Zobacz temat - [R600 2.0 Sdi 98r] tomateam.pl problem z kontaktem
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - [R600 2.0 Sdi 98r] tomateam.pl problem z kontaktem

cov_666 - Sob Kwi 26, 2008 11:29
Temat postu: [R600 2.0 Sdi 98r] tomateam.pl problem z kontaktem
witam
wie ktos może co sie dzieje z tomateam zamówiłzem częśc i 2 tyg juz do mnie idzie i ze sprzedającym nie moge sie skontaktowac

String - Sob Kwi 26, 2008 13:53

bądź cierpliwy. Tomi to solidna firma - skoro nie odbiera, to znaczy że ma jakies problmy lub nawał roboty. Jesli wiesz na pewno że Twoje części juz wysłał...., to możesz miec taką samą historię jak ja, ze moja paczka do mnie nigdy nie doszła - po kilku tygodniach wróciła do Tomiego. Całe szczęscie ze istnieją Kurierzy oraz przesyłki konduktorskie (u mnie juz 2x zadzialało - ta druga opcja).

Poza tym Tomi gdzie tu niedawno pisał na forum, że ma jakieś problemy techniczne, więc cierpliwości - i nieustannie próbuj.

Pozdrawiam

thef - Sob Kwi 26, 2008 14:07

To chyba małe przegięcie z umieszczeniem takiego wątku w tym dziale, przenoszę.
marthinez - Sob Kwi 26, 2008 19:59

Przepraszam, ze tak piszę, ale jakbym miał kupować częsci w tomateam to auto stało by już dobre dwa tygodnie. Kompletny brak odpowiedzi i zero kontaktu telefonicznego.
Jak są problemy to warto to info umieścić na stronce, a nie olewać klienta. Albo zmienić działalnośc.

tdw - Sob Kwi 26, 2008 20:02

Chyba musi mieć jakies problemy, bo próbowałem się skontaktować z nim od wczoraj i nic ztego.
Zakupy musiałem zrobić w Intercars...

kruszon - Sob Kwi 26, 2008 20:52

Z tego co Tomi pisał ma problemy z softem magazynowym i musiał zrobić remanent, więc kontakt utrudniony. Z resztą gdzieś w którymś wątku... o tu:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=26238

Możliwe że mu się przeciągnęło :/

Z drugiej strony rzeczywiście info na stronie by nie zaszkodziło ;)

Pozdrawiam

cov_666 - Nie Kwi 27, 2008 15:10

dzieki za wszytkie odpowiedzi bede szukął dalej czesci
NEOSSS - Nie Kwi 27, 2008 22:42

Nie robiac konkurencji zapraszam na PW czy GG lub telefonicznie jesli dalej czegos potrzebujesz... :twisted:
MaReK - Pon Kwi 28, 2008 10:56

A ja wlasnie dzisiaj w Tomateam kupilem tarcze do swojego MG w bardzo atrakcyjnej cenie i zaraz je odbieram...

Z tego co wiem, Tomi mial jakies problem z programem magazynowym, ale stara sie byc na biezaco. Pamietajcie, ze to tylko jeden Tomi, a nie hurtownia wiec pozwolcie mu sie obrobic.

Calkowity brak kontaktu?! No nie wiem, mnie sie zawsze udaje dodzwonic ;)

Zawsze kupuje najpierw w Tomatem, a jak czegos nie ma to szukam u innych.

Jest mi o tyle wygodniej, ze Tomatem jest w tym samym miescie co ja, byc moze dlatego nie mam problemow z przesylkami ;)

Pozdrawiam,

roboo - Pon Kwi 28, 2008 16:29

Kontakt utrudniony?

Ja tyle dzwoniłem, aż się dodzwoniłem i załatwiłem wszystko, co chciałem. :razz:

secio - Sro Maj 14, 2008 09:47

String napisał/a:
bądź cierpliwy. Tomi to solidna firma - skoro nie odbiera, to znaczy że ma jakies problmy lub nawał roboty.

(...)

Poza tym Tomi gdzie tu niedawno pisał na forum, że ma jakieś problemy techniczne, więc cierpliwości - i nieustannie próbuj.


Wiadomo, czy problemy wciaz trwaja ? Zamowilem w niedziele troche czesci, zarezerwowalem weekend na tete a tete z R w garazu, ale jak nie dostane czesci co konca tygodnia to moge planowac cos innego ;) . Brak odpowiedzi na maila, telefon gluchy ;( .

