Zobacz temat - [R416] Gaśnie przy odpaleniu po przełączeniu na LPG
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Gaśnie przy odpaleniu po przełączeniu na LPG

konrad99 - Nie Sty 13, 2008 15:10
Temat postu: [R416] Gaśnie przy odpaleniu po przełączeniu na LPG
witam, przy odpalaniu, po przelaczeniu sie silnika na gaz, srednio co 2-3 razy silnik gasnie, chyba ze od samego poczatku daje mu obroty rzedu 3tys (nie musiscie mi mowic ze nie jest to dobre dla zimnego silnika, oczywiscie nie praktykuje takiego rozwiazania). zdaza sie, ze pracuje na obrotach jalowych a po dodaniu gazu momentalnie gasnie. myslicie ze jest to kwestia wyregulowania czegos? znajomy powiedzial mi ze moze to byc filtr gazu... coz to filtr gazu bo ja pierwsze slysze :grin:
KuBaB - Nie Sty 13, 2008 22:50

Czy to sekwencja? Gaz przełączasz jak się silnik nagrzeje (pomarańczowa dioda u mnie)? Czy obroty spadają i silnik gaśnie od razu jak się przełączy?
AndrewS - Nie Sty 13, 2008 23:09

wiecej danych poprosimy, u mnie bylo tak ze coraz dluzej musialem jechac na benzynie zeby bez problemow przelaczyc samochod na LPG, winny byl parownik ktory mial juz w sumie ok 150 tys km
konrad99 - Nie Sty 13, 2008 23:37

to nie jest sekwencja, nie wiem jak to sie fachowo nazywa, gaz II generacji? poprostu odpalam na benzynie a na 2 tys obrotow przelacza sie na gaz. auto ma 127 kkm, gaz zalozony gdzies 80 kkm temu, nie wiem dokladnie, nie mam przy sobie papierow. wyglada to tak jakby nie dostawal odpowiedniej ilosci gazu. co konkretnie chcecie jeszcze wiedziec?
AndrewS - Nie Sty 13, 2008 23:45

instalacja taka jak moja, przebieg instalacji sporawy, stawiam na czesciowe zuzycie parownika, czesto efektem tego jest potrzeba dluzszego rozgrzewania silnika przed przelaczeniem na gaz
konrad99 - Pon Sty 14, 2008 00:19

wymiana? orientacyjna cena? co moge jeszcze sprawdzic? a co do rozgrzewania to nie musze go rozgrzewac, bo w 90% przypadkow po ponownym odpaleniu jest juz ok
k3master - Wto Sty 15, 2008 08:42

konrad99 napisał/a:
wymiana? orientacyjna cena? co moge jeszcze sprawdzic?


U mnie parownik (reduktor) kosztował coś koło tysiaka, ale moja instalacja jest III generacji. Po wymianie i ponownej regulacji instalacji wszystko gra - jeździ, nie gaśnie.

Filtry gazu na pewno też warto wymienić, ale i sprawdzić czy elektryka w samochodzie jest sprawna.

piter34 - Sro Sty 16, 2008 15:23

konrad99 napisał/a:
coz to filtr gazu bo ja pierwsze slysze

Jeżeli pierwszy raz słyszysz, to wymień lepiej... :wink: