Zobacz temat - [R400] Parę pytanek nowego użytkownika
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Parę pytanek nowego użytkownika

maspex - Sro Gru 12, 2007 19:45
Temat postu: [R400] Parę pytanek nowego użytkownika
Witam wszystkich serdecznie,
moj tato kupil w wekend rovera 414 z 96r od znajomego,przebieg 92tys (autentyczny,prawda ze fajnie :mrgreen: ) byla wymieniana uszczelka pod glowica(metalowa) . Czy wymiana moze powodowac spadek mocy auta? Czy przez wymiane auto jest juz "naznaczone" ? dzisiaj nim jezdzilem i niestety jakos malo mocy autko ma,sam mam hyundaia scoupe 1.5 90koni i jest duzo bardziej zwawy,a ma przebieg 2X wiekszy. Jeszcze ciekaw jest o wycieki- czy w tym modelu to normalne? Kapie spod auta,silnik opocony-wyglada na uszczelke pod zaworami i uszczelki walka. Czy to pilna naprawa ?? ? Czy ciezko jest rozebrac caly rozrzad,zeby dostac sie do uszczelniaczy walka ? Pozdrawiam

paff - Sro Gru 12, 2007 21:38

uszczelka pod zaworami?
- moze kapac albo uszczelka pokrywy zaworow
- albo z polowki glowicy na wysokosci walkow i to trzeba rozkrecic i posmarowac loctite i dobrze dokrecic

no ale...robiac glowice nie lepiej zrobic komplet uszczelek w okolicy glowicy? raz a dobrze? pomijam fakt ze wszelkie instrukcje mowia ze uszczelki sa jednorazowe, no ale to chyba poprostu drozej kilka razy bulic za robocizne :)

maspex - Sro Gru 12, 2007 21:52

paff napisał/a:
uszczelka pod zaworami?
- moze kapac albo uszczelka pokrywy zaworow
- albo z polowki glowicy na wysokosci walkow i to trzeba rozkrecic i posmarowac loctite i dobrze dokrecic

spod pokrywy oczywiscie

no ale...robiac glowice nie lepiej zrobic komplet uszczelek w okolicy glowicy? raz a dobrze? pomijam fakt ze wszelkie instrukcje mowia ze uszczelki sa jednorazowe, no ale to chyba poprostu drozej kilka razy bulic za robocizne :)


co ja moge poradzic,wlasciciel wlasciciel wlasnie w "takim" warsztacie wymienial i teraz trzeba poprawiac to,a kapie olej niezle,pod autem sa krople oleju

jeszcze mam pytanko,jak kierownica musi byc skrecona troche w lewo,zeby jechal prosto samochod,ale nic nie sciaga to zle drazki kierownica zalozone?

Ciufa - Sro Gru 12, 2007 22:08

maspex napisał/a:
jeszcze mam pytanko,jak kierownica musi byc skrecona troche w lewo,zeby jechal prosto samochod,ale nic nie sciaga to zle drazki kierownica zalozone?

to moze znaczyc ze byla wymieniana przekladnia kierownicza ( przy takim przebiegu raczej malo prawdopodobne) i ktos po wymianie nie ustawil idealnie kierownicy lub nie masz zbieżności na przednich kolach

tyle mi przychodzi do glowy

PHJOWI - Sro Gru 12, 2007 22:12

ustaw zbierzność i będzie ok
Paul - Sro Gru 12, 2007 22:48

PHJOWI napisał/a:
ustaw zbierzność i będzie ok

A będzie jeszcze lepiej, jak ustawisz ZBIEŻNOŚĆ :P ;)

Sorry, nie mogłem wytrzymać :ups:

piter34 - Czw Gru 13, 2007 09:32

maspex napisał/a:
Czy wymiana moze powodowac spadek mocy auta? Czy przez wymiane auto jest juz "naznaczone" ?

Wymiana HG nie powinna powodować żadnych efektów ubocznych. Auto powinno jeździć tak jak przed wymianą, gdy było jeszcze sprawne.
Być może mechanik źle założył pasek rozrządu...