Zobacz temat - Czemu on jest taki wolny ??
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - Czemu on jest taki wolny ??

blads - Nie Lut 24, 2008 17:10
Temat postu: Czemu on jest taki wolny ??
Witam :) jestem nowy i pewnie bym sie tu nie znalazł gdyby nie zajawka na kupno rovera. A wiec na początek link http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4336817 taki wlasnie stoi do sprzedania. I teraz moj problem :/ Byłem go oglądać no i wypas wszystko ladnie pieknie zadbany robione tylko cos z przednią lewą lampą (od strony kierowcy bo to zalezy z ktorej strony patrzec :) no i widac ze cos grzebane było przy zderzaku jak sie maske otworzy. No ale to jest pikus widzialem w gorszym stanie ten jest idealny jezeli mozna to tak okreslic. I teraz jeden mankament...to jest 103 km a ja nie czuje wcale tej szybkosci jednym slowem muł jak cholera :/ czy na gazie czy na benzynie to lepiej mi sie jeździ mojego ojca seatem ibizą z roku 98 silnik 1,4 ktory przeciez ma o 30 km mniej :| czy jest ktos w stanie powiedziec mi czemu to auto tak bardzo jest zmulone ? No wogole nie czuje w nim tej predkosci a jednak 103 konie to powinna byc wyczuwalna moc i to dosyc. Bardzo prosze o opinie bo naprawde nie wiem co mam zrobić :/ dodam ze jechłem tym autem ja, drugiego dnia moj ojciec z jakims znajomym i stwierdzili to samo przy czym nie wspominałem im o tym wogole. Będe wdzieczny bo tak juz szukam auta i myslalem ze znalazlem a tu znowu zanosi sie na kiszke, a nie mam zamiaru jeździć golfem III bo teraz to tylko tego pelno na gieldzie i w komisach
kolin - Nie Lut 24, 2008 17:36

Coś musi być nie tak bo te 103KM naprawdę idą jak głupie, pytałeś o filtry kiedy były zmieniane ? możecie też popatrzeć czy przepustnica się cała otwiera jak dajecie gaz w podłogę, coś z wydechem ,katalizator ostro zapchany bądź gdzieś wydech przy tkany ja bym obstawiał to ostatnie z wydechem
chyn - Nie Lut 24, 2008 17:36

pewnie autko zjechane przyczyn moze byc wiele np nie wymienianie na czas olejow itp. Bo rover taki powinien miec lepsze przyspieszenie niz ta ibiza1,4
http://www.motofakty.pl/t...96&do=&strona=2

giewu - Nie Lut 24, 2008 19:19

a ja tylko przypomnę, że te 103 konie czuć dopiero tak od około 4tys. obrotów ;) ... dopiero wtedy naprawdę się zbiera :rotfl:
blads - Nie Lut 24, 2008 20:43

giewu napisał/a:
a ja tylko przypomnę, że te 103 konie czuć dopiero tak od około 4tys. obrotów ;) ... dopiero wtedy naprawdę się zbiera :rotfl:



no dobra, ale ja go kręcilem na maks ile sie dało że aż ten wlaściciel sie zdziwił i nic zupełnie nic :( cieńko chodzi strasznie a jak wsiadam w te ibize to czuje zryw w przeciwieństwie do tego czegos niby szybkiego...slyszalem juz wiele opini mowili mi o rozrządzie też i nie wiem czy pomoze cos jak pojade na stacje i podepną go pod komputer....? Czy wtedy wskaze usterke ? Nie wiem sam co mam robic oglądałem w sobote w komisie jeszcze jednego ta sama wersja i z tego co mi powiedział gość to zapier.....bo sam nim jeździ i bedzie do sprzedania za jakies 2 tygodnie to pojade i sie przejade tamtym. Jezeli tamten bedzie sie lepiej zbierał to chyba tamten musi byc bardzo zajechany dobrze mowie ?

chyn - Nie Lut 24, 2008 21:05

cos pewnie jest nie tak :razz: widze ze kupujesz wersje ze skorka podoba Ci sie skorwa w r 200 :razz: ? zlukaj sobie jak ladnie wygladaja roverki z jasna tapicerka
blads - Pon Lut 25, 2008 00:05

chyn napisał/a:
cos pewnie jest nie tak :razz: widze ze kupujesz wersje ze skorka podoba Ci sie skorwa w r 200 :razz: ? zlukaj sobie jak ladnie wygladaja roverki z jasna tapicerka


hehe dokladnie jak wsiadlem tak sie zakochalem w tej skorce bo wypas sie siedzi wygoda konkret :) tyle ze tego nie wezme bo ten silnik to raczej rozsypka a szkoda bo reszta jest stan idealny :( mam jeszcze jednego na oku ta sama wersja tyle ze w tamtym do malowania kilka elementow bo rysy są i nie wiem musze sie przejechac i mam nadzieje ze mnie pozytywnie zaskoczy bo ten mnie załamał :(