Mariusz

ACE - Sro Maj 14, 2008 11:16

No niestety tez mam martwą ciszę i czekam prawie miesiąc, ale skoro pisał Tomi że ma problem z softem magazynowym no to chyba tak jest.
Podejrzewam ze jedyne rozwiązanie to odebrac oosobiście części u Tomiego.

AndrewS - Czw Maj 15, 2008 10:09

Senn tez ma problemy z kontaktem telefonicznym, ostatnio abonent jest niedostepny,
chyba na zlot pojedziemy na starym rozrzadzie :mrgreen:
watek widze jest z konca kwietnia, to do tej pory powinien sie uporac z problemami

piter34 - Czw Maj 15, 2008 11:41

MaReK napisał/a:
Calkowity brak kontaktu?! No nie wiem, mnie sie zawsze udaje dodzwonic ;)

No ale Ty to Ty, Ja to Ja, a nieznany numer to może jeszcze inny przypadek. ;-)
Dzwonisz na numer ze strony?

argail - Czw Maj 15, 2008 12:16

Ja tez próbuję od kilku dni się dobić w sprawie tylnich amortyzatorów - "Abonent jest poza zasięgiem, lub ma wyłączony telefon" .... na mail również zero odpowiedzi ;))
Brt - Czw Maj 15, 2008 12:24

Tomi chyba musi kogoś zatrudnić ;) :)
ACE - Czw Maj 15, 2008 12:40

Chociazby tylko do Call Center.
Bo jak ma tylko dobierać telefony i nic więcej to mija sie to z sensem.

secio - Czw Maj 15, 2008 13:14

ACE napisał/a:
No niestety tez mam martwą ciszę i czekam prawie miesiąc

Miesiąc ? Mi sie nie spieszy, ale bez przesady ;) . Mysle, ze musi miec tez problem ze strona, skoro czas realizacji wydluza sie do miesiaca, a nie ma o tym wzmianki ;) .
Mam nadzieje, ze to jednak wakacje, a nie taaaka duza awaria.

Mariusz

MaReK - Pią Maj 16, 2008 13:15

Wczoraj na ten przyklad dzwonilem w sprawie sprzegla.
Slychac bylo, ze Tomi ma od zaj. roboty ale... wszystkiego sie dowiedzialem.
W razie co - moglbym po towar podjechac, ale... jak juz pisalem ja mam rzut mocherem.
Klienci spoza wawy moze i maja problem z odbiorem, tego nie wiem - nie sprawdzalem ;)

W kazdym razie ode mnie odbiera telefon ;)

AndrewS - Pią Maj 16, 2008 13:41

Senn tez juz ma towar, Tomi zaczyna sie powoli rozkrecac :-)
HdM - Sro Cze 04, 2008 10:23

witam,

ja tez czekam na czesci i ani telefonem, ani mailem nie moge sie tam dobic...

czy znacie adres, gdzie mozna odebrac te czesci osobiscie?
chyba najszybciej bedzie jak pojade sam to odbiore :???:

dzieki za pomoc

piter34 - Sro Cze 04, 2008 10:28

HdM napisał/a:
witam,

ja tez czekam na czesci i ani telefonem, ani mailem nie moge sie tam dobic...

czy znacie adres, gdzie mozna odebrac te czesci osobiscie?
chyba najszybciej bedzie jak pojade sam to odbiore :???:

Tak czytam, czytam i się dziwię, że to wszystko cały czas tak wygląda :(

HdM - Sro Cze 04, 2008 10:35

najgorsze jest to, ze nie mam czasu na dziwienie sie, bo potrzebuje tych rzeczy na juz, a tu glucha cisza...

masz moze adres, gdzie sie to odbiera? jakis inny telefon?

dobryziom - Sro Cze 04, 2008 10:37

Zawsze można odebrać osobiście na niedzielnym spocie na Bemowie Tomi praktycznie zawsze jest. :roll:
Irek - Sro Cze 04, 2008 10:38

HdM napisał/a:

ja tez czekam na czesci i ani telefonem, ani mailem nie moge sie tam dobic...

czy znacie adres, gdzie mozna odebrac te czesci osobiscie?
chyba najszybciej bedzie jak pojade sam to odbiore :???:


Tomi ma roboty od zarypania, to fakt. Wiem, ze siedzi po nocach i stara sie ogarnac temat. Ma tez problem z kilkoma dostawcami czesci, a konkretnie z terminowoscia dostaw. Niestety nie ma mega magazynu z dziesiatkami tysiecy pozycji lezacych na polce, bo wtedy mialby troche inne ceny ;) Jest zatem zdany na hurtownie i importerow w wielu dzialkach...

