Zobacz temat - [R75] Dziwna usterka
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Dziwna usterka

Wolek - Sob Gru 15, 2007 09:14
Temat postu: [R75] Dziwna usterka
Witam wszystkich na forum.Wczoraj wracałem z Buska i nagle zgasł mi roverek.Nie mogłem go odpalic dopiero po trzeciej próbie załapał.Przy obrotak ok.3000 zaczyna go zrywac tak jak by nie dostawał odpowiedniej dawki paliwa.Dzwięk pompy paliwa jest całkiem inny jak poprzednio, głośniejszy.Nie zawsze po przekręceniu kluczyka pompa rusza.Proszę o waszą opinie.

[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 09:51 ]
Panowie a może to tylko oring na pompie,moze sie tylko rozkręcila

[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 17:04 ]
Pomocy

Wolek - Sob Gru 15, 2007 20:37
Temat postu: [R75 CDTI ;03]dziwna usterka
Pisałem już dzisiaj na temat tej usterki .Myślałem że to siada pompa paliwa .Teraz jadąc nadal nie mogę przekroczyć 3000 obrotów pompa dziwnie chodzi tyle ze jak zgasiłem autko to go nie mogłem zapalić pompa nie dawała oznak życia w ogóle nie chodziła myślałem już o scholowaniu do mechanika.Jednak przed tym odpiołem akumulator po założeniu ponownym klemy pompa ruszyła .Co to może być ?

[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 20:40 ]
czy może to być odkręcenie pompy i coś z oringiem?

PHJOWI - Sob Gru 15, 2007 21:06

może pompka się przytkała ?? .
maniaq - Nie Gru 16, 2007 00:21

moze spr cisnienie na wtryskach ? u mnie pompa jak eni podawala dawki to ledwo sikal i nie chcial wogole zapalic :/ moze ktos inny podpowie ?
maniaq - Nie Gru 16, 2007 00:28

a jak ja odetkac >? u mnie sama sie odetkala jak auto przecholowalem 310 km z szumiradu, potem do serwisu do sochaczewa ... i u nich na parkingu samo autko zaskoczylo :D czary mary , abrakadabra :D jezdzi do dzies i jest spoko ;)
PHJOWI - Nie Gru 16, 2007 09:40

tu jest inny system wtryskowy , wystarczy że spadnie ciśnienie o 30 barów i już nie odpalisz , ciśnienie w układzie CR musi mieć wartość około 300 barów
Wolek - Nie Gru 16, 2007 11:14

Panowie wszystko wróciło do normy chodzi jak nowy .Sam sie naprawił?
Wolek - Nie Gru 16, 2007 11:17

u mnie to samo sam naskoczył.Narazie wszystko oki.

[ Dodano: Nie Gru 16, 2007 11:18 ]
PHAJOWI myślałem ze sie opraziłes dzieki za podpowiedzi.

maniaq - Nie Gru 16, 2007 12:00

phjowi >? czy sa jakies sposoby zeby sprobowac ja odetkac? bo juz mysleli w serwisie o rozbieraniu i wymianie - jedno i drugie dosc drogie O_o
piter34 - Pon Gru 17, 2007 12:30

Wolek napisał/a:
Panowie a może to tylko oring na pompie,moze sie tylko rozkręcila

A może czujnik położenia wałka rozrządu?

[ Dodano: Pon Gru 17, 2007 12:47 ]
Wolek napisał/a:
Pisałem już dzisiaj na temat tej usterki .

Dlatego też złączyłem dwa tematy. Po co wprowadzać zamieszanie? Następnym razem pisz w pierwotnym wątku.

Wolek - Czw Gru 20, 2007 18:16

no i z powrotem zdech.Jeden z mechaników powiedział ze to na pewno pompa paliwa.Nie zawsze łapie i autko gaśnie,oprócz tego zatkał się zawór wysokiego ciśnienia na pompie commo .Nie dało się jezdzić rowerek na odcinku 10 m gasł z 5 razy .Wiec zadzwoniłem do mechanika okazało sie ze pompa do R75 jest nie osiągalna w mojej pipidówie nalezy ja zamowic na allegro.Lecz mechanik zaproponował by wlac srodek do czyszczenia układu paliwowego i trochę pojezdzic .Dzisiaj juz jest duzo lepiej pompa jeszcze inaczej mruczy ale łapie za każdym razem, auto wcale nie gaśnie.Pozdrawiam .Wesołych Świąt
przemo285 - Czw Gru 20, 2007 19:08

Sprawdż przekażnik pompy paliwa bardzo często się wypalają styki a pompa paliwa pasuje od BMW 3 E-46 diesla , zresztą w zamiennikach jest (mówimy o tej w komorze silnika)bo jest jeszcze jedna w zbiorniku paliwa
Wolek - Czw Gru 20, 2007 21:34

dzieki przemo narazie chodzi ale dobrze wiedziec jaka pompa pasuje.Myslałem o tych stykach sprawdze.
Rowan - Pią Gru 21, 2007 15:08

Mnie kiedyś u Podolskich w Krk proponowali abym zamówił u nich nową pompę za 11k zł :???: To było wtedy jak miałem te problemy z zaworem właśnie.
Brt - Nie Gru 23, 2007 13:22

Rowan napisał/a:
abym zamówił u nich nową pompę za 11k zł

:hahaha: chyba się zamienili z kimś (czymś) na głowy, że zaspiewali taką cenę :głupek:

przemo285 - Nie Gru 23, 2007 17:12

Sprawdzajcie złącza czujnika wysokiego ciśnienia paliwa na listwie (akumulatorze paliwa) nawet warto to zrobić obligatoryjnie to jest nagminny problem w tych silnikach zresztą nadal wisi na to akcja serwisowa w Land Roverze Freelanderze (a to to samo) rozłączyć wtyczkę podgiąć piny/styki posikać preparatem /kontakt sprey lub WD40 objawy są różne przerwanie pracy silnika/falowanie itp. diagnozuje się jako złe/falujące ciśnienie paliwa.