Zobacz temat - [R414] Czy to HGF?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R414] Czy to HGF?

obgc007 - Sro Gru 26, 2007 23:21
Temat postu: [R414] Czy to HGF?
Witam,

Chyba Święta zakończą się niezbyt szczęśliwie dla mojego portfela. Pytanko - czy to co widać na tym zdjęciu:
http://www.obywatelgc.com/foto/rover_mg_4119.jpg
to uszczelka pod głowicą? wygląda mi to na majonez z Winiar :)

Objawy dodatkowe: brak grzania, brak płynu chłod., zżeranie płynu chłodniczego po uzupełnieniu, brak widocznych wycieków pod autem.

Pozdr
Grzegorz [trochę poddenerwowany: 150/100 mmHg :) ]

[ Dodano: Sro Gru 26, 2007 23:22 ]
i jeszcze na szybko - ile kosztuje "akcja" z HGF? Średnio, mniej więcej...
Grzegorz

AndrewS - Czw Gru 27, 2007 02:38

no niestety wszystko na to wskazuje ze tak

co do cen to mylse ze srednio tysiac zloty, zreszta bylo juz na forum sporo watkow o HGF
ja pare lat temu zrobilem za 500, ale robilem to sam wiec jest to cena samych czesci bez roboty i to z przed 3-4 lat

jzu - Czw Gru 27, 2007 08:32

ja robiłem HGF może tydzień temu i kosztowało mnie to 850 zł z częściami, olejem, paskami klinowymi i naprawą takich drobnych rzeczy jak przycisku klimy, zamka bagażnika i wymiana spalonej żarówki w liczniku.... jak liczyłem to mechanik gdzieś góra 200 zł za robociznę wziął...
PHJOWI - Czw Gru 27, 2007 09:42

gdzieś w granicach 850 , zależy jeszcze jaką uszczelkę chcesz mieć .
warto wymienić pasek przy robocie ponieważ jedno rozbieranie.
podaje mniej więcej cennik:

uszczelka 150-160zł lub orginał 200
planowanie głowicy max 100zł
uszczelniacze x4 15zł/szt
robota 250zł
jeśli jeszcze pasek :

pasek 97zł
napinacz 103zł
pompa wody 130-190zł

obgc007 - Czw Gru 27, 2007 12:31

dzięki za info.

Pogrążony w żalu
Grzegorz :)

[ Dodano: Czw Gru 27, 2007 13:15 ]
jeszcze. kupiłem mojego R414 niecały rok temu i wtedy na wejściu wymieniałem pasek. Przejechałem 17kkm - wydaje mi się, że chyba jeszcze nie mam po co zmieniać paska. Zgodzicie się?
pozdr
Grzegorz

PHJOWI - Czw Gru 27, 2007 14:14

jeśli robiłeś to nie ma sensu , jak pompy nie wymieniłeś to lepiej wymienić jak wszystko jest na wieszku.
AndrewS - Czw Gru 27, 2007 14:28

ja bym do tego dodal jeszcze olej, filtr oleju i plyn chlodzenia,
paska ja bym nie wymienial, sprawdzic go wzrokowo, pomacac czy nic sie nie odrywa, i uwazac zeby nie upaprac np. olejem przy robocie

obgc007 - Czw Gru 27, 2007 20:17

no to koniecznie, skoro wszędzie wszechobecne "jogomajo" :)
dzięki
pozdr

jaro121 - Pią Gru 28, 2007 22:13

znam ten ból........ ja miałem to przez makaroniarzy, którzy jeździli na wodzie (miesiąc po zakupie). Następnym razem nie sprowadził bym auta z Włoch :)
kqba - Sob Gru 29, 2007 21:18

Ja jestem świeżo po wymianie. Wszystko jak na razie gra, ale kosztowało mnie to wszystko około 1300zł (w tym wymiana pompy wspomagania, bo stara gwizdała głośno).
Na ten koszt złożyło się w sumie:
- uszczelka pod głowicę (Glaser cała metalowa)
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelka kol dolotowego
- uszczelka kol wydechowego
- uszczelniacze zaworów
- uszczelniacze wałków rozrządu
- 2 x płyn chłodniczy (jeden do płukania układu chłodzenia, bo w moim przypadku cały olej wyciekł do układu chłodzenia)
- detergent do czyszczenia układu chłodzenia
- masa uszczelniająca pomiędzy połówki głowicy
- olej 10/40
- filtr oleju
- filtr powietrza
- pompa wspomagania od R25
- olej Dextron
- szlif głowicy
- robocizna

Po odliczeniu wymiany i zakupu pompy wspomagania wychodzi jakieś 1050zł.