Tomateam miesci sie na jelonkach, dokladnie na ul. Czumy. Ale bez sensu jechac tam bez uzgodnienia telefonicznego bo to jednoosobowa firma - male koszty wlasne = male marze = atrakcyjna cena czesci. Tak to dziala. Wiec Tomi moze rownie dobrze byc w danej chwili w domu jak i na poczcie, w DHL, w hurtowni, etc...

Poniewaz czesto dzwonia 2,3 telefony na raz nie jest w stanie wszystkich odebrac, to fakt. Powinien MZ oddzaniac ale moze brak mu czasu, nie wiem - tu bronic nie chce. Ja bym w Twojej sytuacji wyslal sms z pytaniem, czy mozna osobiscie odebrac czesc i kiedy...

pozdr
irek

HdM - Sro Cze 04, 2008 10:44

dzieki za pomysl ;)

sprobuje i dam znac jak poszlo :)

piter34 - Sro Cze 04, 2008 10:45

Tomiemu życzę jak najlepiej, ale myślę, że zamiast zbierać coraz więcej niezadowolonych klientów w obliczu opisanej sytuacji chyba lepiej zawiesić na jakiś czas działalność, uporządkować sprawy i zastanowić się jak doprowadzić do lepszej efektywności prowadzonej działalności. To takie moje szczerze przemyślenia.

Gdybym osobiście coś gdzieś zamówił, wpłacił kasę na konto i nie mógł się skontaktować ze sprzedawcą jednocześnie bardzo potrzebując części, to... :/

Irek - Sro Cze 04, 2008 10:50

piter34 napisał/a:
Tomiemu życzę jak najlepiej, ale myślę, że zamiast zbierać coraz więcej niezadowolonych klientów w obliczu opisanej sytuacji chyba lepiej zawiesić na jakiś czas działalność, uporządkować sprawy i zastanowić się jak doprowadzić do lepszej efektywności prowadzonej działalności. To takie moje szczerze przemyślenia.


zawieszac, to nie ma co... bo i jak? Czesc klientow jest przywiazana i chce tam wlasnie kupowac...

potrzebny dodatkowy czlowiek po prostu ale gdzie znalezc takiego, co bedzie sie tak znal na czesciach do roverkow??

Gonia i tak juz pomaga w kwestiach logistycznych ale pewnych rzeczy tez nie jest w stanie ogarniac. Problem polega na tym, ze klienci nie tylko zamawiaja przez sklep na www ale dzwonia malo precyzyjnie opisujac usterke a Tomi to rozszyfrowywuje i przeklada na nr potrzebnej czesci. I to pochlania sporo czasu - wiem, bo sam slyszalem sporo takich rozmow... Jak Tomi wpadal ostatnio do mnie w ciagu dnia to czulem sie jak w centrali telefonicznej ;) Dobrze, ze chociaz z Gonia moglem wtedy wzglednie spokojnie pogadac choc i Ona miala w przeciagu godziny ze 2-3 telefony z pytaniami o diete Cambridge :)

pozdr
irek

HdM - Sro Cze 04, 2008 10:55

dobra juz dobra

nikt nie ma pretensji, ze on ma duzo pracy - daj mu Panie Boze jak najwiecej pracy i pieniedzy z niej, tylko o to, ze moglby wrzucic na strone, czy nawet w te automatyczne maile z potwierdzeniami zamowien, ze go nie bedzie do kiedystam, i ze prosi o cierpliwosc itp

a tak ludzie nie wiedza, czy to w ogole bedzie (towar), czy moze maja szukac gdzies indziej...

i sie robi z tego jakas kupa

maciej - Sro Cze 04, 2008 11:00

Irek napisał/a:
potrzebny dodatkowy czlowiek po prostu ale gdzie znalezc takiego, co bedzie sie tak znal na czesciach do roverkow??

To jest dokładnie ten problem, choć patrząc na Tomiego ostatnio, to pomyślałem, że dałoby się rozgraniczyć kontakt z klientem i ustalanie nr części do konkretnych zamówień od zamawiania z hurtowni, odbiorów, pakowania, wysyłania i wystawiania faktur - do tych rzeczy nie trzeba mieć wiedzy o częściach roverkowych, bo każda część ma konkretny numer i wiadomo gdzie ją zamówić, jak zapakować, na jaki adres wysłać i na ile wystawić fakturę...

Ale to tylko taki mój pomysł - sam nigdy jeszcze działalności nie prowadziłem, choć miałem trochę kontaktu z logistyką działania małych organizacji (choćby klubu, ale nie tylko ;) ).

argail - Sro Cze 04, 2008 11:18

maciej napisał/a:
że dałoby się rozgraniczyć kontakt z klientem i ustalanie nr części do konkretnych zamówień od zamawiania z hurtowni, odbiorów, pakowania, wysyłania i wystawiania faktur

Da się - w firmie w której pracuję właśnie tak jest zrobione - serwisanci znający się na temacie przyjmują zamówienia/ ew. diagnozują problem, a cześci zamawiąją już panie które nie mają zielonego pojęcia co zamawiają ;)) Po prostu dostają nazwę/nr i wysyłają zamówienia do określonych dostawców.

piter34 - Sro Cze 04, 2008 11:26

Irek napisał/a:
Czesc klientow jest przywiazana i chce tam wlasnie kupowac...

Nie zapominajmy o tej części, która coś zamówi i się zrazi, bo np. nie będzie kontaktu

Irek napisał/a:
Problem polega na tym, ze klienci nie tylko zamawiaja przez sklep na www ale dzwonia malo precyzyjnie opisujac usterke a Tomi to rozszyfrowywuje i przeklada na nr potrzebnej czesci.

To bardzo miłe ze strony Tomiego, że rozszyfrowuje usterkę, ale przecież on nie jest "help/support center", tylko sprzedawcą. Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy, to niech pisze na forum. :roll:

Nie wiem, czy zauważyliście, ale z problemów podobnych do tych, które ma Tomi, z dystrybucji części zrezygnowała ta firma:
http://www.roverki.pl/gar...=130&ttitle=V12 :(

[ Dodano: Sro Cze 04, 2008 12:27 ]
Przed zawieszeniem działalności V12, na forum pojawiło się ogłoszenie:
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#194238

DeathMan - Pią Cze 13, 2008 15:35

Mam zamiat zamówić pare części z tomateam, jak aktualnie wygląda sprawa z wysyłką towaru ?
rav1984 - Pią Cze 13, 2008 15:48

ja osobiście w zeszłym tygodniu zamawiałem u Tomiego graty do rozrządu i szczerze nie miałem żadnego problemu. Jednego dnia kontakt - następnego odbiór.
DeathMan - Pią Cze 13, 2008 15:56

rav1984 napisał/a:
ja osobiście w zeszłym tygodniu zamawiałem u Tomiego graty do rozrządu i szczerze nie miałem żadnego problemu. Jednego dnia kontakt - następnego odbiór.


Ale z tego co rozumiem ty odbierałeś osobiście ?
Mi chodzi o wysyłkę.

maciej - Pią Cze 13, 2008 15:58

DeathMan napisał/a:
Ale z tego co rozumiem ty odbierałeś osobiście ?
Mi chodzi o wysyłkę.

To chyba nie ma różnicy - jak Tomi już się ogarnął, to zarówno wysyłki, jak i odbiory osobiste idą na bieżąco.

DeathMan - Pią Cze 13, 2008 16:20

OK, dzięki chłopaki.
trollbee - Pią Cze 13, 2008 18:18

Do mnie wszystko dotarło ekspresowo!
piter34 - Czw Cze 19, 2008 06:55

trollbee napisał/a:
Do mnie wszystko dotarło ekspresowo!

W takim razie wystaw Tomiemu opinię na stronie klubowej. :ok:

Tomi - Sro Cze 25, 2008 15:45

Na wstępię pragnę przeprosić wszystkich za utrudnienia. Nie chcę pisać, że robię wszystko w tym kierunku, aby wszystko było normalnie, szybko i sprawnie (bo to oczywiste). Staram się i starałem sprostać większości wyzwań. Starałem się aby oferta była kompleksowa i pozostawiała alterntywę w wyborze. Starałem się aby w ofercie obok części oryginalnych, znalazły się również dobrej jakości zamienniki. Życie zweryfikowało moje zdanie, iż ktoś kto w ofercie nie ma chińskiej lub tureckiej taniochy... ale nie o tym miało być...

piter34 napisał/a:
Tomiemu życzę jak najlepiej, ale myślę, że zamiast zbierać coraz więcej niezadowolonych klientów w obliczu opisanej sytuacji chyba lepiej zawiesić na jakiś czas działalność, uporządkować sprawy i zastanowić się jak doprowadzić do lepszej efektywności prowadzonej działalności. To takie moje szczerze przemyślenia.


