Zobacz temat - R[All] modulator
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - R[All] modulator

rodi_ - Czw Kwi 10, 2008 22:52
Temat postu: R[All] modulator
Mam takie pytanie, czy wedlug was przy zimnej pogodzie roverki chodza lepiej?
Pytam bo znalazlem jakis taki modulator powietrza, ktory niby oszukuje ECU ze temp dolotowego powietrza jest nizsza. Czy takie cos jest wogule mozliwe?

dobryziom - Czw Kwi 10, 2008 23:07

hehe mogę ci powiedzieć ze u mnie jak jest zimno albo najlepiej odr azu po deszczu furka dostaje kopa zasługa dobrze chłodzonego IC :)
rodi_ - Czw Kwi 10, 2008 23:29

To myslisz ze takie cos mogloby oszukac kompa zeby robil lepsza mieszanke?
Tylko niewiem czy u mnie zadziala, bo teraz wstawilem power rure pod zderzak :mrgreen: i lapie tylko zimniutkie powietrze. Jakby troche lepiej zaczal chodzic, tylko ze boje sie zeby on mi czasem jakiegos deszczu nie nazbieral do filtra.

AndrewS - Czw Kwi 10, 2008 23:58

nie tylko roverki, kazdy silnik
im jest chlodniej tym powietrze jest gęstsze i wiecej go wlatuje do komory spalania
oszukanie kompa przez czujnik tu nic nie da

rodi_ - Pią Kwi 11, 2008 09:13

No to wystarczy mi chyba power rura :ok: , dzieki za opinie
michone - Pią Kwi 11, 2008 13:00

ren modulator to nic innego jak rezystor zamiast czujnika temperatury. Przy cieplym rzadkim powietrzu mieszanka jest zbyt uboga co zle wplywa na auto... Poczytaj o chipie na forum poruszalismy ten temat :P
thef - Pią Kwi 11, 2008 13:14

rodi* napisał/a:
wstawilem power rure pod zderzak :mrgreen: i lapie tylko zimniutkie powietrze
Możesz pokazać jak to wygląda dokładnie na jakimś zdjęciu?
rodi_ - Pią Kwi 11, 2008 14:25

Wyglada to tak, tylko to jest prowizorka wiec prosze sie nie smiac :mrgreen: . W planie jest montaz pod zderzakiem, zeby bralo powietrze z wlotow
thef - Pią Kwi 11, 2008 14:29

Dzięki :) . No, trochę niebezpiecznie tak bez żadnej osłony, może nalecieć wody, ja bym jednak do czasu pełnej modyfikacji pozostał przy oryginalnej wersji. Wiem, wiem, ona jest bez sensu, podobnie jak ta poprawka z biuletynów serwisowych, żeby tą rurę dać przed akumulator (nie ma tam miejsca, żeby to zrobić przyzwoicie i nie ma też szans bez obcięcia rury).

[ Dodano: Pią Kwi 11, 2008 15:32 ]
Mój opis odnosi sie do 620 SDi, Twój jak teraz na zdjęciu zauważyłem do 414i, ale pewnie tam też nie jest to w oryginale jakoś dobrze rozwiązane.

rodi_ - Pią Kwi 11, 2008 18:21

U mnie w standardzie byla ona obok akumulatora, przed nim to napewno ona nie wejdzie. A z przywroceniem do stanu poprzedniego to moze byc maly problemik. Trzeba wyjmowac akumulator i pewnie odlaczac wiazki od swiatel, a na to niemam czasu. Gdy juz znajde chwile to wsadze ja pod zderzak.
Jak myslicie, potrzebny jest taki jakby lejek na koncu zeby chwytal wiecej powietrza?

pgrad - Nie Cze 22, 2008 16:54

Nie modulator tylko MAFamp, wpina się go między przepływkę a ECU. Uwalnia moc która jest obniżona w zakresie niskich obrotów ze względu na zanieczyszczenie produkowane przez silnik