|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R400] Prośba o ocenę mapy STAG 300
areek - Nie Cze 29, 2008 22:58 Temat postu: [R400] Prośba o ocenę mapy STAG 300 HI
Wkleiłem moją mapę Tutaj
i prosiłbym zorientowanych o opinie i ew. porade dlaczego mnożnik tak wysoki.
dzieki za zainteresowanie
rafalq1 - Pon Cze 30, 2008 21:42
Proponuję zwiększyć średnicę dysz o około 0,2 mm i mnożnik będzie niżej.
Ile jest przejechane na tej instalacji
areek - Wto Lip 01, 2008 09:40
rafalq1 napisał/a: | Proponuję zwiększyć średnicę dysz o około 0,2 mm i mnożnik będzie niżej.
Ile jest przejechane na tej instalacji |
hi
przejechałem ok 15 kkm
dyszami i przykładka listwy wtryskowej blizej wtryskow ,zajme sie w sobote.
Chce wymienic rowniez listwe wtryskowa na szybszą.
rafalq1 - Wto Lip 01, 2008 20:55
Wydaje mi się, że szybsza rampa jest niepotrzebna. Czas na wolnych jest 2,7 ms szybsze potrzebne są przy czasach poniżej 2 ms. Proponuję jeszcze przed rozwiercaniem dysz obniżyć ciśnienie na reduktorze do 1,15 - 1,10 i wyregulować mapa powinna się obniżyć. Oczywiście nie zapominamy przy tym że trzeba również w zakładce parametry zmienić ciśnienie robocze.
piter34 - Sro Lip 02, 2008 19:18
rafalq1 napisał/a: | Oczywiście nie zapominamy przy tym że trzeba również w zakładce parametry zmienić ciśnienie robocze. |
Ten parametr to się chyba sam ustawia (na podstawie bieżących wskazań czujnika ciśnienia) podczas autokalibracji.
rafalq1 - Sro Lip 02, 2008 23:18
Zgadza się ten parametr się zmienia sam w czasie autokalibracji ale w czasie regulacji zmieniamy go ręcznie. Co do ciśnienia na reduktorze to moja pomyłka, z obniżeniem ciśnienia podniesie się mnożnik. Pozostaje więc rozwiercenie dysz.
piter34 - Czw Lip 03, 2008 11:17
rafalq1 napisał/a: | Zgadza się ten parametr się zmienia sam w czasie autokalibracji ale w czasie regulacji zmieniamy go ręcznie. |
OK, czyli przez regulację rozumiesz zrobienie mapy od nowa bez autokalibracji
rafalq1 - Czw Lip 03, 2008 19:57
Dokładnie, kierowca i pasażer z laptopem i jazda na drogę. Regulujemy w różnych warunkach.
Mianowicie normalna jazda, potem z gazem w podłodze, jeszcze trochę po trasie itrochę pod górkę żeby mieć odczyty małego i maksymalnego otwarcia wtrysków. Na koniec regulacja na biegu jałowym.
piter34 - Czw Lip 03, 2008 20:01
rafalq1 napisał/a: | Na koniec regulacja na biegu jałowym. |
No właśnie ja to zawsze inaczej postrzegałem, tzn. najpierw zmiana ciśnienia, autokalibracja na postoju, kalibracja na drodze.
bartko100 - Czw Lip 03, 2008 20:47
Dokładnie piter ma racje najpierw autokalibracja potem dostrajanie mapy. Wtryskiwacze im bliżej kolektora tym lepiej, a przy valtecach to mnożnikiem trzeba sie troche pobawić. Patrząc na wykres to ja bym się upierał na zmianę na coś szybszego. Z tym co masz sam sobie nie poradzisz chyba
areek - Czw Lip 03, 2008 21:35
bartko100 napisał/a: | Dokładnie piter ma racje najpierw autokalibracja potem dostrajanie mapy. Wtryskiwacze im bliżej kolektora tym lepiej, a przy valtecach to mnożnikiem trzeba sie troche pobawić. Patrząc na wykres to ja bym się upierał na zmianę na coś szybszego. Z tym co masz sam sobie nie poradzisz chyba |
hi
a cos konkretnego
rozumiem, ze mam za male dysze i zeby dawka byla ok stag wydluza czas wtrysku ,czyli mnoznik wyzej.
czyki jak rozwierce dysze objetosc lpg bedazie wieksza w krotszym czasie i mnoznik bedzie nizej.