Nawet nie wiesz Piter, jak bliska jest mi myśl, aby iść jeszcze krok dalej...

HdM napisał/a:
dobra juz dobra

nikt nie ma pretensji, ze on ma duzo pracy - daj mu Panie Boze jak najwiecej pracy i pieniedzy z niej,


Niestety pieniędzy z tego nie ma :(

HdM napisał/a:
i sie robi z tego jakas kupa


Zawsze wychodziłem z założenie, że jesli mam coś robić, chcę to robić dobrze. Dlatego też bardzo poważnie rozważam zakończenie działalności. Magazyn opiewa w tej chwili na ok 80-100 tyś zł (po cenach brutto sprzedaży). Jeśli byłby ktoś, kto odkupiłby to wszystko po cenach zakupu. Nawet bym się nie zastanawiał czy warto...

V12 - Czw Lip 24, 2008 09:19

piter34 napisał/a:

Nie wiem, czy zauważyliście, ale z problemów podobnych do tych, które ma Tomi, z dystrybucji części zrezygnowała ta firma:
http://www.roverki.pl/gar...=130&ttitle=V12 :(

[ Dodano: Sro Cze 04, 2008 12:27 ]
Przed zawieszeniem działalności V12, na forum pojawiło się ogłoszenie:
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#194238


Tak nawiasem mówiąc nie zawiesiliśmy działalności, tylko zrezygnowaliśmy ze sprzedaży detalicznej części do MGR. Od sierpnia detalem zajmie się nasz nowy przedstawiciel.

piter34 - Czw Lip 24, 2008 10:02

V12 napisał/a:
Tak nawiasem mówiąc nie zawiesiliśmy działalności, tylko zrezygnowaliśmy ze sprzedaży detalicznej części do MGR. Od sierpnia detalem zajmie się nasz nowy przedstawiciel.

Dajcie znać, to się zmieni info na stronie.

V12 - Czw Lip 24, 2008 10:20

oki, dzięki :)
wilkxt - Pon Mar 16, 2009 22:13

W sumie temat stary, ale czy tomateam prowadzi jeszcze dzialalnosc? Potrzebuje kupic reperaturke wzsprzeglika i nigdzie poza tomateam nie widzialem w sprzedarzy
AndrewS - Pon Mar 16, 2009 22:15

prowadzi
wilkxt - Wto Mar 17, 2009 09:07

To może zmienił nr telefonu, bo ten z strony jest wyłaczony
kasjopea - Wto Mar 17, 2009 11:40

Nr jest ten sam. A o jakiej porze dzwoniłeś? ;>
wilkxt - Wto Mar 17, 2009 16:00

ok, jest kontakt
wild_weasel - Pią Kwi 03, 2009 09:30

Jestem zmuszony tu zagadnąć.
Potrzebuję dość pilnie zamówić części. Wydzwaniam wczoraj do tomateam i jest tylko poczta głosowa. Czy Tomi zrobił sobie urlop? Nie mogę się z nim też skontaktować też przez PW, próbowałem już wcześniej...
Ktoś coś wie?

Spali75 - Pią Kwi 03, 2009 10:49

No ja też wczoraj zamawiałem części i nie było żadnej odpowiedzi ,ale dzisiaj się dodzwoniłem , spróbuj 22 664-36-90. :wink:
wild_weasel - Pią Kwi 03, 2009 11:22

Spali75 napisał/a:
22 664-36-90.
Działa!!! Dzięki :D
maciej - Pią Kwi 03, 2009 11:31

To Tomi niedługo zmieni numer domowy... ;) :D
wild_weasel - Pią Kwi 03, 2009 11:38

Odebrała (jak sądzę) Gosia (nie pomyliłem?), bo coś mówiła o mężu :roll: I nie była wcale negatywnie nastawiona.
AndrewS - Pią Kwi 03, 2009 22:16

wild_weasel napisał/a:
Odebrała (jak sądzę) Gosia (nie pomyliłem?), b


pomyliles, Małgorzata :mrgreen: :lol: