|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214Si 16V '96]zapach tarcz i ściąganie przy hamowaniu
jojkin - Nie Sty 20, 2008 16:26 Temat postu: [R214Si 16V '96]zapach tarcz i ściąganie przy hamowaniu Witam. Jestem nowy, więc proszę o wyrozumiałość. Po dosyć dynamicznej jeżdzie zauważyłem, że przy hamowaniu ściąga mi Roverka w prawo. Po wyjściu poczułem nieprzyjemny zapach tarcz(tak mi się wydaje). Nie jestem znawcą mechaniki, dlatego proszę o jakieś porady. Z góry dziękuję.[R214 Si 1996]
Szymon - Nie Sty 20, 2008 16:30
Popraw proszę nazwę tematu na obowiązującą na naszym forum.
Brt - Nie Sty 20, 2008 16:32
--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
jojkin, jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji w swoim pierwszym poście) ...
... tu masz szczegóły: TO
--------------------------------------------------
Hmmm to pewnie zapach klocków hamulcowych Zobacz czy po jeżdzie któreś koło nie jest gorące bardziej niż inne (tylko ostrożnie!!). Wygląda że któryś z zacisków/tłoczków jest zapieczony. Czy po ostygnięciu dalej efekt sciągania jest zauważalny??
jojkin - Nie Sty 20, 2008 17:00
sprawdziłem przed chwilą i po ostygnięciu nie zauważyłem oznak ściągania. Później sprawdzę jak jest na znowu rozgrzanych.
Pozdrawiam
Brt - Nie Sty 20, 2008 17:25
hmmm masz pewnie zestaw do normalnej jazdy a nie dynamicznej
jojkin - Nie Sty 20, 2008 17:38
Brt napisał/a: | hmmm masz pewnie zestaw do normalnej jazdy a nie dynamicznej |
wygląda na to, że tak. chyba będę to musiał zmienić
pozrawiam dzięki
przemo285 - Nie Sty 20, 2008 19:06
Może po prostu klocki trzymają w jażmach (to się zdarza często) zdemontuj klocki wyczyść szczotką drucianą i wtedy zobacz
jojkin - Nie Sty 20, 2008 19:49
sprawdzałem znowui na ostudzonych jest ok a na rozgrzanych ściąga.
jojkin - Nie Sty 20, 2008 19:51