwania).
Może coś się zatarło i się nie rusza, wtedy trzeba nasmarować, a może coś jest podgięte i nie trafiają w dziurki
niestety nie zajrzymy tam za Ciebie, a to prosty mechanizm,więc dasz radę zdiagnozować
Tomekk - Pią Gru 07, 2007 18:56
50 zł. kosztują same pierścienie, mogą pęknąć przy nabijaniu , przegub może zacząć stukać za tydzień - dlatego kupiłem nowe przeguby i święto lasu ( no ale tylko dlatego że miałem dojścia po cenach hurtowych )
przemo285 - Pią Gru 07, 2007 21:17
Co do fotela to wedle mnie ma luz na regulacji wysokości (częsty przypadek w R400) trzeba rozebrać fotel tzn. maskownice boczne i dopiero tam sprawdzić dokręcenie śrub , co do ABS-u to sprawdż pierścienie przegubów przednich , skuteczność hamulcy na rolkach i zrób test amortyzatorów za jednym razem , na każdej stacji kontroli pojazdów to zrobisz , a na końcu jeżeli będzie wszystko ok. to rozłącz na chwilę modulator ABS-u i wtedy zobacz czy coś się zmieniło
bielakow - Pon Gru 10, 2007 10:48
Możesz mi napisać gdzie znajduje sie ten modulator ABS.Pozdro
Brt - Pon Gru 10, 2007 10:53
Może byś tak poprawił temat przy pomocy przycisku "edytuj" w pierwszym poście !! My Ciebie nie olewamy a Ty nas jak najbardziej
|
|