Zobacz temat - [R420] Zawieszenie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R420] Zawieszenie

darek_b - Pon Sty 21, 2008 22:30
Temat postu: [R420] Zawieszenie
Szykuje mi się wymiana tylnego zawieszenia w roverku 420 2000TD hatchback, z wstępnych oględzin wynika, że stare śruby nie ustąpią i nastąpi wycinka :twisted: Czy ktoś mi poradzi. gdzie kupię komplet takich śrub (nowe lub używane) :beczy:
walkie - Pon Sty 21, 2008 22:54

Darek B napisał/a:
roverku 420 2000TD hatchback,


najpierw dowiedz się jaki masz samochód a potem poprawne parametry wpisz do tematu, tak jak milion innych postów w tym kąciku...

ADAM1 - Pon Sty 21, 2008 23:04

Darek B napisał/a:
420 2000TD


......jakis nowy model?
Wystarczylo by napisac 420TD i kazdy bedzie wiedzial, ze to seria 400 z silnikiem 2.0 diesel z turbina, bez intrkulera

Darek B napisał/a:
z wstępnych oględzin wynika, że stare śruby nie ustąpią i nastąpi wycinka :twisted: Czy ktoś mi poradzi. gdzie kupię komplet takich śrub (nowe lub używane)


Jesli znalazles forum, to pewnie byles na stronie klubowej, a tam w lewym gornym rogu wyswietla sie www.tomateam.pl i tam powinienes kliknac i zapytac sie naszego klubowicza Tomiego o sroby(nowe).
Jesli szukasz uzywanych, to popatrz na allegro. Duzo firm sie oglasza z rozbieranymi samochodami i tam wlasnie dostaniesz uzywane. Ja na twoim miejscu staralbym sie o nowe, tak dla wlasnego bezpieczenstwa

Ps
Popraw temat na zgodny z zasadami kacika , bo admini nie spia i dostaniesz ostrzezenie

sTERYD - Wto Sty 22, 2008 00:34

a tam nie wystepuja najzwyklejsze sruby metryczne ?
tylko odpowiednio dlugie...

giewu - Wto Sty 22, 2008 09:26


--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
Darek B jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji w swoim pierwszym poście) ...
... a wystarczyło przeczytać TO :cool:
--------------------------------------------------

maciej - Wto Sty 22, 2008 09:37

W razie czego to www.tomateam.pl - brałem od Tomiego oryginalne śruby do zawieszenia w rozsądnych cenach.

Przeczytaj zasady tego kącika i zmień temat na zgodny z nimi (użyj przycisku "Edytuj" przy pierwszym poście w tym temacie) - to pozwoli łatwiej znaleźć Twój temat osobom znającym się na Twoim modelu - niektórzy zaglądają tylko do tematów dotyczących modelu, na którym się znają.

piter34 - Wto Sty 22, 2008 14:58

ADAM1 napisał/a:
Wystarczylo by napisac 420TD i kazdy bedzie wiedzial, ze to seria 400 z silnikiem 2.0 diesel z turbina, bez intrkulera

Ja bym nie wiedział, bo bez IC to była wersja 420D. :razz:

ADAM1 - Wto Sty 22, 2008 18:46

piter34 napisał/a:
Ja bym nie wiedział, bo bez IC to były wersje 420D albo 420Di.


...... to moze mi sie cos pomylilo :wink:

sTERYD napisał/a:
a tam nie wystepuja najzwyklejsze sruby metryczne ?
tylko odpowiednio dlugie...


Nie chodzi o gwint, tylko wytrzymalosc metalu.
Jak by wszystkie sroby byly takie same , to wystarczylo by kupic pret gwintowany i go odpowiednio dociac

Brt - Wto Sty 22, 2008 19:18

420Di mają IC :P
sTERYD - Sro Sty 23, 2008 01:52

Cytat:
Nie chodzi o gwint, tylko wytrzymalosc metalu.

no tak, ale przeciez śruby też są oznaczane. z tego co pamiętam to tam zą 10.8 a nie są to szczególnie niedostępne śruby trzeba tylko spojrzeć z bliska na łepek ;) , nawet da się dokupić z tym łebkiem z pseudo podkładką i stożkiem celującym (typowe do zawieszeń)

piter34 - Sro Sty 23, 2008 12:02

Brt napisał/a:
420Di mają IC :P

Musiałem być rozkojarzony. Oczywiście, że mają.

ADAM1 - Sro Sty 23, 2008 21:33

sTERYD napisał/a:
no tak, ale przeciez śruby też są oznaczane. z tego co pamiętam to tam zą 10.8 a nie są to szczególnie niedostępne śruby trzeba tylko spojrzeć z bliska na łepek , nawet da się dokupić z tym łebkiem z pseudo podkładką i stożkiem celującym (typowe do zawieszeń)


Wszystko sie zgadza, ale w zawieszeniu nie ma prawa byc najmniejszego luzu, a orginal bedzie zawsze orginalem. W tych srobach w odpowiednim miejscu zaczyna sie gwint i to nie na darmo