|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [r200 98'r 1.4 16V] filtr paliwa, powietrza cos jeszcze ??
michone - Pią Lut 15, 2008 13:19 Temat postu: [r200 98'r 1.4 16V] filtr paliwa, powietrza cos jeszcze ?? A wiec tak wczoraj zrobilem 1500km roverkiem zaobserwowalem ze autko nie idzie tak jak szlo wczesniej... niby autko tankowalem na orlenie i aralu w niemczech... spalanie mnie troche zmartwilo bo 1500 km zrobilem na ok 120 litrach czyli jakies niecale 8l na 100km.
Zauwazylem ze autko sie troche dlawi... jak sie wkreci na obroty to jest ok ale tak 2-3tys obr autko nie chcialo ciagnac(raz chcialo a raz nie chcialo)
zauwazylem rowniez ze na wolnych obr ma ok 1000obr/min a wczesniej bylo ok 800. Z tego co widzialem na fakturach z niemiec filtr paliwa nie byl chyba wymieniany.
Chce wymienic filtr powietrza na wkladke K&N oraz filtr paliwa.
Pytanie jaki filtr paliwa kupic gdzie jest?? jak go wymienic? na forum znalazlem tematy ale tylko wymienione byly filtry do diesla .
kolin - Pią Lut 15, 2008 13:24
Mój filtr też nigdy nie był wymieniany,dopiero ja go wymieniłem przy ok 119 tys km/
Kupiłem Man Filter odrazu inne autko,myślałem wcześniej,że jak to nie pomoże to wtryskiwacze przeczyszcze ale jak się okazało wymiana filtra okazała się jak najbardziej OK więc obstawiam na to samo u ciebie
michone - Pią Lut 15, 2008 13:26
kolin napisał/a: | Mój filtr też nigdy nie był wymieniany,dopiero ja go wymieniłem przy ok 119 tys km/
Kupiłem Man Filter odrazu inne autko,myślałem wcześniej,że jak to nie pomoże to wtryskiwacze przeczyszcze ale jak się okazało wymiana filtra okazała się jak najbardziej OK więc obstawiam na to samo u ciebie |
Moj ma 127tys z ksiazka serwisowa. Co do filtra to nie ma kilku wersji?? gdzie znajduje sie filtr?? duzo robotyprzy wymianie
kolin - Pią Lut 15, 2008 13:27
Filtr jest jeden gatunek
Wymiana prosta 10 minut i gotowe na fotce zaznaczone gdzie jest
michone - Pią Lut 15, 2008 13:33
wymieniac odrazu świece na NGK V-LINE Platinium ide do sklepu zobacze jak ceny wygladaja
kolin - Pią Lut 15, 2008 13:39
Cytat: | wymieniac odrazu świece na NGK V-LINE Platinium ide do sklepu zobacze jak ceny wygladaja
|
A kiedy ostatni raz wymieniałeś świece ja ogólnie świeczki wymieniam co drugą wymianę oleju czyli co 16 tys km
Brt - Pią Lut 15, 2008 13:41
michone napisał/a: | na forum znalazlem tematy ale tylko wymienione byly filtry do diesla . | jest jeszcze strona Klubowa
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#56
michone napisał/a: | wymieniac odrazu świece na NGK V-LINE Platinium |
W R214 nie stosuje sie świec platynowych. Moim zdaniem kupić te co są normalnie stosowane NGK cośtam. (nie pamiętam oznaczenia) Tanie i dobre
michone - Pią Lut 15, 2008 14:24
kupilem zwykle świece NGk V-line...50zl komplet.
Najgorsze jest to ze kupilem filtr z katolgu czyli pp829 a nie pp942...
Ciufa - Pią Lut 15, 2008 14:44
michone napisał/a: | Najgorsze jest to ze kupilem filtr z katolgu czyli pp829 a nie pp942... |
masz 14 dni na zwrocenie produktu do sklepu .....
Szymon - Pią Lut 15, 2008 15:03
michone napisał/a: | Najgorsze jest to ze kupilem filtr z katolgu czyli pp829 a nie pp942... |
u mnie było podobnie, sprzedawca dobierał wg katalogu. Na szczęście z wymianą nie było problemów, bez żadnych problemów wymienił mi na filtr podany przeze mnie
Brt - Pią Lut 15, 2008 15:48
jak masz ten filtr nierozpakowany, to wymienią bez problemu
piter34 - Pią Lut 15, 2008 16:10
Brt napisał/a: | Moim zdaniem kupić te co są normalnie stosowane NGK cośtam. |
NGK V-line no. 28
michone - Pią Lut 15, 2008 16:27
piter34 napisał/a: | Brt napisał/a: | Moim zdaniem kupić te co są normalnie stosowane NGK cośtam. |
NGK V-line no. 28 |
i takie kupilem
Co do filtra to zamienil mi na pp942 jutro wymienie jedno i drugie, w przyszlym tygodniu przyjdzie wkladka K&N i narazie bedzie spokoj
[ Dodano: Pią Lut 15, 2008 18:38 ]
trzeba wylaczac pompe paliwowa wlaczyc silnik zeby cisnienie spadlo w wezach znalazlem taka instrokcje w ksiazce od forda focusa, zeby odlaczyc + od aku...
Kolin jak wymieniales?? ktore sroby najpierw odkrecales od dolu filtra czy od gory??
kolin - Pią Lut 15, 2008 20:17
Ja zawsze standartowo wymieniam filtr paliwa
Duży kawał szmaty(Na to leci bena) i odkręcam śrubę,odkręcałem tą na dole najpierw
Akumulator odłączyłem dla własnego bezpieczeństwa
P.S
Nigdy nie próbowałem żadnej metody,chodź pewnie była by dobra bo trochę tej beny jednak wyleci i pocieknie tu i ówdzie i trzeba zaś wycierać
ash - Sob Lut 16, 2008 01:05
Ja ostatnio rowniez wymienialem. I tylko odkecilem korek wlewu paliwo zeby cisnienie spadlo, potem gorna sruba, nastepnie druga. Pamietaj aby podlozyc szmatke oraz uzywaj 2 kluczy aby kontrowac i nic nie ukrecic. Akumulatora nie musisz odkrecac oraz pompy tez nie musisz odlaczac... nie pal tylko szlug!
michone - Sob Lut 16, 2008 14:28
wszystko fajnie z tym ze filtron daje w komplecie tylko jedna sróbe przelotowa z ogranicznikiem a potrzebne są dwie... z orginalnego filtra nie wykrece bo byl zgrzewany i sie powyrywaly...
chodzi mi o tą mosiężną co jest wkrecona z góry zaraz jade do castoramy moze cos wyrzeżbie
MiL999 - Pon Mar 31, 2008 11:20
I jak zamontowałeś ten filtr?
porek333 - Pon Mar 31, 2008 22:24
poluzujesz uchwyt filtru,potem potrzebujez 2 klucze nr 19 i nr 14.19stka przytrzymujesz filtr ,a 14stka odkrecasz rurke zaczynasz od dolnej(podkladasz szmatke bo paliwo bedzie lecialo) i tak samo odkrecasz od gory.potem wkladasz nowy filtr(pamietaj na filtrze bedzie namalowana strzalka ma ona byc skierowana w gore to jest najwazniejsze) a z zakreceniem to sobie napewno poradzisz.Wszystko bedzie trwalo nie dluzej niz 20 min.powodzenia!!
michone - Wto Kwi 01, 2008 12:42
poradzilem sobie. Niestety te mosiężne koncowki robilem na zamowienie . Co do lania paliwa to wystarczy otworzyc wlew paliwa zeby spadlo cisnienie
|
|