giewu - Pon Lut 25, 2008 07:06

blads napisał/a:
tyle ze w tamtym do malowania kilka elementow bo rysy są

jak kupowałem swojego to wyszukałem autko w idealnym stanie technicznym za to z porysowanym lekko zderzakiem, po delikatnym puknięciu w jakiś murek ... uwierz mi, że lepiej jest auto kupić z mankamentami wizualnymi niż technicznymi ... jeśli z silnikiem, o którym pisałeś w pierwszym poście jest coś nie tak to może rzeczywiście odpuść go sobie i szukaj cierpliwie dalej ;)
blads napisał/a:
... do tego czegos niby szybkiego

troszkę ironicznie to zabrzmiało, ale pewnie tylko dlatego tak napisałeś, bo trafiłeś na felerny egzemplarz ... poczekamy na opinię jak już przejedziesz się sprawnym :mrgreen:

rovero - Pon Lut 25, 2008 07:39

Jak kupowałem 200 z tym silnikiem to było to samo - wymienione świece na nowe bosha i szedł jak przecinak.
piter34 - Pon Lut 25, 2008 12:51

blads, dlaczego olewasz zasady kącika?
Dodaj proszę do tematu wątku informację jakiego modelu ROVERku ten wątek dotyczy.

JohnnyB - Wto Lut 26, 2008 08:10

jak ja pierwszy raz przejechalem sie swoim R400 to tez troche sie podlamalem ze wolny a przesiadlem sie z Coroli 1.3 75km 92r . ()nawet specjalnie tu temat zakladalem)
troche ja pomeczylem obrotami i albo ja sie przyzwyczailem albo R sie odetkal i zaczal smigac jak szalony. 9 ale fakt swiece i kable to odrazu wymieniaj i dowiedz sie na jakim oleju jezdzi

blads - Wto Lut 26, 2008 10:26

... poczekamy na opinię jak już przejedziesz się sprawnym :mrgreen: [/quote]

dzisiaj ma wpaść jakis znajomy mojego ojca do mnie bo stwierdzil że musi mi pokazac jak to auto chodzi bo jest zdziwiony że coś takiego wogóle może sie dziać. Więc po poludniu napisze wrażenia :D

[ Dodano: Wto Lut 26, 2008 10:32 ]
Piszecie o wymianie świec i przewodów...no dobra tez nad tym myslałem ale to najpierw musiał bym kupić potem mysleć o wymianie. A ja nie chce sie wpieprzyc w bagno z tym autkiem :/ Dodam że ojciec tego typa jest diagnostą i jakoś odnosze wrażenie że chce sprzedac to auto dość szybko. Niby gada że kasy duzo włożone, nie może zejsc niżej jak 13 tysi, coś mi tu nie teges jest :/ Pozatym mlody jak sie go zapytałem czemu to tqak wolno śmiga to prawie zbladł no i ogółem nie wiedział co ma zrobic, jak sie odezwać....rzucił tylko że jechał nim 160 i to wszystko. Aha chłodnica sie sypie...znaczy sie ja to tak określam po swojemu bo sie na autach nie znam za dobrze ale zobaczylem że cos jest z nią nie tak dotknołem i po kawałeczku to ona sie kruszy

uhu - Wto Lut 26, 2008 17:23

Te 103 koniki naprawdę ostro gnają.
Miałem pare samochodów od pojemności 1.2 do 2.0 i powiem Ci że żaden nie rozpędzał się z taką łatwością jak mój 214 Si.
Mam teraz jeszcze Mazdę 626 coupe 2.0 i jeździ całkiem przyjemnie, ale to nie to :P

Także w tym którego chcesz kupić coś na pewno nie gra, bo ten silniczek naprawdę daje radę.

piter34 - Wto Lut 26, 2008 17:32

blads, otrzymałeś ostrzeżenie za ignorowanie zasad kącika oraz ignorowanie upomnień administracji forum :/
mi_sza1 - Czw Lut 28, 2008 16:09

A może on nie ma 103 koni tylko 75. Jak kupowałem swojego to tez wmawiano w niektórych ogloszeniach, ze ma 105 koni a w rzeczwistosci bylo ich 86. Silnika nie widac, wiec ze zdjec nie wiadomo co pod maską.
piter34 - Pią Lut 29, 2008 09:54

mi_sza1 napisał/a:
A może on nie ma 103 koni tylko 75.

Wtedy nie byłaby to wersja Silverstone (na 99% nie było Silverstone z silnikiem 1.4 8V).
Silniki 1.4 8V i 16V łatwo odróżnić (pomocne fotki znajdują się na stronie klubowej w galeria -> silniki).

Palkerson - Sro Sie 25, 2010 20:29

sprawdź czy nie masz zapchanego tłumika końcowego,... ja miałem ten sam problem wymieniłem pół silnika i pompę paliwa a okazało się że to zapchany końcowy tłumik





ps. jeszcze jedną prawdopodobna przyczyną spadku mocy może być przestawiony rozrząd o 1 ząbek

azer - Czw Sie 26, 2010 14:56

Palkerson, ale odgrzałeś kotleta sprzed ponad 2 lat :lol: