Zobacz temat - [R620] Spadające obroty
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Spadające obroty

Mich - Czw Lut 07, 2008 20:55
Temat postu: [R620] Spadające obroty
Witam,
Jestem posiadaczem Rovera 620i r.1995 z instalacją gazową. Auto kopiłem 2 lata temu i od tej pory mam problem z obrotami silnika. Byłem już u wielu mechaników i żaden nie potrafił pomuc, samochód przeszedł badania komputerowe na ktorych zostały wykryte 3 bledy a nie wiadomo jakie...
Samochód po rozgrzaniu się warjuje, obroty spadaja tak na 500, nawet 200 obrotów i ma problemu żeby wszedł na normalne obroty. Czasem nawet zgaśnie a potem nie chce zapalić a jak zapali to nie wejdzie na obroty. Naprawia się to po ostygnięciu samochodu.
Instalacja była sprawdzana i to nie jaj wina, bo tak sie dzieje także na benzynie.
Części które zostały wymienione:
-kable wysokiego napiecia
-filtry paliwa i powietrza
-silniczek krokowy
-rozrząd (2 razy)

Wiecie moze co może być nie tak i co tzreba wymienić
Zastanawiem sie jeszcze nad regulatorrem niskich obrotów

PS Jak możecie to podajcie namiary na części

Pozdrawiam, Mich


brt: poprawiłem temat !!

hoosar - Czw Lut 07, 2008 21:08

Ile masz przejechane na parowniku ??

[ Dodano: Czw Lut 07, 2008 21:09 ]
Ups... Nie zauwazylem ze to samo dzieje sie na benzynie. Cofam pytanie.

maciej - Czw Lut 07, 2008 22:36

Zawór termiczny jałowych obrotów lub nieszczelność w którymś z kolektorów...
piter34 - Czw Lut 07, 2008 22:42

Mich napisał/a:
Zastanawiem sie jeszcze nad regulatorrem niskich obrotów

To jest właśnie silnik krokowy (ale u Ciebie był już wymieniany).

maciej napisał/a:
Zawór termiczny jałowych obrotów

...obrotów ssania/podwyższonych, nie jałowych ;-)

maciej napisał/a:
lub nieszczelność w którymś z kolektorów...

...i to pewnie będzie to, bo ja też mam problem z tymi obrotami i co mogłem, to zrobiłem... oprócz sprawdzenia tego kolektora.

maciej - Czw Lut 07, 2008 22:53

piter34 napisał/a:
obrotów ssania/podwyższonych, nie jałowych

Masz rację, w sumie to bez sensu... Bo auto dobrze działa przy rozgrzewaniu, a potem się zamyka, to nie może robić potem problemów. Bzdurę napisałem.

mcteusz - Pią Lut 08, 2008 08:19

I oczywiście regulacja zaworów pewno by się przydała.... Już gdzieś to nawet pisałem, ale u brata właśnie zawory powodowały falowanie obrotów....
Mich - Pią Lut 08, 2008 18:57

A jakbym wymienił głowice, to cos da?? Mam akurat jedna...
A zawory można wyregulować samemu nie mając wiele doświadczenia, czy to jest wyższa szkoła jazdy??

herc - Pią Lut 08, 2008 21:58

regulacja zaworów jest prosta jeśli chociaż troszkę znasz się na silnikach (ja dzisiaj sam to robiłem) wystarczy wiedzieć jakie mają być luzy zaworowe, ale jeśli się nie znasz to lepiej do mechanik z tym iść

[ Dodano: Pią Lut 08, 2008 22:05 ]
maciej napisał/a:
nieszczelność w którymś z kolektorów...


kolektor i katalizator można sprawdzić

Mich - Sob Lut 09, 2008 09:31

Katalizator odpada, był dość nie dawno wymieniany