Brt: czerwony zarezerwowany dla administracji
rafalq1 - Czw Lip 03, 2008 22:07
piter34 napisał/a: | rafalq1 napisał/a: | Na koniec regulacja na biegu jałowym. |
No właśnie ja to zawsze inaczej postrzegałem, tzn. najpierw zmiana ciśnienia, autokalibracja na postoju, kalibracja na drodze. |
Zgadza się miałem na myśli jazdę już po wstępnych ustawieniach i kalibracji.
Co do szybszej listwy to może "MATRIX" fast.
Ale najpierw pokombinuj z dyszami.
piter34 - Pią Lip 04, 2008 06:58
rafalq1 napisał/a: | Zgadza się miałem na myśli jazdę już po wstępnych ustawieniach i kalibracji. |
W takim razie wtedy nie ma absolutnie żadnej potrzeby ręcznego korygowania ciśnienia roboczego
rafalq1 napisał/a: | Co do szybszej listwy to może "MATRIX" fast. |
A nie lepiej MagicJet lub PlaniJet?
rafalq1 napisał/a: | Ale najpierw pokombinuj z dyszami. |
Dokładnie. Moim zdaniem powinno wystarczyć
areek - Pią Lip 04, 2008 08:13
hi
ok dzieki
po zmianach opisze i wkleje wyniki (mape)
bartko100 - Sob Lip 05, 2008 21:15
areek napisał/a: | bartko100 napisał/a: | Dokładnie piter ma racje najpierw autokalibracja potem dostrajanie mapy. Wtryskiwacze im bliżej kolektora tym lepiej, a przy valtecach to mnożnikiem trzeba sie troche pobawić. Patrząc na wykres to ja bym się upierał na zmianę na coś szybszego. Z tym co masz sam sobie nie poradzisz chyba |
hi
a cos konkretnego
rozumiem, ze mam za male dysze i zeby dawka byla ok stag wydluza czas wtrysku ,czyli mnoznik wyzej.
czyki jak rozwierce dysze objetosc lpg bedazie wieksza w krotszym czasie i mnoznik bedzie nizej.
Brt: czerwony zarezerwowany dla administracji |
stag wydłuża czas wtrysku ale valtec nie zdąży podać odpowiedniej dawki w określonej jednostce czasu potrzebnej na wtrysk paliwa
areek - Wto Lip 08, 2008 08:52
hi
czy TE wtryskiwacze były by ok, czy moze
TE beda lepsze. prosze o opinie
dzieki
piter34 - Wto Lip 08, 2008 09:43
Poczytaj sobie forum https://www.ac.com.pl/aut...wforum.php?f=14
Tam fachowcy się wypowiadają o wadach i zaletach.
areek - Nie Lip 27, 2008 22:25
hi
tak jak pisalem wczesniej dobralem sie do dysz, przygotowany bylem w wiertelka itp ale po zmierzeniu srednicy dysz...zglupialem.
Okazalo sie, ze mam, 3,2 mm, i jedyne co zrobilem to listwe przenioslem pod kolektor co dalo wymierny wynikl w dlugosci wezykow ok. 7 cm. nastepnie oczywiscie kalibracje...i mnoznik tak samo wysoko. Cisnienie nie spada na reduktorze, sonda oscyluje idealnie.
I teraz pytanie co radzicie zrobic.
bartko100 - Pią Sie 01, 2008 20:47
zmierzyłeś króćce które wkręcone są w kolektor a dysze siedzą we wtryskiwaczach na drugim końcu wężyka
areek - Sro Paź 01, 2008 20:12
hi
troche to trwalo ale zrobilem i rpoblem jest ze spalinami TUTAJ jest opis. za sugestie izainteresowanie dziekuje.
piter34 - Sro Paź 01, 2008 21:45
Dobre masz przecież spaliny
areek - Sro Paź 01, 2008 22:26
piter34 napisał/a: | Dobre masz przecież spaliny |
hi
z tymi spalinami to jest tak: na forum ac podali normy i sie mieszcze ale bedac dzis na badaniu spalin -wlasna inicjatywa odplatna-w stacji dignostycznej pan powiedzial, ze z takim wynikiem powinien odebrac dowod. i dlatego moje kolejne posty nt. spalin na lpg.
spaliny na PB sa bez zastrzezen.
piter34 - Czw Paź 02, 2008 11:12
areek napisał/a: | ze z takim wynikiem powinien odebrac dowod |
HC masz przekroczone o 9ppm i już dowód chce zabierać diagnosta? Służbista jakiś
|
|