Zobacz temat - [R200] Wyminana felg stalowych na alusy
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200] Wyminana felg stalowych na alusy

pluto - Czw Mar 13, 2008 14:04
Temat postu: [R200] Wyminana felg stalowych na alusy
mam R214i i przymierzyłem felgi aluminiowe 15" z oponą 195. wszystko ładnie pasuje, ale mam za krótkie szpilki... nakrętka zakręciła się tylko do połowy(felga jest grubsza od stalowej). To chyba za mało. co robic? czy te szpilki trzeba wymienic na dłuższe?? czy akurat trafiłem na takiego alusa?
giewu - Czw Mar 13, 2008 14:33

pluto napisał/a:
To chyba za mało.
zdecydowanie za mało :roll:
pluto napisał/a:
czy te szpilki trzeba wymienic na dłuższe?
niestety tak :neutral:
pluto napisał/a:
czy akurat trafiłem na takiego alusa?
niestety tak :razz:
pluto - Czw Mar 13, 2008 16:03

to znaczy ze są alusy do których nie trzeba wymienia szpilek??
i czy te szpilki dostanę w sklepie?

i o co chodzi z tym ET? nie znam się na tym

tomek-sis - Czw Mar 13, 2008 16:49

Witam
rover 214 ma z reguły krótkie szpilki do stalowek , do alusów musisz je wymienić na dłuższe( ok 1cm dłuższe ), wymiana jest obowiązkowa, szpilki dostaniesz w sklepach które rozprowadzają alusy i opony, et. to nic innego jak średnica otworu w feldze,
rover ma o ile się nie mylę 56,1 mm jeśli alusy masz firmowe ( rovera ) to wszystko będzie OK jeśli masz inne to musisz dokupić pierścień centrujący na alufelgi do rovera.
nie ma alusów które pasują do krótkich szpilek

Brt - Czw Mar 13, 2008 17:01

Cytat:
i o co chodzi z tym ET?

na googlach to ciężko wpisać :evil:

pluto - Czw Mar 13, 2008 17:07

ok , częściowo mi pomogłeś, ale obawiam się że ET to nie średnica otworu centrującego:(
bo w roverku otwór centrujący 56,1, a et45(czytałem coś że to miara od płąszczyzny montującej do....(właśnie nie wiem, gdzie drug punkt odniesienia)